vyvrzanej stř.tunel

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

vyvrzanej stř.tunel

Příspěvek od Dudek Lubomír » 29. 08. 2006 17:57

zdravim všechny.Jedna z věcí co mě na E30 štve je vyvrzanej středovej tunel. Když měla má bejvalá kára 250 000km,myslel jsem,že je to normální.Teď mám auto co má 103 000 a je to to samé v bledě modrym.přijde mi,že to snad vyráběli v pátek.jak to mám udělat,aby nabyl na fortelnosti asi tak,jak to má E36?nechci vyrábět žádnou repliku,jde mi především o origo vzhled.máte někdo zkušenosti?rozdělte se.jinak hezký den. 8)

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 29. 08. 2006 19:08

No sice ti to nijak moc nepomůže, ale těm 103t km věříš? Jak je tvý auto starý? :shock:

Jinak kdykoliv jsem se pokoušel řešit pazvuky na octavii, přišel na řadu molitan - pořádně napěchovat, aby se to nemohlo hnout. Žel bohu, tohle řešení není definitivní, po roce až roce a půl to začíná znova. Stříkat tam montážní pěnu, jako to dělají někteří experti, bych nedělal a nevím, jaký účinek by mělo zkusit to vyplnit něčím typu Tappajomat (resp. jiné tlumící hmoty pro autohifi)... Základem pro tebe bude asi zjistit, která část to vrzání způsobuje, a pak teprve to řešit.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 29. 08. 2006 19:46

všechny tyhle pazvuky sou způsobený tim že ten středovej panel špatně drží - zkontroluj všechny montážná body - dost často to bejvá porůznu povolený a nedrží to jak za nova, kdy je to na sebe přesně a napevno napasovaný
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 29. 08. 2006 19:55

ahoj.nad tou montážní pěnou jsem taky přemýšlel,ale bojim se o výsledek.sere mě to už když si o něj jen opřu nohu.přemýšlim to nějak vyztužit,nacpat tim molitanem a někde to prošroubovat až do tunelu,ale také nevím,proto se ptám na názory.A k té druhé věci s těma kilometrama je to hotová věc.pro auto jsem si byl v nemecku a skutečně skvost,jakej jsem do teď neviděl.je to teda zatim 316i stř.met.,rv.89,abs,servo a okna v el.standard pavučiny s novejma 205/55 15"+nové zimní.schované tažné v nárazníku,že jsem si toho všiml až doma.majitelé byli 2 manž.páry a nejmladší Helga je ročník 54.fakt mi padla brada až na zem.už jsem pár bavců vlastnil a znám je,ale tohle je fakt pecka a nedělal bych si z huby sráč.tak zatim a jestli ještě někdo nějaké nápady,tak sem s nimi. 8)

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 02. 09. 2006 10:22

Já jsem všechny dosedací plochy mezi těmi plasty namazal tenoučkou vrstvou transparentního silikonu a pak jak říká DC to chce na všech místech pořádně připevnit.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 09. 2006 23:45

zadni dil tunelu ma pacicky, ktere dosedaji do der v prednim kusu, obcas vrzou tyhle pacicky. malej kousek gumy (treba duse z bicykla) a vypodlozit to v tech dirach.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět