Tachac

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Tachac

Příspěvek od Havran » 05. 08. 2003 13:43

Kluci nefacha mi tachac cidlo na diferaku vypada OK. kam se mam kouknout dal? Mam pocit ze jsem mohl neco skurvit pri zandavani radia. Docetl jsem se ze pomuze nejak systematicky prekontrolovat pojistky. Muze to byt pojistka? pokud ano ktera? dik

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Tachac

Příspěvek od Havran » 22. 08. 2003 18:15

Havran píše:Kluci nefacha mi tachac cidlo na diferaku vypada OK. kam se mam kouknout dal? Mam pocit ze jsem mohl neco skurvit pri zandavani radia. Docetl jsem se ze pomuze nejak systematicky prekontrolovat pojistky. Muze to byt pojistka? pokud ano ktera? dik
Hmm vcera jsem hodil auto na podpadky a cidlo dava proud. Rozebral jsem palubku po kazdy strane jsou konektory modry a potom ve prostred je zluty konektor ale neni zapojeny to je asi v poradku ze jo. A co mam skusit dal. :( :?:

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 22. 08. 2003 18:59

Projdi ty pojistky, spatnou snad poznas ;)

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 22. 08. 2003 19:13

Zkusim to dik.

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Tachac

Příspěvek od BaVomil » 22. 08. 2003 19:43


pokud to nebude pojistka, korodovanej drát nebo voholený vozubený kolečka,
tak tůdle je návod na vopravu prasklejch letovanejch spojů :

<a href="http://www.unofficialbmw.com/speedo/speedo.html">jen pro anglicky čtejcí</a>

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Tachac

Příspěvek od Havran » 23. 08. 2003 16:43

BaVomil píše:
pokud to nebude pojistka, korodovanej drát nebo voholený vozubený kolečka,
tak tůdle je návod na vopravu prasklejch letovanejch spojů :

<a href="http://www.unofficialbmw.com/speedo/speedo.html">jen pro anglicky čtejcí</a>
Tak dneska jsem se tomu kouknul na zub, pojistku spatnou jsme nasel vymenil a stejne prd furt jedu 0 ale proud to cidlo dava to jsem zkousel.. Na tu adresu se nejak nemuzu dostat hazi to error. :?

Venca

Re: Tachac

Příspěvek od Venca » 23. 08. 2003 16:54

Havran píše:
BaVomil píše:
pokud to nebude pojistka, korodovanej drát nebo voholený vozubený kolečka,
tak tůdle je návod na vopravu prasklejch letovanejch spojů :

<a href="http://www.unofficialbmw.com/speedo/speedo.html">jen pro anglicky čtejcí</a>
Tak dneska jsem se tomu kouknul na zub, pojistku spatnou jsme nasel vymenil a stejne prd furt jedu 0 ale proud to cidlo dava to jsem zkousel.. Na tu adresu se nejak nemuzu dostat hazi to error. :?
Umázni l na konci.

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 23. 08. 2003 17:24

Jo jasne mel jsem si toho vsimnout.

No tak jsem si to precet ze zkousku nic nedam ale ten tachac nefacha vubec. Jemu to fungovalo nekdy. V tom prostrednim zlutym konektoru na tachaci nema bejt zadny samec ze ne?

Venca

Příspěvek od Venca » 23. 08. 2003 20:54

Havran píše:Jo jasne mel jsem si toho vsimnout.

No tak jsem si to precet ze zkousku nic nedam ale ten tachac nefacha vubec. Jemu to fungovalo nekdy. V tom prostrednim zlutym konektoru na tachaci nema bejt zadny samec ze ne?
Žlutý konektor je jen pro rozšířenou výbavu - board computer, check control.
Na přístrojovce jsou samci (kolíky), samice jsou na konektorech kabeláže(dírky).

Možná je něco utrženýho nebo zoxidovanýho uvnitř v přístrojovce.

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 24. 08. 2003 16:25

mno hele, mě teďka taky ňák začíná blbnout tacháč. Občas ta ručka začne padat a zase se za moment chytí. Co by mohlo kde bejt špatně?
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 27. 08. 2003 15:18

Venca píše:
Havran píše:Jo jasne mel jsem si toho vsimnout.

No tak jsem si to precet ze zkousku nic nedam ale ten tachac nefacha vubec. Jemu to fungovalo nekdy. V tom prostrednim zlutym konektoru na tachaci nema bejt zadny samec ze ne?
Žlutý konektor je jen pro rozšířenou výbavu - board computer, check control.
Na přístrojovce jsou samci (kolíky), samice jsou na konektorech kabeláže(dírky).

Možná je něco utrženýho nebo zoxidovanýho uvnitř v přístrojovce.
Nevis kam vede ten kablik od toho cidla na diferencialu? Vede spolu s nejakejma dratama do buzirky a ztraci se mi v kastli, kam vede pak? pristrojovku tim myslis pocitac nebo palubku :?:teprv se ucim fraze:?:

Venca

Příspěvek od Venca » 28. 08. 2003 07:31

Havran píše:Nevis kam vede ten kablik od toho cidla na diferencialu? Vede spolu s nejakejma dratama do buzirky a ztraci se mi v kastli, kam vede pak? pristrojovku tim myslis pocitac nebo palubku :?:teprv se ucim fraze:?:
Z diferáku do přístrojovky, tj. ten panel obsahující přístroje - rychloměr, palivoměr, teploměr atd.
Údaje z čidla vyhodnocuje obvod v rychloměru.

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 28. 08. 2003 08:13

[quote="Havran
pristrojovku tim myslis pocitac nebo palubku :?:teprv se ucim fraze:?:[/quote]

přístrojovka je ten sdružený přístroj pod plexisklem v kapličce před řidičem, palubka je to ostatní černý pod předním sklem od dveří ke dveřím a počítač je řídící jednotka, která je "schovaná" v kaslíku před spolujezdcem nad horním deklem, na kterým je světlo. :)

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 28. 08. 2003 12:40

Ok tak skusim jestli mi jde proud do pristrojovky. meli by to byt stejny kabliky jak na tom cidlu ze jo. sem zvedavej co sem posral.

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 28. 08. 2003 19:37

kdo. píše:[quote="Havran
pristrojovku tim myslis pocitac nebo palubku :?:teprv se ucim fraze:?:
přístrojovka je ten sdružený přístroj pod plexisklem v kapličce před řidičem, palubka je to ostatní černý pod předním sklem od dveří ke dveřím a počítač je řídící jednotka, která je "schovaná" v kaslíku před spolujezdcem nad horním deklem, na kterým je světlo. :)[/quote]


Tak mam pred sebou totalne vykopanej tachac a vypada v pohode je to na picu. S tema dratama se to ma takhle, z cidla vede hnedej a potom ten cervenej s hnedejma prouskama ale do pristrojovky zadnej takovej nende. takze to nejspis musi jit pres pojistku nebo neco. Vypada to dost beznadejne. Jak vyskousim jestly ten tachac facha? Jsem bezradnej. :( predem dik

Venca

Příspěvek od Venca » 28. 08. 2003 20:19

Zkusil bych proměřit okruh k tomu čidlu ohmetrem.
-konektor 2, pin 8 je trvale uzeměn
-konektor 2 pin 12 - tam by se měly objevovat impulsy, když to budeš měřit proti kostře auta.

Venca

Příspěvek od Venca » 28. 08. 2003 20:25

Konektor 2 pin 13 - tudy jde + z pojistky 12, takže bys tam měl mít 12V při zasunutým klíčku ve všech polohách kromě krajní, kde jde vytáhnout.

Venca

Příspěvek od Venca » 28. 08. 2003 20:38

Venca píše:Zkusil bych proměřit okruh k tomu čidlu ohmetrem.
-konektor 2, pin 8 je trvale uzeměn
-konektor 2 pin 12 - tam by se měly objevovat impulsy, když to budeš měřit proti kostře auta.
Tak ne, konektor 2 pin 8 - tam je to uzeměný až v přístrojovce. Tak to sorry, omlouvam se.

Takže ohmetr a na konektoru 2 pícheš dráty do 8 a 12 a při otáčení to musí dávat impulsy.

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 28. 08. 2003 21:08

Venca píše:
Venca píše:Zkusil bych proměřit okruh k tomu čidlu ohmetrem.
-konektor 2, pin 8 je trvale uzeměn
-konektor 2 pin 12 - tam by se měly objevovat impulsy, když to budeš měřit proti kostře auta.
Tak ne, konektor 2 pin 8 - tam je to uzeměný až v přístrojovce. Tak to sorry, omlouvam se.

Takže ohmetr a na konektoru 2 pícheš dráty do 8 a 12 a při otáčení to musí dávat impulsy.
Ok zitra na svetle se na to mrknu zatim dik :!:

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 01. 09. 2003 12:02

Tak osmej pin na druhym konektoru tam neni zadnej drat maximalne sedmej a kdyz zmerim 7 a 12 tak je tam 12v. Takze jsme nic nezjistil. Ale mam pocit ze to bude v tech dratech kdybych tak vedel kam presne vede ten drat z toho cidla, urcite vede nekudy kde je radio nevite? Uz me to bez tachace sere.

Odpovědět