vítr pod víčkem
vítr pod víčkem
Tak jsem si včera otevřel víčko od oleje a zjistil jsem že mi z něj docela fouká.Motor běhá jak hodinky,výkon je taky super.No asi ale ne taký aký by měl být.Nějak jsem ani nemohl spát.Čím to je?Znamená to že mi netěsní kroužky na pístech a je to na GO?Může to být něčím jiným?Prasklé těsnění pod hlavou?Díky moc-mimochodem,dělali jste někdo GO motoru?V jakém rozsahu a za kolik?Díky moc chlapi
Luboš
Je to normální u starších motorů. Sice by to být nemělo, ale já jsem měl tento "vítr pod víčkem" u všech svých bývalých BMW. Na výkon to určitě vliv má, ale ty to určitě bez napíchnutí na počítač nepoznáš. Jestli ti to nebere olej tak buď v klidu a jezdi spokojeně dál. Rozhodně se ti generálka absolutně nevyplatí, protože nespočívá jen ve výměně kroužků.
Motor m42 - je to 318is.Olej tak litr na 1500,ale koukal jsem že mi netěsní motor.Pravá strana je od oleje.Z vrchu to vidět není,ale zespodu je vidět jak je ta pravá strana zadělaná.Druhá věc je ta že mi nejspíš nětěsní vana,chybí tam 2 šrouby.Takže ta spotřeba oleje je relativní vzhledem k tomu že utíká tudy.Myslíš že ta výměna kroužků by odbourala to foukání z podvíčka?Ale jak říkám,motor jede jako ďas.Kámoš má 318i,dokonalý stav motoru a na ten můj nemá.Sám říkal že to je hodně znatelný rozdíl,tak nevim.Asi to vážně nemá cenu nějak řešit.Jen mě to včera rozhodilo.Myslel jsem si jak mi to nešlape a že motor je OK a ejhle.Už si píšu pro radu.
Luboš
V knížce jsem četl, že tolerance spotřeby oleje je 0,7l/1000km, teda jestli si dobře pamatuju. Tak že si myslím, že když odstraníš únik toho oleje, tak to bude OK. Rozhodně bych to neřešil a už vůbec ne na ISu. Akorát trochu nechápu jak ti můžou chybět na vaně dva šrouby. Nezlob se na mě, ale to je docela nářez. Jinak co se týká té výměny kroužků, netroufám si odhadnou kolik by to na ISo stálo, ale určitě budeš překvapený
, protože jak jsem říkal, společně s těma kroužkama musíš vyměnit plno dalších věcí. Protože když už to budeš dělat.......... všichni to známe.

Asi máš recht.Tolerance je 0,7l/1000km?Tak to je slušná tolerance.Na té vaně je jeden šroub zlomenej a druhej tam neni vůbec.Chtěl jsem to řešit už dřív,ale nějak se mi to vykouřilo z hlavy.Teď jsi mi to připoměl.Ještě mě napadlo že by to mohl vyřešit nějaký ten lubryfilm.Nemáš nějaké zkušenosti?Mohlo by to krapet dotěsnit ty vůle.Uvidíme,v každém případě moc díky.Jsem rád že nejsem jedinej komu to fičí.Hned jsem klidnější!
Luboš
Tyhle "sračičky" jako je Lubrifilm, Slick apod. já osobně nepoužívám. Výrobce olejů to nedoporučuje vůbec a na druhou stranu výrobce těch "sračiček" tě bude ujišťovat, že je to naprosto super, že když to tam naleješ, tak maš v podstatě nový motor. Kde je pravda nevim, asi někde mezi jak to tak už bývá. Je pravda, že soused to nalil do vypité Škodovky 120 a přestala mu brát olej a vrátila se mo komprese na normal, ale to je Škoda a né BMW a navíc to trvalo jen 5000km. Jak jsem řekl, já bych si to do svého BMW asi nenalil.
Tak to je potom v pohodě.Dokonce i jeden mechanik s věkovými zkušenostmi a majitel 7-řady mi řekl,že to nemám řešit.Ať si toho nevšímám,že je to OK.To jsou věci.Já se tam fénovat,tak mám pěkně mastnou hlavu.Jo a ještě dodal že pokud to nebude žrát víc jak litr na 1000Km,nic se neděje.On prý takové problémy nemá,ale že se nemám strachovat.HJo a fén tam má taky.
Myslel jsem že jsem psal že je to M42-318is.
Nejsem znalec,mám pocit že jsem to někde zaslech,nebo viděl.Prý by to dělat nemělo.Sbírám zkušenosti.Taky jsem včera zjistil že při otevření víčka klesnou otáčky,na chvíli,než to vyrovná a srovná.Takže už jsem v klidu.U jiných motorů,M10,M40,to tak není?Jo a sorry za ty 3fóra,klekl mi při psaní net a pak se to objevilo 3x.Díky za klidné noci
Nejsem znalec,mám pocit že jsem to někde zaslech,nebo viděl.Prý by to dělat nemělo.Sbírám zkušenosti.Taky jsem včera zjistil že při otevření víčka klesnou otáčky,na chvíli,než to vyrovná a srovná.Takže už jsem v klidu.U jiných motorů,M10,M40,to tak není?Jo a sorry za ty 3fóra,klekl mi při psaní net a pak se to objevilo 3x.Díky za klidné noci
Zajímavá debata, na mé 324d mi to fouká jako severák, je to tím, že je motor už vyběhaný, jediné co pomůže tak je nový výbrus, který stojí nejméně 30.000 podle jednoho mechanika. Nějakou sadou mi nedávno měřil tlak v motoru (souvisí to s tím) a říkal že můj motor má najeto asi 400 000km a že to ještě chvíli jezdit bude, ale jak dlouho to neví.
A to si pište že to ovlivní, jde to poznat pri jízdě do kopce, jel sem v 324 které to foukalo jen mizivě a vytahla ho celý na pětku, a můj tak stěží na čtverku. A vo tom to je.
A to si pište že to ovlivní, jde to poznat pri jízdě do kopce, jel sem v 324 které to foukalo jen mizivě a vytahla ho celý na pětku, a můj tak stěží na čtverku. A vo tom to je.
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Já mám třiapůli s motronikem DME I a fičí to taky. Na emisích mi řekl, že mi foukají kroužky, tak jsem to jel změřit ke kámíkovi a výsledek?
12 - 12 - 10.8 - 12 - 11 - 12
Na což mi kámoš řekl, že ten motor je na svůj věk v super stavu a že nemám věřit každýmu troubovi.
Tlak v liště taky drží až do omezovače, to jsme měřili taky.
12 - 12 - 10.8 - 12 - 11 - 12
Na což mi kámoš řekl, že ten motor je na svůj věk v super stavu a že nemám věřit každýmu troubovi.
Tlak v liště taky drží až do omezovače, to jsme měřili taky.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
No nevim.Už jsem to tu psal,ale asi zálží na motoru.Každej na to má jiný názor.Až si nechám změřit tlaky,dam vědět.Pak se uvidí jak to je.S výkonem problém nemám,táhne už od 3000 a řekl bych že ani před nima se nefláká.Při 50km/h tam loupnu 5-ku a jede!Bez problémů.Jestli má kroužky na nic,to by mě zajímalo jak pojede po výbrusu.Mimochodem 30tis za výbrus je fakt,fakt dost.