otáčkoměr

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
O_N_D_R_A
Příspěvky: 165
Registrován: 30. 05. 2005 09:55
Bydliště: Třebíč a Zlín

otáčkoměr

Příspěvek od O_N_D_R_A » 18. 12. 2005 12:22

Čau. Potřeboval bych poradit. Nefunguje mi otáčkoměr, ukazatel aktuální spotřeby a nejdou ani hodiny. Přestalo to fungovat najednou a nevím kde mám hledat chybu.

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

,..

Příspěvek od zdene » 18. 12. 2005 12:29

Tak mrkni na pojistky jestli máš všechny OK :idea:

Uživatelský avatar
O_N_D_R_A
Příspěvky: 165
Registrován: 30. 05. 2005 09:55
Bydliště: Třebíč a Zlín

Příspěvek od O_N_D_R_A » 18. 12. 2005 12:37

Zkoušel jsem jednu po druhý a na nic sem nepřišel. Už se mi to stalo jednou, když mi tam trochu zateklo. Až to vyschlo, tak to bylo OK. Přestalo to zase fungovat, když sem nechal vyvařit podběhy. Na dráty pod palubkou jsem taky mrknul, ale nic nebylo vidět.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 18. 12. 2005 12:40

Hele, tak vezmi ještě jedno pojistku po druhé a trchu roztáhni nožičky :D Já takhle měl blbej kontakt v pojistkový skříňce na brzdový světla

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

...

Příspěvek od zdene » 18. 12. 2005 12:42

Tak to už ti asi moc neporadím :?
Jednou mě taky vynechával otačkoměr(občas jel a občas ne) a pak sem vyresetoval INSPECTION a od té doby to bylo v poho :idea:
Ale podle mě nemá ten INSPECTION s otáčkoměrem a hodinama nic společnýho,byla to asi nějaká haluz :lol:
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 12. 2005 12:54

otackomer, spotreba a hodiny ( a mamm dojem ze i mlhovky) maji stejne napajeni, hledej chybu v pojistkach.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 18. 12. 2005 21:55

baterie :D
Život je jen náhoda .....

Venca.

Příspěvek od Venca. » 18. 12. 2005 22:00

Ivo píše:baterie :D
Proč?
Hodiny jdou z nich?
---
Měl jsem přístrojovku staršího typu s vadnými bateriemi, U=0,0V
Přesto šel otáčkomě + ekonoměr.

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 18. 12. 2005 22:06

Venca. píše:
Ivo píše:baterie :D
Proč?
Hodiny jdou z nich?
---
Měl jsem přístrojovku staršího typu s vadnými bateriemi, U=0,0V
Přesto šel otáčkomě + ekonoměr.
Tohel jsem taky nempochopil, já v palubovce neměl žádné baterie a nešel otáčkoměr + ekonoměr. Kamarád to samé a tomu to chodilo.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 18. 12. 2005 22:11

Bajzík píše:Tohel jsem taky nempochopil, já v palubovce neměl žádné baterie a nešel otáčkoměr + ekonoměr. Kamarád to samé a tomu to chodilo.
Pamatuješ si, jakého typu která byla?
Počet červených LED?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 12. 2005 22:44

Venca. píše:
Bajzík píše:Tohel jsem taky nempochopil, já v palubovce neměl žádné baterie a nešel otáčkoměr + ekonoměr. Kamarád to samé a tomu to chodilo.
Pamatuješ si, jakého typu která byla?
Počet červených LED?
mozna to uz mel preklemovano
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca.

Příspěvek od Venca. » 18. 12. 2005 22:49

Max-Max píše:
Venca. píše:
Bajzík píše:Tohel jsem taky nempochopil, já v palubovce neměl žádné baterie a nešel otáčkoměr + ekonoměr. Kamarád to samé a tomu to chodilo.
Pamatuješ si, jakého typu která byla?
Počet červených LED?
mozna to uz mel preklemovano
Já to třeba překlemovaný neměl, U=0,0V a přístroje fungovaly.

Chci nějak zjistit, jestli se chovají stejně desky obou typů nebo ne.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 19. 12. 2005 06:58

Já sem to teď řešil u mojí M40 nešel otáčkoměr a ekonoměr a teploměr a dal jsem nový baterie a funguje vše :D
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
O_N_D_R_A
Příspěvky: 165
Registrován: 30. 05. 2005 09:55
Bydliště: Třebíč a Zlín

Otáčkoměr

Příspěvek od O_N_D_R_A » 19. 12. 2005 20:01

Díky za rady. A ty barerie jsou kde? (popř., která pojistka patří k otáčkoměru. Až přijedu domů, mohl bych změřit jestli tam jde vůbec proud.)

Návštěvník

Re: Otáčkoměr

Příspěvek od Návštěvník » 19. 12. 2005 20:12

O_N_D_R_A píše:Díky za rady. A ty barerie jsou kde? (popř., která pojistka patří k otáčkoměru. Až přijedu domů, mohl bych změřit jestli tam jde vůbec proud.)
Pojistka 10.

Baterie jsou na desce v přístrojovce.

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 19. 12. 2005 20:13

Venca. píše:
Bajzík píše:Tohel jsem taky nempochopil, já v palubovce neměl žádné baterie a nešel otáčkoměr + ekonoměr. Kamarád to samé a tomu to chodilo.
Pamatuješ si, jakého typu která byla?
Počet červených LED?
oboje z plasta jeden můj 89 M40, kámoš 88 m40. Jedna červená dioda.

Včera jsem měl rozebraný z mého touringa M40 a z M20 (plasty) a měly nějaký malý baterie.
Na tom z M20 (na tom plošnáku s bateriemi byl nalepený takový oranžový papírek s šipkou a ta směřovala na nějaký piny s jumpery, ale já supr jazykář jsem to nepřeložil....

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 19. 12. 2005 22:07

Bajzík píše:
Venca. píše:
Bajzík píše:Tohel jsem taky nempochopil, já v palubovce neměl žádné baterie a nešel otáčkoměr + ekonoměr. Kamarád to samé a tomu to chodilo.
Pamatuješ si, jakého typu která byla?
Počet červených LED?
oboje z plasta jeden můj 89 M40, kámoš 88 m40. Jedna červená dioda.

Včera jsem měl rozebraný z mého touringa M40 a z M20 (plasty) a měly nějaký malý baterie.
Na tom z M20 (na tom plošnáku s bateriemi byl nalepený takový oranžový papírek s šipkou a ta směřovala na nějaký piny s jumpery, ale já supr jazykář jsem to nepřeložil....
tie piny ked som to dal na chvilu do druhej polohy a hned spet tak sa vyresetuju tie led diody :-)
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

Uživatelský avatar
O_N_D_R_A
Příspěvky: 165
Registrován: 30. 05. 2005 09:55
Bydliště: Třebíč a Zlín

.

Příspěvek od O_N_D_R_A » 23. 12. 2005 10:19

Ještě bych potřeboval přesněji popsat, jak se dá dostat k těm bateriím. Už to mám částečně rozebraný, ale příčina nenalezena. :cry: :cry:

Uživatelský avatar
jack318is
Příspěvky: 54
Registrován: 28. 09. 2005 15:33
Bydliště: Bratislava

Re: otáčkoměr

Příspěvek od jack318is » 02. 01. 2006 20:00

O_N_D_R_A píše:Čau. Potřeboval bych poradit. Nefunguje mi otáčkoměr, ukazatel aktuální spotřeby a nejdou ani hodiny. Přestalo to fungovat najednou a nevím kde mám hledat chybu.
Mne to tiez nefunguje a zevraj je to chyba na zadnej strane pristrojovej dosky. Musis to rozobrat, vybrat pristrojovku, rozobrat ju az sa dostanes k plosnym spojom. Tam najdes take kondenzatory(myslim ze tak sa to volo) proste take sulce priletovane na dosku a tie byvaju ,,vyvrete´´ Zistis to tak ze ten vrch maju vypukli smerom hore. Musis to odletovat a dat nove. To by malo byt vse...

Odpovědět