318i M40 volnoběh- pomoc ------VYRESENO DIK

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
bazi
Příspěvky: 35
Registrován: 09. 09. 2004 08:20
Bydliště: Praha 10

318i M40 volnoběh- pomoc ------VYRESENO DIK

Příspěvek od bazi » 18. 06. 2005 23:17

318i M40 blbno mi otacky prosim pomozte!!!!Pri neutralu drzi 1500-2000ot kdyz to rozjedu a pustim plyn tak spotreba jde na nulu ale kdyz se otackomer dostane na 2000 tak si to prida!!! Kdyz zaradim jednicku a pustim spojku a nepridavam tak je to ale na 1000 ot!! Premyslel jsem o volnobeznym ventylu ale nemam s tim zkusenosti!!!Slysel jsem ze staci jen prostriknout nejakym spreyem ale nekdo zase rika ze se musi vymenit....tak nevim
DIKY
Naposledy upravil(a) bazi dne 23. 06. 2005 19:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 18. 06. 2005 23:53

tak si ho při vypnutym motoru vypoj pak jednou nastartuj vypni nastartuj a nemělo by se to hejbat a točit cca 1000ot!!!

Uživatelský avatar
xdentist
Příspěvky: 1530
Registrován: 01. 03. 2005 23:59
Bydliště: Jinonice, P-5

Příspěvek od xdentist » 20. 06. 2005 18:31

nejlepsi je moznost porovnani s jinym ventilem,funkcnim.... ze by ti ho na pak vterin nekdo pujcil.ten svuj zkus sundat,ventil samotnej procistit tech. benzinem(tu klapku) a kontakty v konektoru nejakym kontaktolem.pak uvidis.... mel jsem s tim problem na tom samym motoru

bazi
Příspěvky: 35
Registrován: 09. 09. 2004 08:20
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od bazi » 20. 06. 2005 23:45

xdentist píše:nejlepsi je moznost porovnani s jinym ventilem,funkcnim.... ze by ti ho na pak vterin nekdo pujcil.ten svuj zkus sundat,ventil samotnej procistit tech. benzinem(tu klapku) a kontakty v konektoru nejakym kontaktolem.pak uvidis.... mel jsem s tim problem na tom samym motoru
Ted jsem ten ventil prostriknul a drzi to 2000 a vice!! Ucpal jsem hadici pro privod vzduchu do ventilu a drzi to 500-800 tisic otacek. Ale stejne to neni ono.

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 21. 06. 2005 05:35

bazi píše: Ted jsem ten ventil prostriknul a drzi to 2000 a vice!! Ucpal jsem hadici pro privod vzduchu do ventilu a drzi to 500-800 tisic otacek. Ale stejne to neni ono.
a jakem stavu jsou ty hadice? vsechny od filtru po klapku a to, co je na to napojene .. ? neprisava ti to nekde vzduch??
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
xdentist
Příspěvky: 1530
Registrován: 01. 03. 2005 23:59
Bydliště: Jinonice, P-5

Příspěvek od xdentist » 21. 06. 2005 18:50

to je pravda,jeste je treba zkontrolovat hadice a pripadne pokud nejsou popraskane nebo podobne tak treba na vsech spojich pouzit hadicove spony.... taky ale doporucuju si od nekoho pujcit a vyzkouset to s funkcnim ventilem!

Odpovědět