
Burnout
Re: Burnout
vsechno co se toci a na co jdou nárazy - tzn. všechny silentbloky na zadkuAlbert píše:Co vsechno se pri nem kurvi? Krom pneu samozrejme
diferák, poloosy, klouby, ložiska
vydrzet to muze dlouho, anebo taky ne

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Re: Burnout
I ručička tachometru !!!!!Albert píše:Co vsechno se pri nem kurvi? Krom pneu samozrejme

Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Re: Burnout
ta dostává taky pjeknej štos chudinkaFikux píše:I ručička tachometru !!!!!Albert píše:Co vsechno se pri nem kurvi? Krom pneu samozrejme

vlivem absence náporového chlazení můžeš po delší době burnoutu taky řádně vařit...
chiméro přestaň psát off-topicy (česky: příspěvky, které se netýkají tématu)
děkuji
PS: od toho jsou soukromé zprávy

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Nebylo to nahodou vloni na tuningu v Hradci? Ja jen ze sem tam nestacil valit bulvy an jednoho Bawora, palil pneu jako blazen, vecer, vzdycky pri otocce, jak se auto nahnulo, tak mu pod tim uplne svitil od predu do zadu rozzhavenej vyfuk. Tam uz asi netrpely jen silentbloky. To bmw sem uz tam nevidel, ale zajimalo by me jak po takovym paleni vypadala jeho spojka a vubec motor, kterej celou dobu ( cca 1/2 hodky) dostaval tocky jako blazen. Ja vim, je to baworak, ale tohle uz musi motoru asi dost skodit co?
rek bych, ze kdyz ma clovek rozum tak to tak strasny niceni neni, jasne, ze loziskam a gumam(mysleno silentbloky) na zadni naprave zivotnost zrovna neprodlouzis, ale kdyz jedes po Praze (i po Cechach) vsude sama dira, tak taky dostavaj slusnou sodu 

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Záleží jakým způsobem pálíš gumy. Když to neumíš tak kurvíš všechno co už napsali kluci, ale když přecházíš hladce ze smyku do smyku tak nemusíš ani motor točit na omezovač a v podstatě autu neuškodíš. Zařivým příkladem je pálení gum na posledním Lánově (stáhni si videa). Tuším že Pan Mrca
ukázal jak se to má dělat, když před ním přehřáli motor tak že vyletěla mrazovka
. Chce to jen vědět jak nechat motor zahřát, zchládnout jak se chovat ke spojce atd....
Ted už jen nabrat trochu teorie a HURÁÁÁÁ PÁLIT GUMY
¨
PS: Jde to s 1,8i ale s 2,5i je to lepší


Ted už jen nabrat trochu teorie a HURÁÁÁÁ PÁLIT GUMY


PS: Jde to s 1,8i ale s 2,5i je to lepší





presne tak tam je naprosto jasnej priklad toho jak se to delat ma p.Mrca cervena e30 i jak se to delat nema cerna e30Huska píše:Záleží jakým způsobem pálíš gumy. Když to neumíš tak kurvíš všechno co už napsali kluci, ale když přecházíš hladce ze smyku do smyku tak nemusíš ani motor točit na omezovač a v podstatě autu neuškodíš. Zařivým příkladem je pálení gum na posledním Lánově (stáhni si videa). Tuším že Pan Mrcaukázal jak se to má dělat, když před ním přehřáli motor tak že vyletěla mrazovka
. Chce to jen vědět jak nechat motor zahřát, zchládnout jak se chovat ke spojce atd....
Ted už jen nabrat trochu teorie a HURÁÁÁÁ PÁLIT GUMY![]()
¨
PS: Jde to s 1,8i ale s 2,5i je to lepší
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
