Lambda prosim pomoc

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Lambda prosim pomoc

Příspěvek od RAYDEN » 19. 12. 2005 18:05

Zohnal som lacno lambdu no ma 4 kable. 2 biele jeden cierny a jeden sedi. To iste mi ponukali ked som pytal na feliciu 1,6. No ja mam lambdu s 3 kablami. 2 biele a jeden cierny. Moj postreh je asi taky : biele to su vyhrievanie. Cierny to je kabel od sondy. Co je potom ten sedi? Mozem ho nechat nezapojeny? Alebo co s nim? Na ciernom som nameral medzi 0,5 az 1 volt ale na sedom som tiez nieco nameral, tak okolo 0,4 V ako to zapojit? pojde to vobec? vdaka
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

DVORIS

lambda prosím pomoc

Příspěvek od DVORIS » 19. 12. 2005 18:39

A z čeho ta lambda je ti neřekli?

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 19. 12. 2005 20:12

to som sa nepytal. Je to od kamarata. Ale vsimol som si na nej znak audi. No nahodil som ju. Na volnobeh a zahriaty motor je na ciernom 0,547V co je myslim ok. Sedi som nechal nezapojeny. Potom som to bol prebehnut a myslim ze to bude ok lebo na ekonomery ukazuje mnesie hodnoty. Napr. ked velmi chcem tak pri 90 na 5ke je spotreba asi 5, predtym som horkotazko dostal na 7. Co s tym 4 kablom bude to ok?
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

Venca.

Příspěvek od Venca. » 19. 12. 2005 20:17

Ten šedý vodič je kostra pro měřící okruh.

Vyhřívací okruh jsou dva bílý.
---------
Takhle jsem to viděl v popisu k sondám pro VW.

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 19. 12. 2005 20:32

Venca. píše:Ten šedý vodič je kostra pro měřící okruh.

Vyhřívací okruh jsou dva bílý.
---------
Takhle jsem to viděl v popisu k sondám pro VW.
Cize ak to dobre chapem tak moze zostat nezapojeny? alebo ho radsej niekde pripojit na kostru? Lebo som na nom nameral asi 0,4V oproti kostre.

Dalej som postrehol pri jazde akoby to trochu stratilo vykon do tych 3 tisic otacok. Spozoroval som aj akoby take trhanie na vykone zozaciatku. Myslim ze po chvilke to preslo. Ale aj tak je to take lenivejsie do 3 tisic otaciek a musim mat akoby viac zmacknuty plyn ako ked nebola zapojena lambda. No ked zoslapnem plyn na podlahu tak sa my zda ze to ma trochu lepsiu akceleraciu...... Snad to bude dobre :?:
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

DVORIS

lambda prosím pomoc

Příspěvek od DVORIS » 19. 12. 2005 20:40

No to máš krásnou spotřebu ,alespoň dle eko.,to ti budu moct závidět.Já se při 90ti pod 10 nedostanu kdybych se pos....Diagnostika o.k.,lambda nová(origo.)teplot. čidlo nový,hlava po repasi, nový svíčky investice 12litrů a pod 10nejdu a uz mě to se... Už nevím co dál, tak jestli má třeba Venca nějakou radu,tak budu moc vděčnej.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 19. 12. 2005 20:49

Ten šedivý vodič by měl vést co nejdál spolu s černým a někde poblíž vstupu do ŘJ by se měl ukostřit.
Tak bych to z elektrickýho hlediska viděl nejlépe.

Poklud k tomu někdo něco ví, ať se vyjádří, nerad bych tu radil nějakou blbost.
-----------------

Co se týká spotřeby, mám dlouhodobě průměr 7,5 l/100km (318i M10+KAT).

Těch 10, záleží to na stylu jízdy.

Je to jen přibližný údaj, nebo si hlídáš ujeté km a všechno, co tam naleješ?

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 19. 12. 2005 20:51

No mne sa raz podarilo zajazdit na 7l ale to som isiel fakt velmi slusne. Na semaforoch ma skoro obiehali skodovky. Potom mi vysla raz spotreba 8,6 a to som siel 50km ku kamaratovi, odtial som tahal domov 50km druhu e 30 na ND na lane. Potom znova 50km ho zaviest spet. Potom kamos zobral tiez bmw a isili sme blbnut na parkovisko. No celkove blbnutie tak max do 30 minut, potom asi 15 min. ma nahanali fizly (zdrhol som :P ) a znova 50 km domov. To som ho este prebehol na chvilu po dialnici 190. Ked som to pocital tak som nechcel ani verit. To som isiel s prazdnej nadrze az po prazdnu, kolko to slo :-)
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 19. 12. 2005 20:52

ono mne to tak chodievalo, len nedavno som si vsimol ze to zere jak tank. Ako najazdit zhruba 50 km a sledovat ako klesa rucicka na palivomeri neni zrovna pekny pohlad
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

DVORIS

lambda prosím pomoc

Příspěvek od DVORIS » 19. 12. 2005 21:15

Těch 7apůl jsem měl přes léto,s ochlazením se to posralo a bralo mi to klidnym tempem 14l.po te zmiňované opravě teda za 10L s lehkou nohou.měřím si vše přeně na desetiny dle spešl kolečka,možná jste to někde už viděli.Jinak po té výměně sondy také trhavý a línější rozjezdy,ale po 50km dobrý.

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 19. 12. 2005 21:58

Mas poriadne zohriaty motor? Neviem ja som si teda vsimol ze mne kolise rucicka aj 2 mm v zavislosti na tom ako kurim v aute. Asi to dokaze co to schladit motor
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 19. 12. 2005 22:12

Venca. píše:Ten šedivý vodič by měl vést co nejdál spolu s černým a někde poblíž vstupu do ŘJ by se měl ukostřit.
Tak bych to z elektrickýho hlediska viděl nejlépe.

Poklud k tomu někdo něco ví, ať se vyjádří, nerad bych tu radil nějakou blbost.
-----------------

Co se týká spotřeby, mám dlouhodobě průměr 7,5 l/100km (318i M10+KAT).

Těch 10, záleží to na stylu jízdy.

Je to jen přibližný údaj, nebo si hlídáš ujeté km a všechno, co tam naleješ?
tak tych 7 to mi vyslo ked som natankoval a bol na vylete s priatelkou. Da sa to ze natankujes ked zacne svietit pazrava a potom si stopnem km a odpisem ked znova zacne svietit. Ale tych 8,6 to som si pozrel presne km a isiel som fakt od suchej dosuchej. Co asi dostalo cerpadlo zabrat :roll:
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

maxx

Příspěvek od maxx » 23. 12. 2005 17:06

Venca. píše:Ten šedivý vodič by měl vést co nejdál spolu s černým a někde poblíž vstupu do ŘJ by se měl ukostřit.
Tak bych to z elektrickýho hlediska viděl nejlépe.

Poklud k tomu někdo něco ví, ať se vyjádří, nerad bych tu radil nějakou blbost.
Tohle nevím taky jistě ,ale u 4drátu jsou to 100% dva zvlášť okruhy: 2 bílí topení +12 a kostra,zelená a černá -zelená signál do ecu a černá kostra -takže každopádně volnej drát ukostřit-divím se žes na ní něco naměřil,teoreticky bez ukostření by neměls naměřit nic .Tahle lambda byla z fordu a připojení bylo takhle. :wink:

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 23. 12. 2005 17:54

maxx píše:
Venca. píše:Ten šedivý vodič by měl vést co nejdál spolu s černým a někde poblíž vstupu do ŘJ by se měl ukostřit.
Tak bych to z elektrickýho hlediska viděl nejlépe.

Poklud k tomu někdo něco ví, ať se vyjádří, nerad bych tu radil nějakou blbost.
Tohle nevím taky jistě ,ale u 4drátu jsou to 100% dva zvlášť okruhy: 2 bílí topení +12 a kostra,zelená a černá -zelená signál do ecu a černá kostra -takže každopádně volnej drát ukostřit-divím se žes na ní něco naměřil,teoreticky bez ukostření by neměls naměřit nic .Tahle lambda byla z fordu a připojení bylo takhle. :wink:
z toho ze som na tom jednom drate nameral asi 0,4V som sa aj ja dost divil a nechapal lebo tu tiez pisali ze je to kostra. pripojim ho teda niekde na kostru. Myslim ze ale kazdopadne ta lambda splna svoju funkcnost, lebo sa mi aj na ekonomery zobrazuje mensia spotreba :P
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

Odpovědět