Ztráta tahu ve "vyšší" rychlosti

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Návštěvník

Ztráta tahu ve "vyšší" rychlosti

Příspěvek od Návštěvník » 08. 09. 2003 12:51

Pánové..prosím o radu:

Jako úplný laik jsem vypozoroval, že když jedu 100 km/h a více, tak se mi stane, že pžestože mám pedál skoro na podlaze, tak auto začne trošku cukat. Jako bych na zlomky sekund úplně ubral.
Čím to může být a jak to řešit???


Určitě to bude nějaká banalitka :) ... díky předem

Uživatelský avatar
MartinS
Příspěvky: 84
Registrován: 18. 06. 2003 15:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartinS » 08. 09. 2003 12:52

ten anonym jsem já..... nějak jsem přehlídl přihlášení...

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 08. 09. 2003 13:28

Jak to presne myslis jako jedes sto pridas a ono to na chvilicku spomali :?:
Me se stava to ze kdyz pridam plyn tak mi nejdriv spadnout otacky a az potom to zacne accelerovat ale taky nevim proc, ale stane se to i v mali rychlosti.

Uživatelský avatar
MartinS
Příspěvky: 84
Registrován: 18. 06. 2003 15:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartinS » 08. 09. 2003 13:36

no.. mě neklesaj otáčky...prostě jako by to zlomek sekundy stratilo výkon, ale hned to zase zabere a je z toho taková malá cukatůra, nic hroznýho... člověk by si to třeba zpletl i s nerovností silnice, ale poznám to...

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 08. 09. 2003 13:40

MartinS píše:no.. meˇ neklesaj otácˇky...prosteˇ jako by to zlomek sekundy stratilo vy´kon, ale hned to zase zabere a je z toho taková malá cukatu?ra, nic hrozny´ho... cˇloveˇk by si to trˇeba zpletl i s nerovností silnice, ale poznám to...
Jo uz champu to mam s felicii to sami a prej je to kabelama od svicek ale urcite to muze bejt i neco jinyho. Rozhodne kdyz pridavas ten plyn pomalu tak to necuka ze jo.

Uživatelský avatar
MartinS
Příspěvky: 84
Registrován: 18. 06. 2003 15:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartinS » 08. 09. 2003 13:44

Za to bych teda ruku do ohně nedal , že když přidám pomalu, že to nedělá ... asi to tak bude , ale jistej si nejsem... spíš jsem to spojoval s tou rychlostí.

Uživatelský avatar
Dave
Příspěvky: 183
Registrován: 12. 02. 2003 19:53

Příspěvek od Dave » 08. 09. 2003 19:45

u feldy je to halův snímač na spojce s kabelama kecaj mela to skoro kazda druhá felda.........

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 08. 09. 2003 20:19

No jestli máš na tý e12 karbanátek, jak že jo, tak je to jasní. Ty dupneš do plynu a na chvíli se ti to uchlastá, motor nemá výkon a jak stoupaj otáčky, tak se to vyrovná.
Je to jen chvilka a je to tim, že než si to karbec pobere, chvíli to trvá, proto se dělaj dvoustupňový karby, kdy se 2.stupeň otvírá cca při 2/3 výkonu a při menších je zavřenej, díky čemuž je v prvnim stupni vyšší rychlost vzduchu a tím se ta prodleva zmenšuje. Zkus spřáhnout obě klapky natvrdo a uvidíš. :wink:
Jinak stříkačka asi jak která, ale ta se s tim popere asi tak rychle, že to ani nepoznáš. 8)
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 09. 09. 2003 11:44

Dave píše:u feldy je to halu?v snímacˇ na spojce s kabelama kecaj mela to skoro kazda druhá felda.........
Na spojce? Co dela ten snimac? Docela me to sere to cukani skurveny. Kdyz ale pridavas pomalu tak je to okej.

Odpovědět