Tachac
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Tachac
Kluci nefacha mi tachac cidlo na diferaku vypada OK. kam se mam kouknout dal? Mam pocit ze jsem mohl neco skurvit pri zandavani radia. Docetl jsem se ze pomuze nejak systematicky prekontrolovat pojistky. Muze to byt pojistka? pokud ano ktera? dik
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tachac
Hmm vcera jsem hodil auto na podpadky a cidlo dava proud. Rozebral jsem palubku po kazdy strane jsou konektory modry a potom ve prostred je zluty konektor ale neni zapojeny to je asi v poradku ze jo. A co mam skusit dal.Havran píše:Kluci nefacha mi tachac cidlo na diferaku vypada OK. kam se mam kouknout dal? Mam pocit ze jsem mohl neco skurvit pri zandavani radia. Docetl jsem se ze pomuze nejak systematicky prekontrolovat pojistky. Muze to byt pojistka? pokud ano ktera? dik


Re: Tachac
pokud to nebude pojistka, korodovanej drát nebo voholený vozubený kolečka,
tak tůdle je návod na vopravu prasklejch letovanejch spojů :
<a href="http://www.unofficialbmw.com/speedo/speedo.html">jen pro anglicky čtejcí</a>
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tachac
Tak dneska jsem se tomu kouknul na zub, pojistku spatnou jsme nasel vymenil a stejne prd furt jedu 0 ale proud to cidlo dava to jsem zkousel.. Na tu adresu se nejak nemuzu dostat hazi to error.BaVomil píše:
pokud to nebude pojistka, korodovanej drát nebo voholený vozubený kolečka,
tak tůdle je návod na vopravu prasklejch letovanejch spojů :
<a href="http://www.unofficialbmw.com/speedo/speedo.html">jen pro anglicky čtejcí</a>

Re: Tachac
Umázni l na konci.Havran píše:Tak dneska jsem se tomu kouknul na zub, pojistku spatnou jsme nasel vymenil a stejne prd furt jedu 0 ale proud to cidlo dava to jsem zkousel.. Na tu adresu se nejak nemuzu dostat hazi to error.BaVomil píše:
pokud to nebude pojistka, korodovanej drát nebo voholený vozubený kolečka,
tak tůdle je návod na vopravu prasklejch letovanejch spojů :
<a href="http://www.unofficialbmw.com/speedo/speedo.html">jen pro anglicky čtejcí</a>
Žlutý konektor je jen pro rozšířenou výbavu - board computer, check control.Havran píše:Jo jasne mel jsem si toho vsimnout.
No tak jsem si to precet ze zkousku nic nedam ale ten tachac nefacha vubec. Jemu to fungovalo nekdy. V tom prostrednim zlutym konektoru na tachaci nema bejt zadny samec ze ne?
Na přístrojovce jsou samci (kolíky), samice jsou na konektorech kabeláže(dírky).
Možná je něco utrženýho nebo zoxidovanýho uvnitř v přístrojovce.
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Nevis kam vede ten kablik od toho cidla na diferencialu? Vede spolu s nejakejma dratama do buzirky a ztraci se mi v kastli, kam vede pak? pristrojovku tim myslis pocitac nebo palubkuVenca píše:Žlutý konektor je jen pro rozšířenou výbavu - board computer, check control.Havran píše:Jo jasne mel jsem si toho vsimnout.
No tak jsem si to precet ze zkousku nic nedam ale ten tachac nefacha vubec. Jemu to fungovalo nekdy. V tom prostrednim zlutym konektoru na tachaci nema bejt zadny samec ze ne?
Na přístrojovce jsou samci (kolíky), samice jsou na konektorech kabeláže(dírky).
Možná je něco utrženýho nebo zoxidovanýho uvnitř v přístrojovce.

Z diferáku do přístrojovky, tj. ten panel obsahující přístroje - rychloměr, palivoměr, teploměr atd.Havran píše:Nevis kam vede ten kablik od toho cidla na diferencialu? Vede spolu s nejakejma dratama do buzirky a ztraci se mi v kastli, kam vede pak? pristrojovku tim myslis pocitac nebo palubkuteprv se ucim fraze:?:
Údaje z čidla vyhodnocuje obvod v rychloměru.
[quote="Havran
pristrojovku tim myslis pocitac nebo palubku
teprv se ucim fraze:?:[/quote]
přístrojovka je ten sdružený přístroj pod plexisklem v kapličce před řidičem, palubka je to ostatní černý pod předním sklem od dveří ke dveřím a počítač je řídící jednotka, která je "schovaná" v kaslíku před spolujezdcem nad horním deklem, na kterým je světlo.
pristrojovku tim myslis pocitac nebo palubku

přístrojovka je ten sdružený přístroj pod plexisklem v kapličce před řidičem, palubka je to ostatní černý pod předním sklem od dveří ke dveřím a počítač je řídící jednotka, která je "schovaná" v kaslíku před spolujezdcem nad horním deklem, na kterým je světlo.

- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
přístrojovka je ten sdružený přístroj pod plexisklem v kapličce před řidičem, palubka je to ostatní černý pod předním sklem od dveří ke dveřím a počítač je řídící jednotka, která je "schovaná" v kaslíku před spolujezdcem nad horním deklem, na kterým je světlo.kdo. píše:[quote="Havran
pristrojovku tim myslis pocitac nebo palubkuteprv se ucim fraze:?:

Tak mam pred sebou totalne vykopanej tachac a vypada v pohode je to na picu. S tema dratama se to ma takhle, z cidla vede hnedej a potom ten cervenej s hnedejma prouskama ale do pristrojovky zadnej takovej nende. takze to nejspis musi jit pres pojistku nebo neco. Vypada to dost beznadejne. Jak vyskousim jestly ten tachac facha? Jsem bezradnej.

Tak ne, konektor 2 pin 8 - tam je to uzeměný až v přístrojovce. Tak to sorry, omlouvam se.Venca píše:Zkusil bych proměřit okruh k tomu čidlu ohmetrem.
-konektor 2, pin 8 je trvale uzeměn
-konektor 2 pin 12 - tam by se měly objevovat impulsy, když to budeš měřit proti kostře auta.
Takže ohmetr a na konektoru 2 pícheš dráty do 8 a 12 a při otáčení to musí dávat impulsy.
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Ok zitra na svetle se na to mrknu zatim dikVenca píše:Tak ne, konektor 2 pin 8 - tam je to uzeměný až v přístrojovce. Tak to sorry, omlouvam se.Venca píše:Zkusil bych proměřit okruh k tomu čidlu ohmetrem.
-konektor 2, pin 8 je trvale uzeměn
-konektor 2 pin 12 - tam by se měly objevovat impulsy, když to budeš měřit proti kostře auta.
Takže ohmetr a na konektoru 2 pícheš dráty do 8 a 12 a při otáčení to musí dávat impulsy.
