Unkwas píše:Není zbytečný dávat tam LPG se vstřikováním ? Podtlakovej by tě přišel tak o 10tis mín.
Pokles výkonu tam určitě nějakej bude,ale zese to líp tahá od spoda.
no jo ... prisel by min ..
vstrik stoji 30kkc, podtlak - brc 25kkc .. lovtec 20kkc ..
smesovac se dava hned za vahu ... tusim ... zpetna klapka taky ...
a sani je dloooouhe ... je potreba resit ruzne serizeni, bohatosti, davat bacha, aby to nestrelilo do sani ..
spotreba by byla vyse, vykon nize .. (o neco) ...
zavislost na uspineni vzduchoveho filtru, na natankovanem lpg ...
takhle je vsechno rizeno benzinovou RJ ... a je klid ...
nedegraduju MPi na podtlakovy karburatorovy system ...
nekona se ani lepsi zatah odspoda, ani horsi ve vyssich ...
proste mi pripada, ze to jede uplne stejne .. je to teda malinko tissi ....
(ale tohle muze byt subjektivni pocit)
neresim proste zadne slabiny klasickeho (podtlakoveho) LPG systemu ...
jsem zastancem nazoru, ze do MPi patri vstrik plynu .. a podle me to stoji za to ..
petr