max krouťák bývá u těchto motorů blízko 4 tisícům ot/min
Zpusob jízdy!?
Re: Zpusob jízdy!?
Fakt 5600ot/min? Tahle tabulka: http://e21.czweb.org/models.html pise, ze pri 5800ot/min.Conscious píše: Jako že když mám např. u E21 psáno 77KW při 5600ot/min tak je nejlepší jezdit kolem 6k otáček? Wow,tak to zkoušet nebudu,už jen proto,že bych platil pokuty na každým rohu.
já ať mam co mam tak s tim řadim klidně před omezovačem kdykoli když mam náladu, a podřazuju klidně i ve čtyrech tisících, bmw mam abych se s tim svez a ne abych si u toho honil ptáka
a jak je to ohřátý tak to tomu stopro nevadí, až umře tak umře no panebože to je katastrofa...zase práce na den 
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Jakpa to ? Třeba jedu padesát na 4ku mam tam 1200 otáček a spotřeba je tak 7-8. Když tam dam za 3 tak je tak kolem 12-14.euromen píše:chudák tvůj motor.. takhle má větší spotřebu než normálně.. kdo ti tohle poradil??Anton píše:Já jezdim mezi 1000-1500 otáčkama(na spotřebu). To vadí? Auto nijak necuká a spotřeba se drží pod 10litrů(e34 525i 125kW)
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3
nemuzes verit jen ekonomeru!
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
--já sem se svou 2.3 dospěl k názoru,že když motor nepodtáčím a jezdím (i ve městě) v pásmu kolem 3000ot/min spotřeba je nižší něž při "úsporné jízdě"..normálně si bral tak kolem 12l/100km ve městě to jsem jezdil na hranici 2000ot/min mno a teďka když jezdím živěji tak za 10,5-11,5 --ekonoměr ten skoro nesleduji a jak už se zde psalo co nejvíce brzdit motorem... 
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
Kdyz se podrazuje a motor se pak toci vic jak cca 2500ot/min tak to chce rozhodne davat meziplyn protoze tim trpi hlavne spojka a synchrony. A kdyz nekdo dava meziplyn s vyslaplou spojkou to je trochu divny ne? Kdo nekdy jezdil s nakladakem bez synhronu vi, ze by daleko nedojel 
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td
- to je pravda. Bez vyřazení to meziplyn není, leda tak protočení motoru.PÍŤÁK píše: ...kdyz nekdo dava meziplyn s vyslaplou spojkou to je trochu divny ne? Kdo nekdy jezdil s nakladakem bez synhronu vi, ze by daleko nedojel
A co se týká ekonoměru, pokud je v přístrojovce správný kódovací člen pro příslušný typ motoru, ukazuje hodnoty celkem dobře.
Jiná věc je, jestli je dobrý "škrtit" a hlídat pouze ekonoměr - dle mýho určitě ne, já si podle něj najdu optimální polohu při ustálený jízdě.
Není moc dobrý "dusit" benzínový motor těma otáčkama co píšeš, spotřeba je pak opravdu větší (u diesela to nevadí) Pokud chceš šetřit, tak je lepší házet přes kvalt, např. vytočit trojku a pak hodit pětku, samozřejmě dle situace.Anton píše:Já jezdim mezi 1000-1500 otáčkama(na spotřebu). To vadí? Auto nijak necuká a spotřeba se drží pod 10litrů(e34 525i 125kW)
Když dám pedál na podlahu, tak ručička ekonoměru zmizí někde za třicítkou a neni vidětDAN píše:Slyšel jsem, že optimální spotřeba je při "plným plynu" - na max otevřený klapce. Prostě od třeba 3500 ot/min, při zrychlování dát pedál až na podlahu, prej to v tu chvíli žere míň než třeba na 3/4 plynu.
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3
Ekonoměr je pro manželky aby mohly kecat do řízení: Vidíš to ty vole jak jezdíš? ZPOMAL,žere to jak prase! No jooooo,dvanáct,sem si mohla myslet že nás ta mrcha nakonec sežere,ale ty néééééé,to muselo bejt Béemvéééé abyses ukázal co? Měli jsme si radši koupit toho červenýho fijátka jaxe mi líbil... Tak tohle byl důvod proč to kolega u E28 urval a jeden z důvodů proč jsem to uskřípnul taky. A je klid.

BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
