Možná blbé otázky - Eta, ISo, motronic vs. Jetronic???
Možná blbé otázky - Eta, ISo, motronic vs. Jetronic???
Tak jsem se dlouho rozmýšlel jestli mám tento dotaz napsat, ale nakonec má zvědavost byla silnější než má skromnost.
Chtěl bych se zeptat na označení u aut BMW a jejich rozdíly oproti klasickým stříkačkám od BMW. Jaký je rozdíl mezi normálním íčkovým motorem a Etou, popřípadě Isem?? A ještě dotaz na konec. Jaký je rozdíl mezi Jetronikem a Motronikem?? P.S.: Mám motor M20, ten se výráběl myslím v Motroniku i Jetroniku, že? Jo a kdyžtak pište i výhody těch typů a výkonové parametry, jo? Dáky moc za odpovědi!!! Shark power 
No smoke, no fun...


Re: Možná blbé otázky - Eta, ISo, motronic vs. Jetronic???
Ičko je klasika stříkačka, eta je 2,7 s vlastnostma dieselu a Isko je 16 ventil u 1,8 (motor m42, podobný s M40)Míšánek píše:Jaký je rozdíl mezi normálním íčkovým motorem a Etou, popřípadě Isem??
velmi stručně, kdyžtak mě opravte
dočasný konec BMW 
325e má při relativně velkým objemu menší výkon, ale o to větší kroutící moment a nižší spotřebu než 325i. Jinak se podívej na www.e30.cz do techniky a tam jsou specifikace obou motorů.Míšánek píše:Dík. íčko vím, že je slangově stříkačka, ale nerozumím tomu, že eta je něco jako diesel.. Co tím myslíš??
momentálně bez.......
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prox píše:ve zkratce je to uplne to samy co se tyce vstrikovani, jen motronic ma jiny rizeni a ten managemet motoruMíšánek píše:A co Jetronic vs. Motronic
Nevím jestli ve zkratce, ale v principu je to stejný, až s tím rozdílem, že vstřikování L-Jetronic neumí ovlivňovat pole předstihu zapalování a dodávka paliva je tedy závislá na hodnotách z "váhy vzduchu" případně z lambda sondy jednáli se o LE-Jetronic. Motronic je plně digitálně řízené vstřikování i zapalování kdy hodnoty předstihu a dávkování paliva lze měnit jen změnou datového pole v řídící jednotce.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
