PC BLBEC ctete do konce fakt sranda
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
PC BLBEC ctete do konce fakt sranda
Máte mindrák z toho, že to s počítačem neumíte? V porovnání s klientem,
který se obrátil na Help-line firmy WordPerfect, jste na tom určitě
ještě
dobře... Tedy snad! Toto je pravdivý příběh, který byl zachycen
systémem
monitorujícím práci oddělení pomoci zákazníkům. Dotyčný zaměstnanec byl
vyhozen a v současné době se s WordPerfectem soudí kvůli "bezdůvodnému
propuštění". Záznam rozhovoru mezi bývalým zaměstnancem oddělení pomoci
zákazníkům firmy WordPerfect (P) a klientem (K), žádajícím o pomoc:
P: "Podpora zákazníků, jak vám mohu pomoci?"
K: "Mám problémy s WordPerfectem."
P: "Jaký druh problémů?"
K: "No, právě jsem něco psal a najednou jsou všechna slova pryč."
P: "Jsou pryč?"
K: "Zmizela."
P: "Hmm, a co teď vidíte na obrazovce?"
K: "Nic."
P: "Nic?"
K: "Je prázdná, a když píšu, tak se na ní nic neobjeví."
P: "Jste stále ve WordPerfektu nebo jste z něj venku?"
K: "Jak to mám vědět?
P: "Vidíte na obrazovce céčko s dvojtečkou?"
K: "Jaké cédéčko?"
P: "To nic, řekněte jen, jestli můžete pohybovat kurzorem po
obrazovce."
K: "Žádný kurzor tam není, vždyť vám říkám, že se tam nic z toho,co
píšu neobjeví."
P: "Je na vašem monitoru indikátor napětí?"
K: "Co je to monitor?"
P: "To je ta věc, co má obrazovku a vypadá jako televize. Je na něm
takové
malé světélko, které by mělo svítit, když jej zapnete. Je tam?"
K: "To já nevím."
P: "Tak se podívejte na zadní stěnu monitoru a hledejte kabel pro
přívod
elektřiny. Vidíte jej?"
K: "Jo, myslím, že ano."
P: "Výborně! Sledujte kabel až k zásuvce a řekněte mi, zda je zapojený do zásuvky."
K: "Ano, je."
P: "Když jste se díval za monitor, všiml jste si, jestli jsou tam
zapojené
dva kabely?"
K: "Ne."
P: "No, měly by tam být. Potřebuji, abyste se tam opět podíval a našel
ten
druhý kabel."
K: "Dobrý, je tady."
P: "Tak jej sledujte a řekněte mi, jestli je správně zapojený do zadní
strany vašeho počítače."
K: "Já se tam nedostanu."
P: "Vidíte, jestli je zapojený?"
K: "Ne."
P: "Ani kdybyste si na něco klekl a natáhl se tam?"
K: "Ale to není proto, že bych tam nedosáhl, to kvůli tomu, že je tma."
P: "Tma?!"
K: "Ano, v kanceláři nesvítí světlo a jde sem jen trocha světla z
ulice."
P: "No tak si rozsviťte!"
K: "To nemohu."
P: "Née? A proč ne?"
K: "Protože nejde proud."
P: "Ne... nejde PROUD??? Aha, už jsem na to přišel! Máte ještě původní
obal
a manuály, se kterými byl počítač dodán?"
K: "Ano, mám je tady ve skříni."
P: "Dobrá. Vezměte je, odpojte počítač a zabalte jej stejným způsobem
jako
byl zabalený, když jste ho dostal. Pak ho odneste zpět do obchodu, kde
jste
ho koupil."
K: "Opravdu? Je to s ním tak zlé?"
P: "Ano, obávám se, že ano."
K: "No, tak dobrá. A co mám v obchodě říct?"
P: "Řekněte jim, že jste příliš velkej debil na to, abyste vlastnil
počítač!"
který se obrátil na Help-line firmy WordPerfect, jste na tom určitě
ještě
dobře... Tedy snad! Toto je pravdivý příběh, který byl zachycen
systémem
monitorujícím práci oddělení pomoci zákazníkům. Dotyčný zaměstnanec byl
vyhozen a v současné době se s WordPerfectem soudí kvůli "bezdůvodnému
propuštění". Záznam rozhovoru mezi bývalým zaměstnancem oddělení pomoci
zákazníkům firmy WordPerfect (P) a klientem (K), žádajícím o pomoc:
P: "Podpora zákazníků, jak vám mohu pomoci?"
K: "Mám problémy s WordPerfectem."
P: "Jaký druh problémů?"
K: "No, právě jsem něco psal a najednou jsou všechna slova pryč."
P: "Jsou pryč?"
K: "Zmizela."
P: "Hmm, a co teď vidíte na obrazovce?"
K: "Nic."
P: "Nic?"
K: "Je prázdná, a když píšu, tak se na ní nic neobjeví."
P: "Jste stále ve WordPerfektu nebo jste z něj venku?"
K: "Jak to mám vědět?
P: "Vidíte na obrazovce céčko s dvojtečkou?"
K: "Jaké cédéčko?"
P: "To nic, řekněte jen, jestli můžete pohybovat kurzorem po
obrazovce."
K: "Žádný kurzor tam není, vždyť vám říkám, že se tam nic z toho,co
píšu neobjeví."
P: "Je na vašem monitoru indikátor napětí?"
K: "Co je to monitor?"
P: "To je ta věc, co má obrazovku a vypadá jako televize. Je na něm
takové
malé světélko, které by mělo svítit, když jej zapnete. Je tam?"
K: "To já nevím."
P: "Tak se podívejte na zadní stěnu monitoru a hledejte kabel pro
přívod
elektřiny. Vidíte jej?"
K: "Jo, myslím, že ano."
P: "Výborně! Sledujte kabel až k zásuvce a řekněte mi, zda je zapojený do zásuvky."
K: "Ano, je."
P: "Když jste se díval za monitor, všiml jste si, jestli jsou tam
zapojené
dva kabely?"
K: "Ne."
P: "No, měly by tam být. Potřebuji, abyste se tam opět podíval a našel
ten
druhý kabel."
K: "Dobrý, je tady."
P: "Tak jej sledujte a řekněte mi, jestli je správně zapojený do zadní
strany vašeho počítače."
K: "Já se tam nedostanu."
P: "Vidíte, jestli je zapojený?"
K: "Ne."
P: "Ani kdybyste si na něco klekl a natáhl se tam?"
K: "Ale to není proto, že bych tam nedosáhl, to kvůli tomu, že je tma."
P: "Tma?!"
K: "Ano, v kanceláři nesvítí světlo a jde sem jen trocha světla z
ulice."
P: "No tak si rozsviťte!"
K: "To nemohu."
P: "Née? A proč ne?"
K: "Protože nejde proud."
P: "Ne... nejde PROUD??? Aha, už jsem na to přišel! Máte ještě původní
obal
a manuály, se kterými byl počítač dodán?"
K: "Ano, mám je tady ve skříni."
P: "Dobrá. Vezměte je, odpojte počítač a zabalte jej stejným způsobem
jako
byl zabalený, když jste ho dostal. Pak ho odneste zpět do obchodu, kde
jste
ho koupil."
K: "Opravdu? Je to s ním tak zlé?"
P: "Ano, obávám se, že ano."
K: "No, tak dobrá. A co mám v obchodě říct?"
P: "Řekněte jim, že jste příliš velkej debil na to, abyste vlastnil
počítač!"
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Michal e34
- Příspěvky: 774
- Registrován: 11. 08. 2004 13:27
- Bydliště: Praha-Černošice malá ves......
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Bohuzial, ludska blbost je nekonecna.
Kedysi, este ked som robil pre HP volala zakaznicka, ze tlaci na tlaciarni HP a nevidno zlte casti obrazky. Tak si hovorim, asi jej dosla cartridge, spolocne sme prisli na to ze to tak nie je, resetovali sme komp, tlaciaren, tlacili test pages jak cvoci, zlta stale nic. Po polhodine ked uz som bol zufaly a poziadal ju, aby ju ku nam doniesla ze ju musim opravit fyzicky a cez telefon jej nepomozem, mi zahnojila:
"NEBUDE TO TYM, ZE TLACIM NA ZLTY PAPIER?"
V tej chvili som dakoval, ze ona je velmi daleko od mna.
Kedysi, este ked som robil pre HP volala zakaznicka, ze tlaci na tlaciarni HP a nevidno zlte casti obrazky. Tak si hovorim, asi jej dosla cartridge, spolocne sme prisli na to ze to tak nie je, resetovali sme komp, tlaciaren, tlacili test pages jak cvoci, zlta stale nic. Po polhodine ked uz som bol zufaly a poziadal ju, aby ju ku nam doniesla ze ju musim opravit fyzicky a cez telefon jej nepomozem, mi zahnojila:
"NEBUDE TO TYM, ZE TLACIM NA ZLTY PAPIER?"
V tej chvili som dakoval, ze ona je velmi daleko od mna.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Max-Max píše:Bohuzial, ludska blbost je nekonecna.
Kedysi, este ked som robil pre HP volala zakaznicka, ze tlaci na tlaciarni HP a nevidno zlte casti obrazky. Tak si hovorim, asi jej dosla cartridge, spolocne sme prisli na to ze to tak nie je, resetovali sme komp, tlaciaren, tlacili test pages jak cvoci, zlta stale nic. Po polhodine ked uz som bol zufaly a poziadal ju, aby ju ku nam doniesla ze ju musim opravit fyzicky a cez telefon jej nepomozem, mi zahnojila:
"NEBUDE TO TYM, ZE TLACIM NA ZLTY PAPIER?"
V tej chvili som dakoval, ze ona je velmi daleko od mna.
