Rozdíl?
Re: Rozdíl?
M10 toho víc sežere a taky víc vydržíAnonymous píše:Jaký je rozdíl mezi motorem m10 a m40, který je lepší???
M40 je známá svými tichými hydroštely
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Re: Rozdíl?
M40 je známá svými tichými hydroštely : nejen m40 ale i m 42Reno... píše:M10 toho víc sežere a taky víc vydržíAnonymous píše:Jaký je rozdíl mezi motorem m10 a m40, který je lepší???![]()
M40 je známá svými tichými hydroštely
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Re: Rozdíl?
Márty_ píše:M40 je známá svými tichými hydroštely : nejen m40 ale i m 42Reno... píše:M10 toho víc sežere a taky víc vydržíAnonymous píše:Jaký je rozdíl mezi motorem m10 a m40, který je lepší???![]()
M40 je známá svými tichými hydroštely
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Re: Rozdíl?
Co já vím a mám zkušenosti, tak M42 nemá problém s hydroštely jako zasra.á M40. U M42 dělá kravál řetěz pokud už je vytahanej a je potřeba ho vyměnit nebo je v hajzlu napínák.Márty_ píše:M40 je známá svými tichými hydroštely : nejen m40 ale i m 42Reno... píše:M10 toho víc sežere a taky víc vydržíAnonymous píše:Jaký je rozdíl mezi motorem m10 a m40, který je lepší???![]()
M40 je známá svými tichými hydroštely
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
ani bych neřek. ale nekde sem to bud cet, nebonekdo tvrdil.......Stepan píše:Si zase něco vyčet z tabulek, viď ty kujóneLukas-e21 píše:no já nevim, ale řek bych že M42 hydroštely vůbe nemá, ale možná se pletu......
![]()
kvuli tobě Štěpáne sem se ted dival do ETKy , vypada, že sem mel pravdu
alespon co sem z toho vyčet.
EDIT:
M40
- push rod: pístní tyč (hlavního brzdového válce), suvná tyč, tlačná tyč, zvedací tyčka, rozvodová tyčka (ventilového rozvodu), suvná vzpěra, tlačná vzpěra
push-rod: tlačná tyč, suvná tyč, zvedací tyčka, rozvodová tyčka (ventilového rozvodu)
M42 - hydraulic lifter: hydraulické zdvihátko ventilu
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Aha, a já myslel, že hydraulické zdvihátko ventilu je hydroštel, tak nicLukas-e21 píše: no já nevim, ale řek bych že M42 hydroštely vůbe nemá, ale možná se pletu...
..M42 - hydraulic lifter: hydraulické zdvihátko ventilu
Asi máš fakt recht, no jo, modří už vědí a já jsem zas druhej
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
nevim jakej je v tom rozdil, nejsem motorář, ale dle ETK je v tom rozdil a je to i jinak pojmenovany....takže tam rozdilmusi být.Stepan píše:Aha, a já myslel, že hydraulické zdvihátko ventilu je hydroštel, tak nicLukas-e21 píše: no já nevim, ale řek bych že M42 hydroštely vůbe nemá, ale možná se pletu...
..M42 - hydraulic lifter: hydraulické zdvihátko ventilu![]()
Asi máš fakt recht, no jo, modří už vědí a já jsem zas druhej![]()
hydroštel ma "seřizovatt" vuli ventilu.
a předpokládám, že hydraulický zdvihátko, ten ventil jen zvedá............ale to je jen muj dohad.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru



