přisada do oleje:ano či ne
To Fx: Diky moc za odkaz. Pozorně jsem si ten članek cely přečetl a naprosto souhlasim s autorem že všechny přisady ktere slibuji že udělaji GO motoru "na počkani" bez rozebrani nebo že motor po jejich aplikaci poběži bez oleje, jsou nesmysly. Jediny pripravek ktery funguje, jak piše autor na konci članku, je bishop's, ktery pouze snižuje třeni kovovych časti(nic jineho motor nepotřebuje, že). A pravě o tom připravku jsem mluvil ja. A už jsem ho i aplikoval, takže ted počkam co to uděla. (Doufam, ku.va že jsem neudělal pikačovinu
)
Přezto že už jsem to sem jednou psal, napíšu znovu co jsem o tomhle zjistil.
Je to cca dva roky co jsem čet spoustu nesmyslnej diskuzí na téma přísady do oleje, a občas tam autor některých názorů uváděl fakt uplný hovadiny, jelikož jsem neměl o tomto oboru ani ponětí a selskej rozum už zdaleka nestačil, nezbylo nic jinýho než se nějakýho odborníka zeptat nebo se pokusit něco vypátrat v chytrejch knihách, tou dobou jsem ještě působil na ČVUT konkrétně na strojní fakultě, a o přednášce se mi povedlo vyzpovídat vedoucího katedry povrchových uprav, jeho odborná zkušenost byla taková, že přísady do olejů jako například americký Militec 1 a jiné, které jsou na bázi měkých teflonových částic opravdu výrazně snižují tření, a tím pádem zvšují životnost motoru, váží se přímo do materiálu, samozřejmě je nesmisl, aby favorit s Militec 1 ujel 150 km bez oleje a podobné reklamní keci, jediný problém materiálu obsahující měké teflonové částice je neschopnost přírody je odbourat (je to velmi neekologický mat. ), proto už se tyto přípravky neoběvují tak často a nedošlo k jejich velkému rozvoji, samozřejmě i z důvodu snahy o co nejmenší rozvoj a prodej olejářskými firemami a výrobci automobilů. A teď perlička na závěr, mimo těchto pro mne docela užitečných informací mi pan (tuším že docent) řekl že v přísném utajení momentálně testují na ČVUT materiál který je schopen navázat se do původního mat. a vytvořit úplně nový povrch, jedná se právě o něco jako přísadu do oleje která vám v podstatě opraví motor, proč se to testuje v přísném utajení asi nemusím vysvětlovat, a to že i když to bude skvěle fungovat stejně se to na trh k běžnému spotřebiteli nedostane jěště pár let, to je taky jasný, tak tolik jsem o tom zjistil
Je to cca dva roky co jsem čet spoustu nesmyslnej diskuzí na téma přísady do oleje, a občas tam autor některých názorů uváděl fakt uplný hovadiny, jelikož jsem neměl o tomto oboru ani ponětí a selskej rozum už zdaleka nestačil, nezbylo nic jinýho než se nějakýho odborníka zeptat nebo se pokusit něco vypátrat v chytrejch knihách, tou dobou jsem ještě působil na ČVUT konkrétně na strojní fakultě, a o přednášce se mi povedlo vyzpovídat vedoucího katedry povrchových uprav, jeho odborná zkušenost byla taková, že přísady do olejů jako například americký Militec 1 a jiné, které jsou na bázi měkých teflonových částic opravdu výrazně snižují tření, a tím pádem zvšují životnost motoru, váží se přímo do materiálu, samozřejmě je nesmisl, aby favorit s Militec 1 ujel 150 km bez oleje a podobné reklamní keci, jediný problém materiálu obsahující měké teflonové částice je neschopnost přírody je odbourat (je to velmi neekologický mat. ), proto už se tyto přípravky neoběvují tak často a nedošlo k jejich velkému rozvoji, samozřejmě i z důvodu snahy o co nejmenší rozvoj a prodej olejářskými firemami a výrobci automobilů. A teď perlička na závěr, mimo těchto pro mne docela užitečných informací mi pan (tuším že docent) řekl že v přísném utajení momentálně testují na ČVUT materiál který je schopen navázat se do původního mat. a vytvořit úplně nový povrch, jedná se právě o něco jako přísadu do oleje která vám v podstatě opraví motor, proč se to testuje v přísném utajení asi nemusím vysvětlovat, a to že i když to bude skvěle fungovat stejně se to na trh k běžnému spotřebiteli nedostane jěště pár let, to je taky jasný, tak tolik jsem o tom zjistil
