


Dík Stany.
Tak to máš celkem smůlumr.bouchac píše: protože davam ABS do auta co ho nema...a mam čecko jen nevim jak to zapojit
no s elektrikou to bude prdel to je fakt...Max-Max píše:Mam jedno rozkuchany ABS ve vraku a mam dojem, ze trubky od cerpadla brzdovky nejsou ty same co by vedli non-ABS trubky od brzd. valce, takze se asi musi menit. Jinak, elektrika pro ABS je soucasti hlavniho elektro svazku karoserie, tak veselou zabavu pri vyndavani a rozpletani.
tak sem ten članek přelouskal translatoremBOOST píše:Tady je jak na ABS, ale německy:
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01016.htm
Už jsem se někdy pachtil s překladem a myslím, že trubky jsou stejný a měnit se nemusej.
vsechny cidla jdou od RJ ABS, takze nejsou primo z ABS.mr.bouchac píše:tak sem ten članek přelouskal translatoremBOOST píše:Tady je jak na ABS, ale německy:
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01016.htm
Už jsem se někdy pachtil s překladem a myslím, že trubky jsou stejný a měnit se nemusej.a možna sem i z něho něco pochopil;-)
Uspořádání vývodu a značení u ABS- hydrauliky - bloku
Nahoře vpředu vedení h tlakový regulační ventil v ha-
Nahoře pozadu napravo l levé přední kolo
Nahoře pozadu nalevo r pravé přední kolo
Dole pozadu V HBZ Vorderachskreis
Dole vpředu H HBZ Hinterachskreis
Předni kola sou zapojne přimo z ABS zvlašť a dozadu vede jen jedno potrubi k regulatoru tlaku jo? A typuju že V a H vyvody budou na zapojeni hlavniho brzdoveho valce.
Ale nějak mi nejde do hlavy jak to ABS muže regulovat zadni kola zvlašt? To ten regulator tlaku ma taky nějakou elektroniku?
ale z hlavniho brzdoveho valce přeci lezou 2 trubky takže 5-2 = 3 ... z toho dva jdou na předni kola a jeden dozadu jestli sem to dobře z toho německeho textu pochopil....Max-Max píše:vsechny cidla jdou od RJ ABS, takze nejsou primo z ABS.mr.bouchac píše:tak sem ten članek přelouskal translatoremBOOST píše:Tady je jak na ABS, ale německy:
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01016.htm
Už jsem se někdy pachtil s překladem a myslím, že trubky jsou stejný a měnit se nemusej.a možna sem i z něho něco pochopil;-)
Uspořádání vývodu a značení u ABS- hydrauliky - bloku
Nahoře vpředu vedení h tlakový regulační ventil v ha-
Nahoře pozadu napravo l levé přední kolo
Nahoře pozadu nalevo r pravé přední kolo
Dole pozadu V HBZ Vorderachskreis
Dole vpředu H HBZ Hinterachskreis
Předni kola sou zapojne přimo z ABS zvlašť a dozadu vede jen jedno potrubi k regulatoru tlaku jo? A typuju že V a H vyvody budou na zapojeni hlavniho brzdoveho valce.
Ale nějak mi nejde do hlavy jak to ABS muže regulovat zadni kola zvlašt? To ten regulator tlaku ma taky nějakou elektroniku?
Cerpadlo ABS ma 5 trubek - 1 vstup a 4 vystupy, dva jdou primo na predni kola, dva jdou do zadniho regulatoru brzd - zatizeny-nezatizeny