
silentbloky na zadní nápravě
silentbloky na zadní nápravě
Měnil jste někdo ty dva hlavní silentbloky na zadní nápravnici? Už mi vržou pač jsou uplně v pr.... a mám dojem, že výměna bude dost zábavná
Možná to asi nechám na servisu ať se vyvztekaj oni.

- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
Re: silentbloky na zadní nápravě
Já jsem to sice nedělal osobně ale před pár měsícema mi je měnil Petr na čerňáku a rychlovka. Jeden den večer jsem přivez a drujej den odpoledne bych odjížděl ale měl jsem toho víc (diferák, rozvody, ventily, výfuck, 4x tlumiče + péra) takže to bylo na dýl. No ale ty silentbloky měl rychle.Robert píše:Měnil jste někdo ty dva hlavní silentbloky na zadní nápravnici? Už mi vržou pač jsou uplně v pr.... a mám dojem, že výměna bude dost zábavnáMožná to asi nechám na servisu ať se vyvztekaj oni.
Jo a hlavně jízdní vlastnosti bawika jsem malem nepoznal sjezd z dalnice kde se mi zadek utrhával v 40-50km/h po výměně proletim 100km/h a zadek nic ani gumy neukvíknou



- FastShadow
- Příspěvky: 55
- Registrován: 07. 09. 2003 18:25
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem se na to ptal svyho mechanika, kterej dela jenom bavoracky(a fakt dobre!!!!!) a jenom za prace si rekl 2.000,- protoze to je strasna pakrna. Jinak stojej pry asi 1.600,- oba. Ale je to proste pakarna... No ale taky me to ceka. Sam si to neudela... Jeste sice nevrzou, ale jsou taky v hazlu...
Život se dá........ Promarnit....... Prožít...... nebo BMW
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem sundaval nápravu celou. Ale byl to vrak šestky a měl jsem to auto krásně na boku. Tři dny jsem to chodil ráno i večer nejdřív stříkat WD40tkou a i tak jsem se vyvztekal dost a zjistil, že BMW pro opravdu pevnostní spoje používá šrouby velikosti 22
Ty bloky pak budou chtít buď vyrazit z těch železných nádob, ve kterých sedí nebo to vyměnit i s těma nádobama.
Tyhle silentbloky způsobují především nepředvídatelné chování zádě, což je u bavora vada dosti podstatná

Ty bloky pak budou chtít buď vyrazit z těch železných nádob, ve kterých sedí nebo to vyměnit i s těma nádobama.
Tyhle silentbloky způsobují především nepředvídatelné chování zádě, což je u bavora vada dosti podstatná

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem na ně koukal, většinou se zřejmě rozeschnou odprostředka do stran natolik, že se nakonec oddělí od středovýho držáku. A je velkej rozdíl mezi tím, kdy to ještě na kousíčku drží a kdy už to nadobro praskne a pak to tam kloktá.Robert píše:Hmm, zajímavý je, že ještě před půl rokem jsem mohl vymíct jakou koliv díru a z podvozku se neozval žádnej nelibej zvuk. Odešly opravdu docela dost rychle potvory.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT