brzdy
regulátor
Jo jasně omezovač tlaku pod posilovačem tam určitě je já měl na mysli klasickej regulátor podle zátěže co je namontovanej u zadní napravy,ten tam rozhodně neni.tenhle omezovač u posilovače ale myslím má i verze s bubnama vzadu takže mu to při přestavbě na kotoučovou nápravu asi fungovat bude,otázka je jestli to má stejné hodnoty,kdyby to brzdilo moc tak se s tím jezdit moc nedá,při každém brzdění v zatáčce to jde do smyku.Udělal jsem si kdysi kotouče dozadu na škodovce bez omezovače a musím říct že to bylo hodně zábavný,a to jsem použil čtyřpístové brzdiče a rozdelil je napůl,dva pístky byla ručka a dva pedál.brzdný učinek byl tak silný že při sešlápnutí brzdy v zatáčce jsem šel do smyku
V LPG je síla
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
I s bubnama vzadu umí auta brzdit hooodně dobře.
V dnešní době se od bubnů ustupuje, ale především u vozů s vyšší hmotností.
Vem si třeba Octavii 1,9 TDI 66 KW, má bubny vzádu a brzdí DOBŘE.
Jedna z hodně důležitých věcí je rozložení váhy auta na přední/zadní nápravu a poměr brzdných sil na přední/zadní nápravě.
Pak v neposlední řadě účinnost brzd a výdrž.
Tohle všechno určuje to, jestli auto bude brzdit nebo ne.
A když i na sněhu po zadupnutí pedálu do krve zadek nezasmykuje, tak je to známka toho, že autu brzdí předek a zadek skoro VŮBEC, čili špatné rozložení brzdných sil. Jenže to by platilo v ideálním případě, kde je zbytek ok /hadice, kapalina, třemny, posilovač, válec, třecí segmenty/, což u většiny E30, se vsadím, není.
Jel jsem i v E30 s bubnama vzadu bez žádných úprav, jen nové třecí segmenty a repase třmenů a brzdilo to OK.
V dnešní době se od bubnů ustupuje, ale především u vozů s vyšší hmotností.
Vem si třeba Octavii 1,9 TDI 66 KW, má bubny vzádu a brzdí DOBŘE.
Jedna z hodně důležitých věcí je rozložení váhy auta na přední/zadní nápravu a poměr brzdných sil na přední/zadní nápravě.
Pak v neposlední řadě účinnost brzd a výdrž.
Tohle všechno určuje to, jestli auto bude brzdit nebo ne.
A když i na sněhu po zadupnutí pedálu do krve zadek nezasmykuje, tak je to známka toho, že autu brzdí předek a zadek skoro VŮBEC, čili špatné rozložení brzdných sil. Jenže to by platilo v ideálním případě, kde je zbytek ok /hadice, kapalina, třemny, posilovač, válec, třecí segmenty/, což u většiny E30, se vsadím, není.
Jel jsem i v E30 s bubnama vzadu bez žádných úprav, jen nové třecí segmenty a repase třmenů a brzdilo to OK.