Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
sonas111
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12. 02. 2006 12:12
- Bydliště: Vsetín
Příspěvek
od sonas111 » 03. 09. 2006 18:39
Dnes asi není můj den
při výměně brzdových destiček na předku na e30 318i r.v.85( chlazené kotouče) jsem udělal jednu stranu v bez problémů. Na levém kole mám problém-výměna bez problémů ale když nasadím kolo a dotáhnu ho tak se mi disk(plecháč) opírá o bzdový třmen a kolo se tudíž netočí.... je to velká síla, ani jsem se nerozjel... Nesetkal se s tím někdo? dvakrát jsem to rozdělal ale na žádnou chybu jsem nepřišel
Napadá mě jen jediná věc-nejsou ty destičky vnější a vnitřní různě vysoké? jsou všechny 4 stejné nebo jsou dvě vnitřní a dvě vnější? (po tom by se mohlo stát že jsem dal na jednu stranu dvě úzké vnější a na druhou stranu dávám dvě vysoké vnitřní....
-to čidlo se dá vyloupnout bez opškození nebo se mění za nové? díky
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 03. 09. 2006 18:43
Všechny 4 destičky jsou zcela jistě stejný.
Chlazený kotouče nejsou na 318i 1985 zřejmě origo, takže je otázka, jestli jsou tam i správný třmeny.
-
Fx
- Příspěvky: 6344
- Registrován: 26. 11. 2003 14:32
- Bydliště: Pohádková říše
Příspěvek
od Fx » 03. 09. 2006 18:47
sonas111 píše:Dnes asi není můj den
při výměně brzdových destiček na předku na e30 318i r.v.85( chlazené kotouče) jsem udělal jednu stranu v bez problémů. Na levém kole mám problém-výměna bez problémů ale když nasadím kolo a dotáhnu ho tak se mi disk(plecháč) opírá o bzdový třmen a kolo se tudíž netočí.... je to velká síla, ani jsem se nerozjel... Nesetkal se s tím někdo? dvakrát jsem to rozdělal ale na žádnou chybu jsem nepřišel
Napadá mě jen jediná věc-nejsou ty destičky vnější a vnitřní různě vysoké? jsou všechny 4 stejné nebo jsou dvě vnitřní a dvě vnější? (po tom by se mohlo stát že jsem dal na jednu stranu dvě úzké vnější a na druhou stranu dávám dvě vysoké vnitřní....
-to čidlo se dá vyloupnout bez opškození nebo se mění za nové? díky
Tenhle "tuning" jsem měl na E30 taky, jsou tam patrně chlazený kotouče a jiný brzdiče, u mě to vyřešily 5mm podložky. Až se ti destičky trochu sjedou, můžeš podložky vyhodit. Jinak plecháče se tuším lišily čtyřválcový od šestiválcových.
E39 535i sedan
-
ferda
- Příspěvky: 707
- Registrován: 10. 12. 2003 16:23
- Bydliště: Ostrava-Vratimov
Příspěvek
od ferda » 03. 09. 2006 20:47
asi máš plecháče 5 palců široké a na vzduchem chlazené kotouče musí být min. široké 5,5 palců. Podívej se já jsem měl na autě v zadu 5 palců a v předu 5,5 tak si to popřehazuj a je po problému
E28 520 stále v garáži
koupím motor 325E 95KW nabídky do sz díky
-
sonas111
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12. 02. 2006 12:12
- Bydliště: Vsetín
Příspěvek
od sonas111 » 04. 09. 2006 07:46
ferda píše:asi máš plecháče 5 palců široké a na vzduchem chlazené kotouče musí být min. široké 5,5 palců. Podívej se já jsem měl na autě v zadu 5 palců a v předu 5,5 tak si to popřehazuj a je po problému
jj myslím že ty disky jsou přehozené kvůli sjíždění... to bude ono. Je to na nich někde napsáno nebo musím zkoušet?(zkoušení je problém..budu potřebovat další zvedák..)
-
paveld
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 23. 09. 2005 18:12
- Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)
Příspěvek
od paveld » 04. 09. 2006 08:11
Rozmer by na nich mel byt napsanej.
BMW 323i E36