Turbo z Calibry 2.0,škrtící klapka z 2.3 ,pop-off ventil,větší vstřiky+pátý před klapku,sací trubky komplet z nerezu,sport. filtr,chladič stlač.vzduchu,chladič oleje s termostatem,výfuk od turba po zadní tlumič z nerezu,koncový tlumič výfuku z imprezy 2.0 turbo,nová spojková lamela(repas),nové-kabely na svíčky,svíčky,pístní kroužky,ojniční ložiska,gufera ventilů+zabroušení,těsnění pod hlavou-vyšší.K tomu druhý motor m10 včetně kabeláže,ŘJ,atd (byl normálně pojízdný,potřeboval jsem z něho vanu a olej.čerpadlo,vodní pumpu).
Motor s turbem je zatím je v autě
Tady nějaké foto:






535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30