Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
Lukas325e
- Příspěvky: 611
- Registrován: 21. 09. 2005 21:29
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Lukas325e » 26. 03. 2006 20:51
Kam se napojujou tlakové hadice od olejového chladiče?Dík
STOP DREAMING START DRIFTING!!!
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 26. 03. 2006 20:54
Asi nejspíš na okruh mazání nebo spíš na okruh chlazení nebo snad na výfuk co myslíš?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
Lukas325e
- Příspěvky: 611
- Registrován: 21. 09. 2005 21:29
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Lukas325e » 26. 03. 2006 20:56
To vim že ne na vejfuk, ale kam na mazaní?
STOP DREAMING START DRIFTING!!!
-
hrb.ttoda
- Příspěvky: 349
- Registrován: 04. 12. 2005 18:25
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od hrb.ttoda » 26. 03. 2006 21:07
takze dostanu tu redukci na ty hadice u oil filtru i na karu kde to chlazeni oleje neni???
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 26. 03. 2006 22:14
hrb.ttoda píše:takze dostanu tu redukci na ty hadice u oil filtru i na karu kde to chlazeni oleje neni???
ano, prave proto se to nazyva redukce
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
hrb.ttoda
- Příspěvky: 349
- Registrován: 04. 12. 2005 18:25
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od hrb.ttoda » 26. 03. 2006 22:26
Max-Max píše:hrb.ttoda píše:takze dostanu tu redukci na ty hadice u oil filtru i na karu kde to chlazeni oleje neni???
ano, prave proto se to nazyva redukce
diky mooc zase sem o neco chytrejsi
pristi vykend se do toho pustim
-
Míšánek
- Příspěvky: 3495
- Registrován: 12. 09. 2005 13:33
- Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek
od Míšánek » 27. 03. 2006 15:23
Ještě mám dotaz Já - kde a za cca kolik peněz se dá sehnat?? Je to běžné zboží bo je to nějaké "spešl"? Dík
No smoke, no fun...
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3776
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 27. 03. 2006 15:38
bezne zbozi na 325i
Mam shnilou 325i s KO motorem
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 27. 03. 2006 17:02
a 324td
Jeden mam na prodej za 1000Kč s hadicema bez redukce.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
Speedy
- Příspěvky: 78
- Registrován: 13. 04. 2005 09:58
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Speedy » 31. 03. 2006 15:01
Řešil to někdo na M50/M52 motoru? Díky
-
jardajuzik
- Příspěvky: 603
- Registrován: 06. 10. 2011 11:43
- Bydliště: Čistá city, u Litomyšle
Příspěvek
od jardajuzik » 07. 10. 2012 08:32
take me to zajima na m52. bud jde pouzit teleso z m3, ktere jde tezko sehnat, nebo jsem nasel na googlu takove vicko nad olejovy filtr. neresil to nekdo??
-
Doski
- Příspěvky: 365
- Registrován: 28. 05. 2010 13:59
- Bydliště: Slaný
Příspěvek
od Doski » 07. 10. 2012 12:39
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i
-
jardajuzik
- Příspěvky: 603
- Registrován: 06. 10. 2011 11:43
- Bydliště: Čistá city, u Litomyšle
Příspěvek
od jardajuzik » 07. 10. 2012 14:00
tohle je to co jsem nazval tim vickem. así si sednu ke Cadu a zkusim to nakreslit. soustruh by si poradil. 4000 za to davat nebudu. ale z jakyho to vytocit materialu??
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 07. 10. 2012 14:03
jardajuzik píše:tohle je to co jsem nazval tim vickem. así si sednu ke Cadu a zkusim to nakreslit. soustruh by si poradil. 4000 za to davat nebudu. ale z jakyho to vytocit materialu??
Ty co se dají koupit jsou z duralu, nehledej v tom vědu ohledně materiálu.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
jardajuzik
- Příspěvky: 603
- Registrován: 06. 10. 2011 11:43
- Bydliště: Čistá city, u Litomyšle
Příspěvek
od jardajuzik » 07. 10. 2012 15:51
myslel jsem taky dural asi. ja jen tak. jinak to nevypada slozite. zkusim se s tim poprat:-)
-
jardajuzik
- Příspěvky: 603
- Registrován: 06. 10. 2011 11:43
- Bydliště: Čistá city, u Litomyšle
Příspěvek
od jardajuzik » 07. 10. 2012 19:05
vymyslim to, změřim to, nakreslim to, hodím to sem a udělám prototyp. představa už je
pak sem hodím náčrt ať se dá komentovat konstrukce a chyby ještě před vyrobením
-
Doski
- Příspěvky: 365
- Registrován: 28. 05. 2010 13:59
- Bydliště: Slaný
Příspěvek
od Doski » 08. 10. 2012 16:31
Důležitej prvek a asi největší oser bude sehnat a implementovat rozumnej termostat.
Dle mýho skromnýho názoru by se ten olej měl chladit až od nějaký teploty. Do tý doby, by chladičem neměl protejkat vůbec. Nebo spíš v nějakým mensším množství ať není ta olejová náplň v chladiči studená. Pustit jí do oběhu by teplýmu motoru taky asi moc neprospělo.
Ale třeba to je jen můj výmysl. Co na to někdo zkušenější v tomto směru?
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i
-
jardajuzik
- Příspěvky: 603
- Registrován: 06. 10. 2011 11:43
- Bydliště: Čistá city, u Litomyšle
Příspěvek
od jardajuzik » 08. 10. 2012 16:56
olej bude proudit už od nastartování, tedy že se vyhřeje na určitou teplotu, a při vyšších otáčkách se bude lépe chladit... pochybuji že by ten chladič byl tak studený že by to vadilo motoru.. ale at se vyjádří nějaký odborník, jsem pouze teoretik