Kolik uz jste letos investovali do Bawa??
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 04. 04. 2006 11:22
- Bydliště: valmez
od koupi v dubnu: brzdy 1000, olej gtx3 + filtr 1500, svíčky 800, potahy 800,kola s pneu za 8000 no a benzín za cca 20k ale auto mi vydělalo 25k takže zatím se to dá utahnout z meho maleho platu. Jinak mě ted cekaji cepy a brzdy a vychytat mouchy.
Ja si myslím ze je to normalní nacpat ročne do auta 20k v ramci udržby..
Ja si myslím ze je to normalní nacpat ročne do auta 20k v ramci udržby..
318i M10 1986, mám ho více než 6 let (září 2000)
----------------------------------------------------------
51 000,- pořizovací cena
36 855,- díly, pneu, diagnostika, náplně, filtry
24 715,- povinné ručení + STK, ME, úřední poplatky
107 813,- palivo
----------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------
51 000,- pořizovací cena
36 855,- díly, pneu, diagnostika, náplně, filtry
24 715,- povinné ručení + STK, ME, úřední poplatky
107 813,- palivo
----------------------------------------------------------
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
2000,-desky, 650,-svíce,1500,- volant, 800,- nába, 1800,- olej, 2000,-převodovka(vyměna za aut.)700,- lamela, 250,-repase přepákování táhel převodovky, 10 000,-alu. 16", 10 000 pneu, 1000,- bezpečáky, 800,-difer(výměna za 4 kvalt z aut.),800,-kardan, 1500,- řízení,800,-čep řízení. cca
35 000,-Většina položek nejsou opravy, ale optické zkrášlování
Když jí miluješ není co řešít 
35 000,-Většina položek nejsou opravy, ale optické zkrášlování


No tak u mě to bude taky solidní vata auto toura sem koupit 1.8. pořizovačka 40 s tím že se musí přalakovat střecha no a teď to vypadá asi tak doma se mě válí komplet M techII a anatomy.¨Takže nějákej tee soupis
M techII 10 000,-
Anatomy 2 000,-
No a zlavní investice čekají
Celolak +-25 000,-
Dokoupit nějáký ty úchytky a podobný pi.ovinky na M tech +-1 000,-
Přečalounění interiéru +-8 000,-
Liťáky dívám se po AZEV A 9x16" nebo Alipiny 16" +-10-15 000,-
Motor prohlídnout konečně vyměnit volnoběžnej ventil, přetěsnit vyměnit všechny oleje a provozní kapaliny, sportovní vložka filtru, svíčky.
Zatmavení skel
Doplnění výbavy o zadní okna v eletrice, šíbr v eletrice.
Zatmavit přední světla a doplnit o angel eyes.
Když vyjdu finančně tak by sem šel do komplet podvozku nejradši 60/40.
Takže mám se na co těšit počítám že přes tu zimu do toho padne něco přes 50 uvidí se podle financí ale myslím že pod 50 se nedostanu.
Jinak kola a podobný blbůstky asi pudou na bráchovo budoucí báwo taky už je definitivně BMW pozitivní.
M techII 10 000,-
Anatomy 2 000,-
No a zlavní investice čekají
Celolak +-25 000,-
Dokoupit nějáký ty úchytky a podobný pi.ovinky na M tech +-1 000,-
Přečalounění interiéru +-8 000,-
Liťáky dívám se po AZEV A 9x16" nebo Alipiny 16" +-10-15 000,-
Motor prohlídnout konečně vyměnit volnoběžnej ventil, přetěsnit vyměnit všechny oleje a provozní kapaliny, sportovní vložka filtru, svíčky.
Zatmavení skel
Doplnění výbavy o zadní okna v eletrice, šíbr v eletrice.
Zatmavit přední světla a doplnit o angel eyes.
Když vyjdu finančně tak by sem šel do komplet podvozku nejradši 60/40.
Takže mám se na co těšit počítám že přes tu zimu do toho padne něco přes 50 uvidí se podle financí ale myslím že pod 50 se nedostanu.
Jinak kola a podobný blbůstky asi pudou na bráchovo budoucí báwo taky už je definitivně BMW pozitivní.
tak od minulého září do teď:
celolak - 22 000,-
alu. Keskin - 9500,- + oprava 400,-
podložky 500,-
tlumiče 5800,-
čepy 1200,-
rozvody 3500,-
pneu 5000,- sada
sedačky 7500,-
volant 2000,-
folie 3000,-
radio + LCD display 13500,-
rozpěra 2000,-
kotouče + destičky + pakny cca 4500 - 5000,-
výfuk 2900,-
zadní nárazník 2500,-
přední 3000,-
prahy 2000,-
no a pak jsou takový ty 100,- položky za barvy, leštěnky, žárovky, oleje,atd atd
určitě jsem na nějaký věci zpoměl jako třeba povinný ručení benzín
takže jsem nakonec zjistil že jsem do toho auta narval něco přes 90k + hodiny a hodiny moji práce. Ale nelituju toho, protože to auto mám fakt moc a moc rád
celolak - 22 000,-
alu. Keskin - 9500,- + oprava 400,-
podložky 500,-
tlumiče 5800,-
čepy 1200,-
rozvody 3500,-
pneu 5000,- sada
sedačky 7500,-
volant 2000,-
folie 3000,-
radio + LCD display 13500,-
rozpěra 2000,-
kotouče + destičky + pakny cca 4500 - 5000,-
výfuk 2900,-
zadní nárazník 2500,-
přední 3000,-
prahy 2000,-
no a pak jsou takový ty 100,- položky za barvy, leštěnky, žárovky, oleje,atd atd
určitě jsem na nějaký věci zpoměl jako třeba povinný ručení benzín

takže jsem nakonec zjistil že jsem do toho auta narval něco přes 90k + hodiny a hodiny moji práce. Ale nelituju toho, protože to auto mám fakt moc a moc rád

EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

BMW E39 528i T

- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Jooo tak když budu brát i pořizovačku auta E30, což nebyla otázka, tak auto stálo 85 000,- a když vezmu v potaz i to že jsem do mazlíka koupil 2.5 vanose+převodovku+repase lamely a 1000 dalších sraček a cinkrlátek který budu muset dokonce roku koupit a ještě o nich nevím. Zastřelte mě jak škodnou
Když jí miluješ..........

- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
no tak do coupatka :
svicky
klinaky
olej +filtr (oil , palivovej,vzduchovej)
nova palubka
komplet novy sedacky , zadni skiwak loketka a operky na hlavu.
tycky stabilizatoru, silentbloky ramen
geometrie podvozku
nove predni celo
baterie
plus halda veci na lesteni halda prace halda casu
cca 13 000
pak koupe touringa :
Vymena zarovicek v interieru, promazal sem el sibr, novy tesneni pod predni mlhovku a tim to konci...
jinak byl totalne bez investic ale na zimu jde do garaze bude halda prace uz se tesim 
svicky
klinaky
olej +filtr (oil , palivovej,vzduchovej)
nova palubka
komplet novy sedacky , zadni skiwak loketka a operky na hlavu.
tycky stabilizatoru, silentbloky ramen
geometrie podvozku
nove predni celo
baterie
plus halda veci na lesteni halda prace halda casu
cca 13 000
pak koupe touringa :
Vymena zarovicek v interieru, promazal sem el sibr, novy tesneni pod predni mlhovku a tim to konci...


LETOS
Do E21:
Brzdiče 16000
Kotouče Brembo 1500
Destičky TRW 700
Bubny Brembo 2400
Pakny 1500
Spojka 8000
Přední čelo 3200
Zadní čelo 700
Přední blatníky 1400
Klempíř 9000
Kapota 1000
Nárazník přední 1000
Nárazník zadní 1000
Přední sklo 2500 s prací
Těsnění pod ventildekl 300
Olej+filtr 1000
Manžety na zadní poloosy 800
Silentbloky do nápravnice dozadu 2000
Silentbloky do ramen 1500
Blikače 1000
Kola 1000
Podložky pod kola 1500
Interiér 100 - Díky Macku
Za sračky jako spreje,barvy,ředidla,štětce,kity,gumoasfalty... 5000
Šrouby (samořezy,s maticí a příslušné díly) 800
Nářadí,klíče 1500
Čas,NERVY a práce nevyčíslitelný
V současnosti repasuju zadní nápravu komplet,GO z nových dílů.
Dobudoucna vidím práce takto:
Lak,GO převodovky a motoru event. výměna+GO (přetěsnění,ložiska,futra,rozvody...),repase přední nápravy,řízení,kompletní výměna brzdové soustavy,výměna palivové soustavy,výměna elektroinstalace,kola,rozšíření,snížení,tuning a styling,STK,kompletní výměna výfuku. Bratru to odhaduju na 80000.
Celkem když to sečtu tak mě ten sráč vyjde od pořízení do dokončení okolo 200000
E30:
Pořízení včetně převodu,evidenčky a kol na zimu: 35000
Zadní ložisko kola 1200 + práce
palivové trubice 1500
Brzdové vedení 1000
Oprava závady přístrojovky 500
Zrovna je ve vyvářce - celkem prd,předpoklad ceny 4500
Dobudoucna přední čelo,zadní lampy,přední lampy,nutno koupit KAT,vyhodit laďák a nahradit ho normálním výfukem,výměna oleje během týdne. Takže celkem pohoda.
405ka není předmětem topicu,ale jen letos nás přišel ten přizdisráč asi na 50000 a dalších 15000 sežere v dohledné době kvůli nutnosti opravy vážné závady zadní nápravy.
Když to teda vezmu kolem a kolem tak by za cenu těch píčovin okolo těch tří popelnic bylo slušný nový auto nebo super drakouš vojetej. Bohužel E21 už dodělám když stála tolik,to by se mi nevrátil ani klemprda v případě prodeje. Navíc je to auto nepojízdný,bez kol a zadní nápravy na špalkách takže to ani nelze odvézt. E30 bude gut do konce týdne a 405... kdyby byla moje,jako moje,psaná na mě tak už je na šroťáku ale nejdřív bych do ní asi udělal pár děr krumpáčem.
Do E21:
Brzdiče 16000
Kotouče Brembo 1500
Destičky TRW 700
Bubny Brembo 2400
Pakny 1500
Spojka 8000
Přední čelo 3200
Zadní čelo 700
Přední blatníky 1400
Klempíř 9000
Kapota 1000
Nárazník přední 1000
Nárazník zadní 1000
Přední sklo 2500 s prací
Těsnění pod ventildekl 300
Olej+filtr 1000
Manžety na zadní poloosy 800
Silentbloky do nápravnice dozadu 2000
Silentbloky do ramen 1500
Blikače 1000
Kola 1000
Podložky pod kola 1500
Interiér 100 - Díky Macku


Za sračky jako spreje,barvy,ředidla,štětce,kity,gumoasfalty... 5000
Šrouby (samořezy,s maticí a příslušné díly) 800
Nářadí,klíče 1500
Čas,NERVY a práce nevyčíslitelný
V současnosti repasuju zadní nápravu komplet,GO z nových dílů.
Dobudoucna vidím práce takto:
Lak,GO převodovky a motoru event. výměna+GO (přetěsnění,ložiska,futra,rozvody...),repase přední nápravy,řízení,kompletní výměna brzdové soustavy,výměna palivové soustavy,výměna elektroinstalace,kola,rozšíření,snížení,tuning a styling,STK,kompletní výměna výfuku. Bratru to odhaduju na 80000.
Celkem když to sečtu tak mě ten sráč vyjde od pořízení do dokončení okolo 200000
E30:
Pořízení včetně převodu,evidenčky a kol na zimu: 35000
Zadní ložisko kola 1200 + práce
palivové trubice 1500
Brzdové vedení 1000
Oprava závady přístrojovky 500
Zrovna je ve vyvářce - celkem prd,předpoklad ceny 4500
Dobudoucna přední čelo,zadní lampy,přední lampy,nutno koupit KAT,vyhodit laďák a nahradit ho normálním výfukem,výměna oleje během týdne. Takže celkem pohoda.
405ka není předmětem topicu,ale jen letos nás přišel ten přizdisráč asi na 50000 a dalších 15000 sežere v dohledné době kvůli nutnosti opravy vážné závady zadní nápravy.
Když to teda vezmu kolem a kolem tak by za cenu těch píčovin okolo těch tří popelnic bylo slušný nový auto nebo super drakouš vojetej. Bohužel E21 už dodělám když stála tolik,to by se mi nevrátil ani klemprda v případě prodeje. Navíc je to auto nepojízdný,bez kol a zadní nápravy na špalkách takže to ani nelze odvézt. E30 bude gut do konce týdne a 405... kdyby byla moje,jako moje,psaná na mě tak už je na šroťáku ale nejdřív bych do ní asi udělal pár děr krumpáčem.
BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
--se taky přidám: Komplet brzdy(Brembo+Textar)-6000,-
Alarm+centrál-3000,-
MTechnik1 sada-3900,-
Anatomy-2000(ale už to nevim přesně)
AKU-1200,-
Podtlak.hadice(origo)-1500,-
Oleje+kapaliny+filtry-2500,-
Origo koberce-800,-
čidla+potenciometr-700,-
garáž-1000,-/měs.
-a samo spousta drobností,teďko přes zimu do toho dám ještě asi 25tis(Mtech do laku+ difr+přetěsnění převodovky+nástřik podvozku a dutin atd.)
-až na jaře skončím bude v tom tak cca 60tis a to sem koupil vyvařenou voňavku...

Alarm+centrál-3000,-
MTechnik1 sada-3900,-
Anatomy-2000(ale už to nevim přesně)
AKU-1200,-
Podtlak.hadice(origo)-1500,-
Oleje+kapaliny+filtry-2500,-
Origo koberce-800,-
čidla+potenciometr-700,-
garáž-1000,-/měs.
-a samo spousta drobností,teďko přes zimu do toho dám ještě asi 25tis(Mtech do laku+ difr+přetěsnění převodovky+nástřik podvozku a dutin atd.)
-až na jaře skončím bude v tom tak cca 60tis a to sem koupil vyvařenou voňavku...

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
od června mám E39 takže investice minimální
12000.- přední facelift lampy
400.- bílé boční blinkry
2500.- M5 facelift ledvinky
3000.- přední tlumiče
3200.- letní 16 pneu
500.- diagnostika + 500 oprava spínače airbagu spolujezdce
zatím všechno
do budoucna mě čekají ... přední + zadní brzdy (komplet)
no a pak už jenom co se bude sr..t
12000.- přední facelift lampy
400.- bílé boční blinkry
2500.- M5 facelift ledvinky
3000.- přední tlumiče
3200.- letní 16 pneu
500.- diagnostika + 500 oprava spínače airbagu spolujezdce
zatím všechno
do budoucna mě čekají ... přední + zadní brzdy (komplet)
no a pak už jenom co se bude sr..t

Takže další investice: E30 ložisko kola další kousek,1037 bez DPH. Volové mi prodali průměr 75mm a je tam 72mm takže mám ložisko k prdu a náboj bez něj.
Mimochodem - jakto že jsou na jedno auto dva rozměry ložisek? I v katalogu ND Elitu a Autokelly je k vozu který mám dle ročníku a motoru na výběr vícero rozměrů.... ABS tam není.





BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
Investice? Ne ztrata
Jste všichni nemocni?Takove tisice,jste auto bmwhipochondri,uznávam preventívne výmeny součastek,ale co tady čtu! Ja,zadní obložení 900,valecky 1000,termostat 400,hadice sáni 600,tot vše,servis 00,co umím udelám sám
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless
Re: Investice? Ne ztrata
Já se přiznávám, jsem asi nemocnej...Miky e30 píše:Jste všichni nemocni?Takove tisice,jste auto bmwhipochondri,uznávam preventívne výmeny součastek,ale co tady čtu! Ja,zadní obložení 900,valecky 1000,termostat 400,hadice sáni 600,tot vše,servis 00,co umím udelám sám


"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve