
víko ventilů
víko ventilů
mam menší prekérku-hledám sponzora na benzín!
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
není lepší dát rozumný peníze BOOSTOJ,než se stím srát a ztrácet čas.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
To je právě o okolnostech. Třeba já to radši vyleštim sám, páč kdybych za to někomu zaplatil, tak si na to zatím nevydělám - moje časový dispozice sou omezený školou - tzn. že nemůžu (=těžko mě někdo zaměstná) v pondělí od 11:30 do 16:00, v út od 12 do 15, ve st. po 16hod apod. Zatímco leštit si můžu kdy chci a po chvilkách(prosil bych bez poznámekMax-Max píše:no umim si predstavit i prijemnejsi vysledek z vlastni praceDC píše:z vlastní práce je největší radost
to dam radsi prachy BOOST-ovi at si vydela a ja se muzu venovat vydelavani penez, ne?
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
to mi přesně něco připomínáTony píše: To je právě o okolnostech. Třeba já to radši vyleštim sám, páč kdybych za to někomu zaplatil, tak si na to zatím nevydělám - moje časový dispozice sou omezený školou - tzn. že nemůžu (=těžko mě někdo zaměstná) v pondělí od 11:30 do 16:00, v út od 12 do 15, ve st. po 16hod apod. Zatímco leštit si můžu kdy chci a po chvilkách(prosil bych bez poznámek). A ten pocit když je hotovo je taky super
(myslim tim sekneš s nářadím o zem, odplivneš si, řekneš si že je konečně hotovo a že znova už to ani náhodou dělat nebudeš...
)
mam to taky tak a nejlepší je to nakonci a nejhorší po prvním ráfku ze čtyř
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
1. ráfek - docela baví, těšíš se až bude, radost když je hotovej...
2. už tě to nebaví, ale neni to tak hrozný, koukáš na 1. a říkáš si že to stojí za to, když ho máš, říkáš si že si v půlce a je Ti špatně
3. hrůza, říkáš si co to děláš a proč, ruce Tě bolí, ale jedeš, koukáš na první dva, když je hotovej tak si říkáš co s tim čtvrtým a žes to měl radši nastříkat, nebo aspoň neleštit celý (můj případ, eště když sem měl hotový první dva tak sem přemejšlel jestli by nebyly středy lepší černý, nebo aspoň boky paprsů neleštit
4. nadáváš, křižuješ se, pliveš síru, ale už to prostě musíš dodělat...
Já to měl o fous lepší, dělal sem 3, se čtvrtým se pachtila mladá
Ale jednodušší sem to neměl, řek bych že sem přišel spíš o první fázi
2. už tě to nebaví, ale neni to tak hrozný, koukáš na 1. a říkáš si že to stojí za to, když ho máš, říkáš si že si v půlce a je Ti špatně
3. hrůza, říkáš si co to děláš a proč, ruce Tě bolí, ale jedeš, koukáš na první dva, když je hotovej tak si říkáš co s tim čtvrtým a žes to měl radši nastříkat, nebo aspoň neleštit celý (můj případ, eště když sem měl hotový první dva tak sem přemejšlel jestli by nebyly středy lepší černý, nebo aspoň boky paprsů neleštit
4. nadáváš, křižuješ se, pliveš síru, ale už to prostě musíš dodělat...
Já to měl o fous lepší, dělal sem 3, se čtvrtým se pachtila mladá
Ale jednodušší sem to neměl, řek bych že sem přišel spíš o první fázi
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Max-Max píše:dekuji pekne, uz presne vim, co urcite na kare nebudu nikdy delat svepomocne
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Není, mě to s každým kolem baví víc a víc.DC píše:2Tony: přesně si to vystih, je vidět, že je to stejný
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
