325i - 325e
325i - 325e
Budu si nejspis kupovat bavo a zajimalo by me estli 325i ma stejne motor jako 325e? Pokud jsou rozdilny pouze tim ze jeden ma v chipu eko a ten druhej nevim...dabel. Pokud mate nekdo zkusenosti je icko a ecko hodne velkej rozdil ve vykonu? dekuju za info
Re: 325i - 325e
325i = 2.5l, 170PS, otacky okolo 6t rpm (mozno aj viac)Voďa píše:Budu si nejspis kupovat bavo a zajimalo by me estli 325i ma stejne motor jako 325e? Pokud jsou rozdilny pouze tim ze jeden ma v chipu eko a ten druhej nevim...dabel. Pokud mate nekdo zkusenosti je icko a ecko hodne velkej rozdil ve vykonu? dekuju za info
325e = 2.7l, 122PS, otacky do 4.5t rpm
druhy menovany je tzv. Eta, ekonomicky motor, inak vsetko najdes na www.e30.cz (ktora mne akosi nefunguje uz od vcerajska) v sekcii Modely... toto je len brief info k tomu

Faszom a seggedbe verem te buzi 

Povinne je to najvyssie, teda cca. 11 tisic, po presedlani z 325i na 325e ti to nebude smakovat, to som si istyVoďa píše:A nevis nahodou kolik se plati povinny ruceni musi to bejt stejne ne? Ten co to od nej kupuju povida ze mu ten 325e pres 220km/h jede tak nevim. Mival jsem 325i a nechtel bych sednout do neceho o hodne slabsiho.


Faszom a seggedbe verem te buzi 

No 11 papierov sem alebo tam, to uz je jednoVoďa píše:Hmm 11papiru to je hodne. Je pravda ze ten otackomer jde jenom do 5 000? Zitra jedu z prahy az do Karlovejch Vary se na nej mrknout. Jo a da se to precipovat? Docet se se ze to stejne ma mensi saci trubku nez 2,5l takze by to bylo asi na prd.


Faszom a seggedbe verem te buzi 

Hmmm... s tym nemam skusenosti, ale ked budes mat papiere na 325i, nie je podla mna problem. Inak mne Eta vyhovuje, jazdim s nou domov (cca. 870km), takze mi ide predovsetkym o priaznivu spotrebuVoďa píše:Hmm jsem nedockavej. Rozhodne bych este rad vedel jestli kdyz tam casem dam 2,5 jestli to muzu taky na 2,5 prihlasit? Nemas s tim zkusenosti?


Faszom a seggedbe verem te buzi 

Nemas zac, i ked som podal len brief info, az tak moc do toho nevidim, niekto iny by ti tu napisal roman o ktorejkolvek E30 (napr. FrancisVoďa píše:Uvidim co se s tim da delat rozhodne moc dekuju. S tema papirama to neni spatnej napad. Ale sou to asi oplejtacky. Kdyz bude peknej a bude mit zaplaceni povinny ruceni alespon na tohle ctvrteleti tak ho beru.




Faszom a seggedbe verem te buzi 

-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09. 03. 2003 18:04
:D Čest, promiň, že se mezi vás cpu, ale vaš rozhovor mě nenechal chladným. Eta je jinej typ motoru, má objem 2.7l, oproti 2.5, ta je 2494ccm nebo 2476ccm. Eta je "pomaluběžnej"motor, něco jako diesel. Má větší zdvih. Proto tak málo max. otáček. Má v základu dost dobrej krouťák 230Nm, oproti 222Nm resp. 226Nm u 2.5. To zase není takovej rozdíl. Rozdíl je ve výkonu. Ale na druhou jak je udáván výkon? Je skoro vždy při nějakých max. otáčkách. Takže se to nedá moc přesně srovnávat. Z toho plyne, že srovnání max. hodnot výkonů je zcestné. Hodnotit se to dá podle mě akorát hodnotama max. kroutícího momentu a při jakých otáčkách. Je jasný, že Eta jde "od spoda" líp než 2.5, ale nedá se tak krásně točit jako 2.5. Myslím, že Eta má v průměru tak o 1 litr nižší spotřebu na 100km. Eta by teorticky měla víc vydržet, ale to je vždy nejvíc dáno majiteli před Tebou. Já měl Etu, která měla 330 000km nalítáno a byla furt dost dobrá. Teď mám 2.5 a už bych se k Etě vracet nechtěl. Někdo taky řikal, že se dá z Ety v pohodě udělat 2.5 s obsahem 2.7 ( dát tam hlavu z 2.5, řídící jednotku,......) podle mě to sice jde, ale to je taková úprava tak na 20 000km, než ten motor úplně odejde. Úprava to je bombastická, dosáhne se při ní božího zlepšení, ale taky to dostává pěknej kouřeček, hlavně klikovka,....... Nazdar
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
2.7i je vetsinou "utajena". Aby to bylo uveritelne, potrebujes doklady na jakykoli 6-valec (320-323-325).
Z 325e se da udelat 327i vymenou sani, elektroniky a vacky z 325i (a vyvrtanim mazacich kanalu v hlave, 325e ma 4x ulozenou vacku, 325i 7x), popr. vymenou cele hlavy z 325i.
Z 325e se da udelat 327i vymenou sani, elektroniky a vacky z 325i (a vyvrtanim mazacich kanalu v hlave, 325e ma 4x ulozenou vacku, 325i 7x), popr. vymenou cele hlavy z 325i.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
povinny je ruzny pro 325i a jiny pro 325e. 325i spada do 2500cm/3 vcetne, ale 325e s 2,7l je uz nad 2500cm/3Voďa píše:A nevis nahodou kolik se plati povinny ruceni musi to bejt stejne ne? Ten co to od nej kupuju povida ze mu ten 325e pres 220km/h jede tak nevim. Mival jsem 325i a nechtel bych sednout do neceho o hodne slabsiho.
pov u nas je ( beru standard, u nas se jmenuje special)
pro 325i - bez bonusu 6996,-Kč s bonusem 5% 6646,-Kč
pro 325e- bez bonusu 9997,-Kč s bonusem 5% 9497,-Kč
2 Francis: jj, presne teba som spominal
pocuj, este stale neviem o com to je, tak sa ta spytam: co znamena ze je vacka "ulozena" 4x alebo 7x?)
2 allda: tyjo, to je dobra suma, aka je to pojistovna? Ja som momentalne u Kooperativy, u nich sa pali 12 papierov, tak rozmyslam o prechode k inej pojistovni... niezeby tych par stovak tak vadilo, ale predsalen, u Ceskej sa plati 10.700, a to je uz dost rozdiel... tych 10 co pises je kde? A to az po roku trebars bez havarie, alebo standard?
vdaka,
Slim

2 allda: tyjo, to je dobra suma, aka je to pojistovna? Ja som momentalne u Kooperativy, u nich sa pali 12 papierov, tak rozmyslam o prechode k inej pojistovni... niezeby tych par stovak tak vadilo, ale predsalen, u Ceskej sa plati 10.700, a to je uz dost rozdiel... tych 10 co pises je kde? A to az po roku trebars bez havarie, alebo standard?
vdaka,
Slim
Faszom a seggedbe verem te buzi 

je to Česká podnikatelská pojišťovna a.s.
mrkni na nase stranky http://www.cpp.cz/online_pr/sazebnik2003.asp
muzes uzavrit pojisteni i on-line(vyplnis si to po netu a pak ti prijde postou papirova smlouva k podpisu) nebo kdyz tak dej vedet a muzu ti to uzavrit(budes to mit rychlejsi)
bonus si prinasis od jiny pojistovny. pokud jezdis bez nehody 12 mesicu, mas narok na bonus 5%, jestli jezdis 24 mesicu, mas 10%. ale musis je dolozit potvrzenim od predesle pojistovny. zatim se u vsech pojistoven uznaval bonus jen do vyse 5%, ale ted se priznava i vic. ma to treba i ceska.
mrkni na nase stranky http://www.cpp.cz/online_pr/sazebnik2003.asp
muzes uzavrit pojisteni i on-line(vyplnis si to po netu a pak ti prijde postou papirova smlouva k podpisu) nebo kdyz tak dej vedet a muzu ti to uzavrit(budes to mit rychlejsi)

bonus si prinasis od jiny pojistovny. pokud jezdis bez nehody 12 mesicu, mas narok na bonus 5%, jestli jezdis 24 mesicu, mas 10%. ale musis je dolozit potvrzenim od predesle pojistovny. zatim se u vsech pojistoven uznaval bonus jen do vyse 5%, ale ted se priznava i vic. ma to treba i ceska.
Naposledy upravil(a) allda dne 23. 07. 2003 16:31, celkem upraveno 1 x.
Oka, idem sa na to mrknut, popripade ti dam vedietallda píše:je to Česká podnikatelská pojišťovna a.s.
mrkni na nase stranky http://www.cpp.cz/online_pr/sazebnik2003.asp
muzes uzavrit pojisteni i on-line(vyplnis si to po netu a pak ti prijde postou papirova smlouva k podpisu) nebo kdyz tak dej vedet a muzu ti to uzavrit(budes to mit rychlejsi)

Faszom a seggedbe verem te buzi 
