Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
			
		
		
			- 
				
																			 Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Lukas-e21 » 13. 04. 2005 23:36
			
			
			
			
			Tweety píše:Mě to po městě žere jak nezjednaný, ale když jsem jel Praha a zpět, po dálnici min. 150, jinak pořád kolem 170 (zpátky i přes dvě kila), tak jsem jel za 500Kč. Takže nějakejch deset litrů spotřeba, bez keců. Tak mi to potom někdo vysvětlete  

 
no nevim,nevim.....
spotřebu trošku nadsazuju, neb,  nikdy nejedu přesně jenom určitej usek na dalnici...., většinou je tam i město...
EDIT:
ale nejmin co sem kdy jel, bylo s 318iM10 v E21 po dalnici max 120,až na 7kilometrů kdy sem jel 160.....tak sem měl pruměr 6,5l/100
					Naposledy upravil(a) 
Lukas-e21 dne 13. 04. 2005 23:39, celkem upraveno 2 x.
									
MB  S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Tweety							
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- 
				Kontaktovat uživatele:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Tweety » 13. 04. 2005 23:37
			
			
			
			
			Lukas-e21 píše:Tweety píše:Mě to po městě žere jak nezjednaný, ale když jsem jel Praha a zpět, po dálnici min. 150, jinak pořád kolem 170 (zpátky i přes dvě kila), tak jsem jel za 500Kč. Takže nějakejch deset litrů spotřeba, bez keců. Tak mi to potom někdo vysvětlete  

 
no nevim,nevim.....
spotřebu trošku nadsazuju, neb,  nikdy nejedu přesně jenom určitej usek na dalnici...., většinou je tam i město...
 
Ono když se to rozjede na nějakejch těch 140 tak už je pak lehký ho jen držet v nějakejch těch optimálních hodnotách ekonoměru.Ale jak příjde kopec, tak je ručička v tahu  

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 sentinel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 05. 04. 2005 21:56
- Bydliště: Kosice
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od sentinel » 15. 04. 2005 21:05
			
			
			
			
			cize odporucate mi 318?? plastak alebo chromak????viem rozdiely ale o ktorej si vy myslite ze je lepsia.???
			
									
									e30 316 - winter car
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Fx							
- Příspěvky: 6344
- Registrován: 26. 11. 2003 14:32
- Bydliště: Pohádková říše
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Fx » 15. 04. 2005 21:09
			
			
			
			
			sentinel píše:cize odporucate mi 318?? plastak alebo chromak????viem rozdiely ale o ktorej si vy myslite ze je lepsia.???
No rozdil bude i v motorizaci. Chromaky 318 se delaly s motorem M10 a tusim, ze ty prvni dokonce karburatorovy, pozdejsi se vstrikovanim. M10 je sice starsi koncepce, nicmene nezere az tolik, je skoro nesmrtelna a ma rozvodovy retez. Setkas se s ni i v prvnich plastacich oznacenych jako 316. Jinak 318i plastak by mela vzdy byt M40. Oproti M10 ma o neco vyssi vykon, ma rozvodovy remen a problemy s hydrostely a vackovymi hrideli. Kdyz ale trefis na dobrou, bude dobre slouzit.
E39 535i sedan
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Lukas-e21 » 15. 04. 2005 22:49
			
			
			
			
			Fx píše:sentinel píše:cize odporucate mi 318?? plastak alebo chromak????viem rozdiely ale o ktorej si vy myslite ze je lepsia.???
No rozdil bude i v motorizaci. Chromaky 318 se delaly s motorem M10 a tusim, ze ty prvni dokonce karburatorovy, pozdejsi se vstrikovanim. M10 je sice starsi koncepce, nicmene nezere az tolik, je skoro nesmrtelna a ma rozvodovy retez. Setkas se s ni i v prvnich plastacich oznacenych jako 316. Jinak 318i plastak by mela vzdy byt M40. Oproti M10 ma o neco vyssi vykon, ma rozvodovy remen a problemy s hydrostely a vackovymi hrideli. Kdyz ale trefis na dobrou, bude dobre slouzit.
 
sorry FXi
316 mela oznaceni pouze karbecova 1.8 a vyroba skončila 8/88
jinak vždy s i
M10 se dělala i v plasťacich 
jinak je ve faq tabulka kde jsou všechny karoserie se všema motorama a roky kdy se vyraběliMB  S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Fx							
- Příspěvky: 6344
- Registrován: 26. 11. 2003 14:32
- Bydliště: Pohádková říše
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od Fx » 16. 04. 2005 05:40
			
			
			
			
			
Nad tou tabulkou prave valim oci. Karbecovou M10 jsem videl snad jen jednou nebo dvakrat, a to v tech nejstarsich chromacich. Podle ty tabulky se delaly fakt jeste i v plastacich. To jsem netusil, proto jsem tomu i-cku neprikladal velkou vahu.
E39 535i sedan
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								BOOST							
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od BOOST » 16. 04. 2005 07:19
			
			
			
			
			
Já mám plasťáka coupé, r.v. květen 88, má označení 316i a je to M10 1.8i.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power   
 
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7  
    
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 .BMW.
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek
					
								od .BMW. » 24. 04. 2005 17:24