Motor M40 - Jak správně odvzdušnit M40
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Motor M40 - Jak správně odvzdušnit M40
nevíte někdo postup pro blbečky protože začínam do toho lejt nejak moooc vody a porad nic....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Já jsem to dělal tak, že povolim odvzdušňovací šroub na chladiči, naleju dost vody a pustim motor. Voda v nádržce ubejvá - dolejvám. Každou chvíli motor trochu protočim, voda klesne ještě víc, porád dolejvám. Finální stav je takovej, že při studenym motoru by měla bejt hladina v půlce nádobky. Když naleju víc, přebytek vyleju odvzdušňovákem (vytočim trochu motor). Když zavírám odvzdušňovák, motor držim v otáčkách, aby tam nevlezl vzduch. Jo a mam otevřený topení.
Takže tak. Nevim jestli je to dobře, ale funguje to
Takže tak. Nevim jestli je to dobře, ale funguje to

No já to dělal takhle
-povolil jsem šroubek na termostatu a na chladiči
-nalejval jsem vodu až začala týct ze šroubku od termostatu tak jsem ho utáh, nalil jsem plnou expanzku a zavřel jí.
- otevřeným odvzdušňovacim šroubem jsem nastartoval a počkal až z toho přestane prskat vzduch a teče jen kapalina pak jsem ho zavřel
- po zahřátí by měla kapalina klesnout na správnou rysku, pokud ne, tak po vychladnutí motoru buď doleju nebo uberu

-povolil jsem šroubek na termostatu a na chladiči
-nalejval jsem vodu až začala týct ze šroubku od termostatu tak jsem ho utáh, nalil jsem plnou expanzku a zavřel jí.
- otevřeným odvzdušňovacim šroubem jsem nastartoval a počkal až z toho přestane prskat vzduch a teče jen kapalina pak jsem ho zavřel
- po zahřátí by měla kapalina klesnout na správnou rysku, pokud ne, tak po vychladnutí motoru buď doleju nebo uberu

momentálně bez.......
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
zrejme to kolega mysli tak, ze sa po zahriati otvori cely okruh a vypusti sa vzduch aj z bloku motora, takze voda ma kam odist - nahradi v okruhu vypysteny vzduch - a teda mierne klesne hladina, ma pravdu. Kazdopadne po zahriati treba doplnit vodu na strednu rysku.Bobo píše:Ten šroubek na termostatu neni při odvzdušňování potřeba.
po zahřátí by měla kapalina klesnout na správnou rysku, pokud ne, tak po vychladnutí motoru buď doleju nebo uberu
![]()
Po zahřátí by měla hladina klesnout? To snad ne.
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 21. 04. 2005 20:28, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220