Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
marty87
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 23. 04. 2006 17:48
Příspěvek
od marty87 » 14. 08. 2006 21:19
Zvažuju její koupi, ale ještě nejsem si jistej jakej motor, máte s něma nějaké zkušenosti?Hlavně spolehlivost a spotřeba

Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
-
Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 14. 08. 2006 21:21
marty87 píše:Zvažuju její koupi, ale ještě nejsem si jistej jakej motor, máte s něma nějaké zkušenosti?Hlavně spolehlivost a spotřeba

530d
Born to be for BMW
344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
marty87
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 23. 04. 2006 17:48
Příspěvek
od marty87 » 14. 08. 2006 21:31
Chci benzín a je to už jen mezi 520 a 525
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 14. 08. 2006 21:53
marty87 píše:Chci benzín a je to už jen mezi 520 a 525
pokud benzin, tak minimalne 528 nebo 3.0 nebo 4.0
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
DC
- Příspěvky: 9365
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 14. 08. 2006 22:34
525 nebo 528, míň nemá cenu

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
-
lupik
- Příspěvky: 405
- Registrován: 29. 11. 2005 11:03
- Bydliště: Dunkerque, FR
Příspěvek
od lupik » 14. 08. 2006 23:13
stejně nej je 530dAT

-
matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od matal » 15. 08. 2006 01:12
No to nemáš moc na výběr, než 520 tak raději 523, ale spíš bych doporučil 528..

-
Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ivo » 15. 08. 2006 05:03
Logická věc 525i ručení vs.výkon atd
Život je jen náhoda .....
-
Mao
- Příspěvky: 754
- Registrován: 25. 02. 2003 16:30
- Bydliště: Zmrdville
Příspěvek
od Mao » 15. 08. 2006 09:48
osobní zkušenost nemám ale co jsem měl možnost číst o E39 tak za nejpovedenější kombinaci v poměru cena/provozní náklady/výkon byla vždy označována 528i - stejná spotřeba a výkon jako 525i ale o dost vyšší krouťák( tuším že 280/240 ). oproti dvouapůli jsou vícenáklady jenom na povinnym ručení a to je v případě týhle káry naprosto zanedbatelný ( jinými slovy - pokud nemáš navíc pětikilo měsíčně na růčo, tak nemá podle mne smysl tohle auto kupovat )
member of zewl crew
-
marty87
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 23. 04. 2006 17:48
Příspěvek
od marty87 » 15. 08. 2006 18:10
[quote="Mao"]osobní zkušenost nemám ale co jsem měl možnost číst o E39 tak za nejpovedenější kombinaci v poměru cena/provozní náklady/výkon byla vždy označována 528i - stejná spotřeba a výkon jako 525i ale o dost vyšší krouťák( tuším že 280/240 ).
Nebudu s tím závodit, ale taky jsem začal zvažovat i 528.
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
-
Mao
- Příspěvky: 754
- Registrován: 25. 02. 2003 16:30
- Bydliště: Zmrdville
Příspěvek
od Mao » 15. 08. 2006 18:25
Nejde o závodění, to je otázkou nohy a mentality, jde o výkonovou rezervu která zkracuje např. dobu potřebnou k předjetí a tím aktivně zvyšuje bezpečnost. To je můj názor ( i když mi někdo říkal že to samý říkaj inženýři saabu

)
member of zewl crew
-
pina
- Příspěvky: 91
- Registrován: 07. 07. 2006 10:36
- Bydliště: praha
Příspěvek
od pina » 15. 08. 2006 19:27
vysoky vykon je prvek aktivniho bezpeci a opravdu to rikaj v saabu. myslim ze sem to cetl v souvislosti s 93 aero kde ve vrcholny verzi bylo suchy nitro. spoustelo se doslapnutim plynovyho pedalu az do podlahy, prej je tam cejtit ze to de jakoby este trochu dal seslapnout nez obvykle. melo to jen malou lahef aby si to nepoustel moc casto. davalo to na 20 vterin o tusim 40ps vic. zcela automaticky aby si si nesprasil motor.
-
LOPOLO
- Příspěvky: 594
- Registrován: 17. 02. 2004 07:43
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od LOPOLO » 15. 08. 2006 23:54
Max-Max píše:marty87 píše:Chci benzín a je to už jen mezi 520 a 525
pokud benzin, tak minimalne 528 nebo 3.0 nebo 4.0
tak nejak .. s tim ze vykon 2,8 je tak akorat do trojky
very individual coupe E36 332i
LOPOLO AV PRODUCTION
http://www.3d.cz ( lopolo.cz, lopolo.eu)
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 16. 08. 2006 09:01
Úplnej základ: minimálně 523i spíš 528i
Ideál 530i , 535i, 540i.
Jestli chceš něco do ručení 2500ccm, tak si kup tu 523i.
Rozhodně ne 520i, to dřív usneš, než se rozjedeš.
-
marty87
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 23. 04. 2006 17:48
Příspěvek
od marty87 » 16. 08. 2006 18:13
Nechci osmiválec, je náročnej na servis, kvůli každý ptákovině se musí vyndavat motor, jelikož je tam natěsnanej, jak mrť
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
-
marty87
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 23. 04. 2006 17:48
Příspěvek
od marty87 » 16. 08. 2006 21:35
tak nejak .. s tim ze vykon 2,8 je tak akorat do trojky[/quote]
Tak akorát? Dyť víc je jen M3 se zamysli. 320 bohatě stačí do toho auta.
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
-
ajfel
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 10. 02. 2005 10:02
- Bydliště: Opava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ajfel » 17. 08. 2006 04:44
marty87 píše:tak nejak .. s tim ze vykon 2,8 je tak akorat do trojky
Tak akorát? Dyť víc je jen M3 se zamysli. 320 bohatě stačí do toho auta.
jenze to psal Lopolo ...

ne nekdo, kdo potrebuje auto na nudnou dopravu z mista A do mista B ...

ps: ten ksichtik v avataru byl mnohem lepsi nez auto ... skoda
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...