Začíná topit až po cca 20 km - E34
Začíná topit až po cca 20 km - E34
zase brambora zlobí, mám novej pilovej filtr, odvzdušňoval jsem šroubkem hned vedle víčka na dolejvání, něgdy začne topit po těch cca 15-20 km dobře, jindy je mi pořád zima, třeba při -15°C fouká chladnější a to by němělo myslím být znát ne, jo a ručička na teploměru se mi drží pořád několik stupňů pod půlkou, už fakt nevím co s tím
taky mám pořád úplně zmrzlej středovej panel, mrzne mi noha
tak pokud víte co s tím tak díky za rady. ...E34 525iX 95´
Byl jednou jeden chytry pan z pohadkove rise a ten vymyslel termostat...
Pak byl dalsi chytry pan a ten zalozil firmu Wahler, ktera vyraby jedny z nejlepsich termostatu...
Pruser jen je, ze do tvyho auta se davaly dva druhy s ruznou otviraci teplotou a to 88 do 12/1995 a 92 od tohohle roku vejs...tudiz tvuj by mel byt ten prvni pripad, nicmene pak nechapu proc ETKa pri zadani roku nabizi oba...takze pro jistotu by bylo lepsi se kouknout jakej tam mas, otviraci teplota je na nem vyrazena a pak mi napsat SZ a ja ti ho klidne prodam
A zazvonil zvonec a pohadky je konec

Pak byl dalsi chytry pan a ten zalozil firmu Wahler, ktera vyraby jedny z nejlepsich termostatu...
Pruser jen je, ze do tvyho auta se davaly dva druhy s ruznou otviraci teplotou a to 88 do 12/1995 a 92 od tohohle roku vejs...tudiz tvuj by mel byt ten prvni pripad, nicmene pak nechapu proc ETKa pri zadani roku nabizi oba...takze pro jistotu by bylo lepsi se kouknout jakej tam mas, otviraci teplota je na nem vyrazena a pak mi napsat SZ a ja ti ho klidne prodam
A zazvonil zvonec a pohadky je konec
Byla jednou jedna teta eta, ktera mela vahy vzduchu ruzny a protoze jeji majitel, nenapsal jakej ma rok a jestli ma volnobezak primo do hadice k sani, nebo ma z hadice sani dalsi uzsi hadici k volnobeznymu ventilu a ten je uplne nekde sejdrem, nebo jestli tam ma dokonce este takovej ten starej bazmek "soupatko pridavneho vzduchu" nebo jak se tomu nadava, taky pres hadici nekde bokem, tak mu strejda rekne kulovy.Kubajz von Odry píše:jeee to byla pekna pohadka!!!![]()
a strejdoooo, reknes mne nejakou podobnou pohadku aj o mojem autiiii
![]()
![]()
- mam podobny problem...(ale netusim kde najdu termostat na M20 motoru...) (mozna = mozna mproto bo uz od vanoc nejezdim
) a kdyz uz budes u te pohadky, dokazal bys mne vyhledat cislo vahy vzduchu ktere patri do mojeho autiii???? - viewtopic.php?t=11116&highlight= dekujuuuu
A jestli jsi byl chlapce hodny, tak mam pro tebe dobrou zpravu, na M20 je ten termostat vcelku levny a kdyz zvednes prdel a otevres kapotu, tak vpredu na motoru najdes zhruba na urovni vzduch filtru akorat vic do stredu auta takovou peknou sesroubovanou prirubu....vypada jak domecek, kde sidli dedecek hribecek ale protoze tam vede spousta tlustejch hadic s vodou, tak hadej co vypadne az ty tri sroubky povolis, nebo az ti je DC ulame malou racnou ? No termostat....ale ja kecam, on nevypadne, on tam bude sedet jako pribitej
Ty jo asi jsem moc pil
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
No vidis jak to jde tak pak ti strejda rekne magicky cisilko 13 62 1 710 539 ale stejnak je ti to naprd, protoze na vaze je myslim bud jen boschackyKubajz von Odry píše:tak volnobezny wenttyl mam primo do hadice sani bez nejakych dalsich hadicek - a rocnik auticka je 1987 a na ten termostat kouknu az v patek bo driv se k autu nedostanu...
No mozna kdyz budes moc a moc hodny a nenajdes tam tohle cislo, tak ti najdu i to boschacky.
A termostat, jestli na nej chces koukat, tak si priprav novy tesneni, nebo pak budes delat kropici vuz.
A pokud jsi ho nikdy nemenil a mas ten samej problem co kolega nahore a divis se ze to zere, tak to ani neres a rovnou uz si pro me chystej nejaky necely petikilo na novej a k nemu uz tesneni dostanes
No a jestli jsi tenhle rok nezlobil, tak dostanes od strejdy i to boschacky cislo, ale musis pekne zahoret
Taky jsem po vymene termostatu, zmenilo se to, ze jsem pred tim byl tak asi 1-2 mm pod stredem a ted mam presny stred....
Jinak by me zajimalo, proc Zave dostal ve stejnych autodilech termostat 92"C na motor M50 2,0 RV 93 a ja M50 2,5 RV 93 jsem dostal termostat 88 "C.
Taky by me zajimala pohadka o tom, jak by moje raficka ktera je momentalne pri zahrati presne na stredu, reagovala kdybych tam dal ten temostat 92"C. Byla by teplota nad ryskou?
Jinak o tech 92"C jsem slysel, ze byly pro severske zeme.
Kazdopadne jak psal Jirka, v ETK jsou obe moznosti, to ze je do RV 95 jina teplota nez potom jsem se nide nedocetl.
Jinak by me zajimalo, proc Zave dostal ve stejnych autodilech termostat 92"C na motor M50 2,0 RV 93 a ja M50 2,5 RV 93 jsem dostal termostat 88 "C.
Taky by me zajimala pohadka o tom, jak by moje raficka ktera je momentalne pri zahrati presne na stredu, reagovala kdybych tam dal ten temostat 92"C. Byla by teplota nad ryskou?
Jinak o tech 92"C jsem slysel, ze byly pro severske zeme.
Kazdopadne jak psal Jirka, v ETK jsou obe moznosti, to ze je do RV 95 jina teplota nez potom jsem se nide nedocetl.
E 34 M5
Neni termostat jako termostat...Francis uz se o tom zminoval, jak dopadla competition mezi Wahlerem a Gatesem v hrnciZave píše:no ja su po vymene termostatu a rek bych ze se nic moc nezmenilo... mozna je to trochem lepsi ale nic moc...
No to prave jsi se mel docist v tom ETK, kde je to rokem rozliseny, o seversky zemi tam neni ani prd, je to tam rozliseny jen rokem vyroby.psena píše:Jinak o tech 92"C jsem slysel, ze byly pro severske zeme.
Kazdopadne jak psal Jirka, v ETK jsou obe moznosti, to ze je do RV 95 jina teplota nez potom jsem se nide nedocetl
Pokud jsem ovsem zadal 95, tak na me mel vypadnout jen termostat 88, kdyz je do 12/95, zjevne to nemysli vcetne...
Ja vedel ze neco hlodnesFx píše:OT: Ty jo, ja jsem dobrej
Re: Začíná topit až po cca 20 km - E34
1. Negdy to musis vodvzdusnit mockrat, denne po tejden. Postaf auto v prudkym kopci, nos dokopce. Mezi vodvzdusnenim dycky pridej kapalinu.Kalda525 píše:zase brambora zlobí,.....
2. skontroluj funkci topnyho ventilu
3. e34 maj ekstra pomocnou pumpu na topeni. zisti elsi je funkcni.
4. (hlavni) pumpa

