325i - 325e

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 28. 07. 2003 10:18

Francis píše:
Havran píše:... tak se uvidíme na Mimoňských válkách bude tam někdo?
A co E30 sraz v Dolním Lánově ?
Hmm to bohuzel nevím :? protoze jsem si to bavo koupil minuli týden a než mi pošle techničak a než to přihlásím.. no uvidim. Ale Rozhodně bych tam nemohl ject s těma plecháčema co tam teď mám. Kola dělaj auto.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 28. 07. 2003 10:26

Havran píše:... tak se uvidíme na Mimoňských válkách bude tam někdo?
Neblahou shodou okolností je Dolnolánovský E30 sraz ve stejný den jako Mimoňské války IV
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 28. 07. 2003 10:48

Neblahou shodou okolností je Dolnolánovský E30 sraz ve stejný den jako Mimoňské války IV[/quote]

Já myslel že mimoňské války sou 16. a Dolnolánovský 12-13. :?: Tak i tak ČB sou docela daleko od prahy a tu mojí káru z 86 eště tak dobře neznám. Ale steně je to blbí jestli to je jak řikáš.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 28. 07. 2003 12:07

Havran píše:Já myslel že mimoňské války sou 16. a Dolnolánovský 12-13. :?: Tak i tak ČB sou docela daleko od prahy a tu mojí káru z 86 eště tak dobře neznám. Ale steně je to blbí jestli to je jak řikáš.
Auto dojede, musíš mu věřit :)
Kolize dvou akcí není dobrá, ale každá je o něčem jiném. Mimoňské války jsou megasraz všech možných značek, kde si dáš dvakrát-třikrát sprint a pak celý den chodíš nebo stojíš a bolí tě z toho nohy. Dolnolánovský sraz je klubová akce E30 ("strpíme" i jiná BMW), kde se více povozíš, máme sprint a dva druhy slalomu. Hodně z nás se navzájem zná, takže je to něco jako rodinná sešlost. Máš šanci poznat face-to-face (a car-to-car) lidi, které znáš z netu. Přijeď a uvidíš.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 28. 07. 2003 12:12

Francis píše:
Havran píše:Já myslel že mimoňské války sou 16. a Dolnolánovský 12-13. :?: Tak i tak ČB sou docela daleko od prahy a tu mojí káru z 86 eště tak dobře neznám. Ale steně je to blbí jestli to je jak řikáš.
Auto dojede, musíš mu věřit :)
Kolize dvou akcí není dobrá, ale každá je o něčem jiném. Mimoňské války jsou megasraz všech možných značek, kde si dáš dvakrát-třikrát sprint a pak celý den chodíš nebo stojíš a bolí tě z toho nohy. Dolnolánovský sraz je klubová akce E30 ("strpíme" i jiná BMW), kde se více povozíš, máme sprint a dva druhy slalomu. Hodně z nás se navzájem zná, takže je to něco jako rodinná sešlost. Máš šanci poznat face-to-face (a car-to-car) lidi, které znáš z netu. Přijeď a uvidíš.
Tak me teda updejtni kdy to bude prosimte. rad bych vas poznal ale bojim se že tý mí eťe budete vykat neni to zrovna krása. Pokusim se přijéct rozhodně sem ale kamárodovy alíbil že ho hodím do tý mimoně. Možná že stihnem oboje :roll:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 28. 07. 2003 12:19

Havran píše:Tak me teda updejtni kdy to bude prosimte. rad bych vas poznal ale bojim se že tý mí eťe budete vykat neni to zrovna krása. Pokusim se přijéct rozhodně sem ale kamárodovy alíbil že ho hodím do tý mimoně. Možná že stihnem oboje :roll:
V předchozích příspěvcích jsou modře psané názvy akcí hyperlinky, odkazy na webové stránky s infem. Zkus na ně kliknout :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 28. 07. 2003 12:23

Francis píše:
Havran píše:Tak me teda updejtni kdy to bude prosimte. rad bych vas poznal ale bojim se že tý mí eťe budete vykat neni to zrovna krása. Pokusim se přijéct rozhodně sem ale kamárodovy alíbil že ho hodím do tý mimoně. Možná že stihnem oboje :roll:
V předchozích příspěvcích jsou modře psané názvy akcí hyperlinky, odkazy na webové stránky s infem. Zkus na ně kliknout :-)


:shock: :shock: :shock: :lol:

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 28. 07. 2003 12:24

Francis: Brácha by taky chtěl 4kolo bez pejprů prej to sedí jako svině.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 28. 07. 2003 12:35

Trochu se vzdalujeme od tématu, no snad nás ostatní neukamenují. iX se seriovým podvozkem nesedí o mnoho lépe než zadohrab, spíš naopak. Má podvozek +22 proti jiným modelům. Potřebuje jinou techniku průjezdu zatáčkou, brzdit před zatáčkou a pak pod plynem. Na sprintu neprohrabeš start, ale když narazíš na soupeře s 325i, který se umí rozjet, máš jistotu druhého místa :-( dva diferáky a kardan navíc zhoršují čas 0-100km/h o 0,9s. Naproti tomu za zhoršené adheze je iX těžko porazitelné, o sněhu ani nemluvě.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 28. 07. 2003 12:43

Francis píše:Trochu se vzdalujeme od tématu, no snad nás ostatní neukamenují. iX se seriovým podvozkem nesedí o mnoho lépe než zadohrab, spíš naopak. Má podvozek +22 proti jiným modelům. Potřebuje jinou techniku průjezdu zatáčkou, brzdit před zatáčkou a pak pod plynem. Na sprintu neprohrabeš start, ale když narazíš na soupeře s 325i, který se umí rozjet, máš jistotu druhého místa :-( dva diferáky a kardan navíc zhoršují čas 0-100km/h o 0,9s. Naproti tomu za zhoršené adheze je iX těžko porazitelné, o sněhu ani nemluvě.
To je docela zajímavý. Eště mi pověz jakej je ten poměr zadohrabu a předohrabu, určitě si IX ponechalo klasickýho zadohrabáka. I když to asi moc na rozjezd nehrabe. Ale třeba když jedeš těch 30 a podřadíš na dvojaka do mírnýho kopce tak tě to musí krásně přitlačit k sedačce :?:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 28. 07. 2003 12:51

Havran píše:To je docela zajímavý. Eště mi pověz jakej je ten poměr zadohrabu a předohrabu, určitě si IX ponechalo klasickýho zadohrabáka. I když to asi moc na rozjezd nehrabe. Ale třeba když jedeš těch 30 a podřadíš na dvojaka do mírnýho kopce tak tě to musí krásně přitlačit k sedačce :?:
V mezinápravovém diferenciálu je dělič momentu 37:63 (přední:zadní) a viskózní spojka pro zvýšení svornosti.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět