Jo jo,taky sme dávali motor m20 z E30 do E34(samozřejmě původně taky m20 ) a v pohodě...teda až na ty dva držáky motoru,ty se musely dodělat na míru...
budu mít jeden na prodej, je to bezkatová verze, potřebuje akorát vyměnit tesnění, jinak je v poho, nový svíčky, kabely ke svíčkám, nový olej - na všem najeto tak 1000 km
Klakson- alias Klakson, po změněn mailu se nedostnu na svůj normální účet, vopruz (-:
mychal píše:dával sem z e34 2.5ku do e30 a žádný problém nebyl. VŠE sedělo.
To by mě teda zajímalo jak to,že ti sedly ty držáky motoru??
Držáky motoru byly původní z té "pětky"?
Snad leda že bys předělal silentbloky motoru do nějakejch jinej dír v nápravnici??
No tak to teda s tebou musím nesouhlasit protože E34 do které sem dával já ten motor z E30 měla uplně jinak uspořádaný nálitky na bloku motoru pro přidělání držáků motoru
Prostě a jednoduše,origo držák motoru z E34(m20) nepřiděláš na E30kovej motor(m20) a obráceně taky ne - to tvrdím já
Když budeš mít ty dva motory vedle sebe na zemi tak se to dá oměřit celkem dost přesně,maximálně pak trošku propiluješ díru na šroub silentbloku.
Hlavní je udělat to z pořádně tlustýho a hlavně pevnýho materiálu
My sme to svařovali myslím ze 4mm plechu a už rok a půl jezdí bez problému...