Zajímalo by mě zda mají všechny E30 stejný brzdový válec a stejný posilovač?, pokud ne tak jaký vliv bude mít když dám do 318i posilivač s válcem třeba z 325i. Jestli to nebude brát při brždění moc vzduchu ze sání ??? nebo to ošéfuje váha vzduchu??
Nějak se mi vysral hlavní brzdovej válec a taky když mám na 318i 4x kotouče př. chlazené..tak to chci pořešit jestli by nebylo lepší dát i válec z 325i. Ted mě totiž sralo že jsem musel tlačit na pedál víc než na jiných e30, ale přitom to brzdilo skvěle.
brzdový válec - posilovač .....
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
brzdový válec - posilovač .....




Spotreba podtlaku ze sani posilovacem je minimalni. Rozhodne se vubec nic nestane, pokud pouzijes vetsi posilovac. Spotreba podlaku je zavisla na poctu seslapnuti pedalu.Huska píše: jaký vliv bude mít když dám do 318i posilivač s válcem třeba z 325i. Jestli to nebude brát při brždění moc vzduchu ze sání ??? nebo to ošéfuje váha vzduchu??
Funguje to asi tak: Posilovac je komora, rozdelena membranou. Pedal je uvolneny - na membranu pusobi podtlak z obou stran - > nic se nedeje. Pedal je seslapnuty - na jednu stranu membrany (tu k tobe) se pousti atmosfericky tlak, ktery tlaci na membranu a pomaha brzdit. Takze pri seslapnuti a uvolneni pedalu, je treba posilovac vycucnout. Behem souvisleho brzdeni se nic nedeje.
Posilovac je od sani oddelen zpetakem. Diky tomu se v posilovaci drzi max. podtlak, ktery vznika pri brzdeni motorem. Z posilovace se vycucne vzduch a dal nema na motor vliv.
Kdyz brzdis, tak je motor v deceleraci nebo volnobehu. Takze v sani je dostatecny podtlak.
Jeste jedna vec, vem si jak malinka je vyveva v dieselech. Je pohanena vackou (aspon co jsem videl) a staci to. Porovnej ji s velikosti motoru. A zaver si udelej sam.
Tot vse z mych vedomosti a myslenkovych pochodu na toto tema.
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je to pravda ... Dá se fyzicky zjistit typ válce? Už si totiž nepamatuju jestli jsem měnil i ten válec nebo jen kotouče......jinak auto brzdí skvěle a se zadkem žádnej problém ...Bmw-rally píše:Brzdovej válec je jinej pro zadní kotouče a bubny. Tzn. Když měníš zadni bubny za kotouče musíš vyměnit i brzdovej válec jinak budeš mít přebržděnej zadek a budou ti hořet (nebo je alespoň spálíš) zadní destičky. To vše pokud to máš pořádně odvzdušněný
Jsou tedy všehny brzdové válce stejné??



