Cena je 15 tKč, něco by se dalo usmlouvat. Na co si dát u těhle aut opravdu pozor, co se dá očekávat, má o tom cenu vůbec uvažovat? Představa by byla taková, aby to tak rok vydrželo jezdit s opravdu co nejnižšíma investicema
OT: Volvo 760 td zkušenosti, rady...
OT: Volvo 760 td zkušenosti, rady...
Orientuje se někdo trochu v těhle autech? Přemýšlím o 760 GLE 2,4td, automat, rok 85, klima, kůže, elektrika, tempomat, al kola, zimní a letní pneu... Má trochu ťuklej PZ letm, nějaký to minimum (ale fakt docela minimum) orezlinek se najde, lak na kapotě zašlej, na zbytku auta to ještě jde, ale nic extra. Nějakej silentblok u LP kola v háji, jinak podvozek docela ok se zdá. Má novej komplet výfuk, kotouče a obložení a ještě něco
. STK asi na rok a půl, prý porošlo legálně.
Cena je 15 tKč, něco by se dalo usmlouvat. Na co si dát u těhle aut opravdu pozor, co se dá očekávat, má o tom cenu vůbec uvažovat? Představa by byla taková, aby to tak rok vydrželo jezdit s opravdu co nejnižšíma investicema
. Vim že to jsou hloupý otázky, ale v těhle autech se naprosto neorientuju. Jasně že bych to dovezl do servisu na kontrolu, ale chci se i poptat.
Cena je 15 tKč, něco by se dalo usmlouvat. Na co si dát u těhle aut opravdu pozor, co se dá očekávat, má o tom cenu vůbec uvažovat? Představa by byla taková, aby to tak rok vydrželo jezdit s opravdu co nejnižšíma investicema
Sedan nebo "kombi"? Jestli to je "kombi", tak schvaluju...
Jedny z aut, co se mi libi.
Tusim, ze tyhle 7xx/9xx Volva mely diesel motory od VW, ale nejak nevim, jak u tohohle, kdyz v tu dobu byly v Passatech 1,6TD a 1,9D? Aby to nebyl nejakej "natazenej" 4val... a taky nevim, co maj za automaty? Na to bych se soustredil. Ty drobnosti co jsi uvedl se vychytaj (dvacet let je dvacet let ma to kazdy auto takhle stary...) a bude z nej za par korun auto, ktery te bude vozit relativne bezpecne a v "komfortu". Jenom na zavodeni to asi nebude. 
No na závodění to fakt neci. Chci se příjemně povozit za né moc peněz. Taky s výhledem, že bych přes zimu nemusel jezdit v BMW (a taky ne ve fáčku
). Automat je čtyřrychlostní, ale jakej přesně nevim. Motor je myslim od VW, ten samej jako ve starejch Audi 100 2,4 td, ne? A s automatem by nemusel bejt moc utahanej. Je to sedan, ale ten se mi líbí taky. Cena je 15tKč. No uvidíme. Asi s tim zajedu do servisu, abych věděl víc. Ale jízda v tom mě uplně vzala. Je to prostě tank
.
No mi máme doma 740 gl 2,3 ale benzín s manuálem a je to 87čka takže ti nepovím jak je na tom nafta a automat ale obecně o sedmičkách počítej s tím že na zimu je to snad nejhorší auto pokud se s ním dost dobře nenaučíš a nepočítej že se s ním budeš brodit někde sněhem to auto má bezmála dvě tuny motor ve předu a náhon na prdel, takže zasněžené kopečky nejsou jeho parketa a umí krásně tancovat. Jinak luxus nad luxus to je auto dělané na dálky a bezpečné pokud je trochu udržované tak tam rez jenom tak nenajdeš ono se pro nic za nic neříká ŠVÉDSKÁ OCEL. Nevím jak nafta ale ten náš benzín je otesánek to žere i trávu kolem cesty dá se s tím jezdit za 8 ale při mém stylu jízdy tak 12
a je to tank podle toho taky jízdní vlastnosti. Je to auto které se nekazí ale když už tak se pěkně prohneš. Ale taky osobě říká dost to že u nás v okolí má 90% majitelů autoservisů právě sedmičky. Pokud má ten motor dobrou spotřebu tak za ty prachy bych do něho určitě šel ale určitě ne jako auto výhradně na zimu. Jestli tě zajímá ještě něco klidně se ptej, já se sedmičkou mám tříleté zkušenosti s každodenní jízdou.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.
- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
zkus www.volvoklub.cz 
