Potřeboval bych poradit s rozpoznáním kabelů 318i M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Potřeboval bych poradit s rozpoznáním kabelů 318i M40

Příspěvek od Honzaaa » 10. 07. 2005 09:18

Porad te mi k cemu jsou tyto kabely viz foto. Diky Moooc
Obrázek
Honza

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 10. 07. 2005 09:29

Btw. koukam na airbox a ten mi moc jako k M40 nepripada, spis k M10. A jinak ty kable jsou dle meho nazoru k mlhovkam :idea:
8) ///M Power 8)

Venca.

Příspěvek od Venca. » 10. 07. 2005 09:36

Je to M10.

1. ? Asi rezerva pro stěrače světel ?

2. Mlhovky

3. Čidlo tlaku na tělese airboxu (nemá význam, u mýho byl uvnitř jen odpor).

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 10. 07. 2005 09:55

1. Mlhovky

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 10. 07. 2005 11:58

resim neco veeelmi podobneho :)

viewtopic.php?t=16293

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 10. 07. 2005 14:15

Potřeboval bych hlavně vědět k čemu je ten kabel 3, který je podle mě asi hodně důležitý, co? Nevim kam mám kabel č. 3 připojit? Tak todle je foto celeho meho motoru tak je to M40 318i ne?
Obrázek
Honza

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 10. 07. 2005 14:28

Tohle je M10.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 07. 2005 15:42

nepatri ten kabilek na plovak hladiny oleje na vanu?

Doufam ze sem neprostrelil,nevim jestli ho M10 ma, ale M20 ma podobnej konektor.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca.

Příspěvek od Venca. » 10. 07. 2005 16:44

Max-Max píše:nepatri ten kabilek na plovak hladiny oleje na vanu?

Doufam ze sem neprostrelil,nevim jestli ho M10 ma, ale M20 ma podobnej konektor.
M10 ho nemá.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 10. 07. 2005 16:52

Honzaaa píše:Potřeboval bych hlavně vědět k čemu je ten kabel 3, který je podle mě asi hodně důležitý, co? Nevim kam mám kabel č. 3 připojit? Tak todle je foto celeho meho motoru tak je to M40 318i ne?
Nikam ho nepřipojuj.

Máš zřejmě r.v. 1987, jak vidím ten modrej konektor (u starších tyhle nejsou).

Takže je možný, že je u tvýho na mlhovku, ten druhej kulatej je rezerva pro stěrače světel.

A ten třetí má jít k tomu čidlu tlaku (nanic, odpor atd...).

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 10. 07. 2005 20:49

Venca. píše:
Honzaaa píše:Potřeboval bych hlavně vědět k čemu je ten kabel 3, který je podle mě asi hodně důležitý, co? Nevim kam mám kabel č. 3 připojit? Tak todle je foto celeho meho motoru tak je to M40 318i ne?
Nikam ho nepřipojuj.

Máš zřejmě r.v. 1987, jak vidím ten modrej konektor (u starších tyhle nejsou).

Takže je možný, že je u tvýho na mlhovku, ten druhej kulatej je rezerva pro stěrače světel.

A ten třetí má jít k tomu čidlu tlaku (nanic, odpor atd...).
Díky za pomoc, moc si mi pomohl. Máš pravdu mam r. v. 90. Motor M40 318i. Díky

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 10. 07. 2005 20:52

Venca. píše:
Honzaaa píše:Potřeboval bych hlavně vědět k čemu je ten kabel 3, který je podle mě asi hodně důležitý, co? Nevim kam mám kabel č. 3 připojit? Tak todle je foto celeho meho motoru tak je to M40 318i ne?
Nikam ho nepřipojuj.

Máš zřejmě r.v. 1987, jak vidím ten modrej konektor (u starších tyhle nejsou).

Takže je možný, že je u tvýho na mlhovku, ten druhej kulatej je rezerva pro stěrače světel.

A ten třetí má jít k tomu čidlu tlaku (nanic, odpor atd...).
Díky za pomoc, moc si mi pomohl. Máš pravdu mam r. v. 90. Motor M40 318i. Díky
Honza

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 07. 2005 20:54

Honzaaa píše:
Venca. píše:
Honzaaa píše:Potřeboval bych hlavně vědět k čemu je ten kabel 3, který je podle mě asi hodně důležitý, co? Nevim kam mám kabel č. 3 připojit? Tak todle je foto celeho meho motoru tak je to M40 318i ne?
Nikam ho nepřipojuj.

Máš zřejmě r.v. 1987, jak vidím ten modrej konektor (u starších tyhle nejsou).

Takže je možný, že je u tvýho na mlhovku, ten druhej kulatej je rezerva pro stěrače světel.

A ten třetí má jít k tomu čidlu tlaku (nanic, odpor atd...).
Díky za pomoc, moc si mi pomohl. Máš pravdu mam r. v. 90. Motor M40 318i. Díky
mas motor M10
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca.

Příspěvek od Venca. » 10. 07. 2005 21:15

Honzaaa píše: Díky za pomoc, moc si mi pomohl. Máš pravdu mam r. v. 90. Motor M40 318i. Díky
Ne, máš motor M10.

To si tady z tebe neděláme legraci, tohle je M10 se vstřikováním L-Jetronic, podle mýho odhadu (ten nezapojený konektor modré barvy) je to r. 1987 a výše.

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 10. 07. 2005 21:19

Venca. píše:
Honzaaa píše: Díky za pomoc, moc si mi pomohl. Máš pravdu mam r. v. 90. Motor M40 318i. Díky
Ne, máš motor M10.

To si tady z tebe neděláme legraci, tohle je M10 se vstřikováním L-Jetronic, podle mýho odhadu (ten nezapojený konektor modré barvy) je to r. 1987 a výše.
A to je takhle standartně vyráběné? Když mám r. v. 90, plasťák, 318i. V této kombinace to vyráběli v BMW?
Honza

Venca.

Příspěvek od Venca. » 10. 07. 2005 21:38

Honzaaa píše:A to je takhle standartně vyráběné? Když mám r. v. 90, plasťák, 318i. V této kombinace to vyráběli v BMW?
Poslední, co mělo M10, byl 316i do r. 1988, 1766cm3, kastle byla plasťák.

Dál se dával jen M40 1,6 a 1,8.


Takže máš nějakou divnou kombinaci/přestavbu.

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 10. 07. 2005 21:43

no ono kdyz se divam na svetlo zezadu prijde mi jako chromacky :?
ale mozna blbe koukam :roll: :oops:
Obrázek
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Venca.

Příspěvek od Venca. » 10. 07. 2005 21:54

Maranelo píše:no ono kdyz se divam na svetlo zezadu prijde mi jako chromacky :?
ale mozna blbe koukam :roll: :oops:
Je to světlo stejný jako mám u chroma 1986.
Ty bílý plastový koncovky na štelování jednotlivých reflektorů
hovoří jasně.

Trochu exotickej se mi zdá ten chladič.

A na gumový trubce před airboxem je čidlo trochu jiný, než mám.
Navíc tam vidím nějakej kablík s konektorem u chladiče.

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 11. 07. 2005 05:10

Ten konektor co mas u chladice [3] by mel bejt na tu blbost co mas pripevnenu u vahy vzduchu u ty zluty nalepky
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 11. 07. 2005 05:21

Honzaaa píše:
Venca. píše:
Honzaaa píše: Díky za pomoc, moc si mi pomohl. Máš pravdu mam r. v. 90. Motor M40 318i. Díky
Ne, máš motor M10.

To si tady z tebe neděláme legraci, tohle je M10 se vstřikováním L-Jetronic, podle mýho odhadu (ten nezapojený konektor modré barvy) je to r. 1987 a výše.
A to je takhle standartně vyráběné? Když mám r. v. 90, plasťák, 318i. V této kombinace to vyráběli v BMW?
fakt je to M10 ...
neni to cele chromak prekopany na novejsi papiry treba pri dovozu?
podivej se na VIN (treba v TP, na karoserii .. kde chces) a zkus ho napsat tady:
http://www.e34.de/vin/index.php
pak napis, co to vlastne puvodne bylo ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Odpovědět