Vyhřívané ostřikovače - kontrola funkce

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Paris
Příspěvky: 281
Registrován: 15. 08. 2005 00:14
Bydliště: okolí Plzně

Vyhřívané ostřikovače - kontrola funkce

Příspěvek od Paris » 26. 01. 2012 11:38

Dotaz zní takto:
Mám na stole vyhřívané ostřikovače pro E30. Než si je namontuji, chtěl jsem vyzkoušet funkčnost. Bez jakýchkoliv bližších informací jsem si tipnul, že vevnitř je nějaká odporová spirála či prostě cokoliv, co se při připojení k el. proudu začíná díky jeho průtoku přes odpor zahřívat. Proto jsem proměřil odpor mezi oběma piny ostřikovače a odpor se mi naměřit nepovedlo (max. rozsah 20Mohm). Je to běžné chování, tzn. potřebuje ostřikovač mít tlak vody či něco jiného, nebo jsou oba prostě KO?

Díky moc za odpovědi.
E30 318is

Uživatelský avatar
honzabiker1
člen E30.cz
Příspěvky: 254
Registrován: 08. 02. 2010 14:05
Bydliště: Kladno

Příspěvek od honzabiker1 » 26. 01. 2012 15:01

Nevim jestli je to stejne resene na e30 (tou jezdim jenom v lete :) ), ale u e36 je vepredu v nafuku na brzdy cidlo teploty, ktere vyhrivani spousti (zaroven zapina i vyhrivani zrcatek)..
E30 320i Saloon 89' Diamantschwarz
E36 328i Coupe 95' Moreagrun
E36 328i Touring 95' Dunkelblau
E39 520i Touring 01' Cosmosschwarz

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 27. 01. 2012 11:21

Zatím jsem potkal jen jediný funkční... měl by jsi naměřit odpor, ale bývá to vyhnilí...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 27. 01. 2012 12:10

honzabiker1 píše:Nevim jestli je to stejne resene na e30 (tou jezdim jenom v lete :) ), ale u e36 je vepredu v nafuku na brzdy cidlo teploty, ktere vyhrivani spousti (zaroven zapina i vyhrivani zrcatek)..
Naopak u e34 to zase topí furt. Teda na zrcátkách určitě.


Nejsem si jistý jestli teda i při letních pařácích, to bych kecal a hlavně se to moc poznat nedá (a rozdělávat to a měřeit na konektoru se mi to vážně nechce :) ) Nicméně teď když je chladněj, tak jsem nepoznal rozdíl jestli je +7 nebo -5 - pokaždé to topilo

Jinak čidlo teploty mám funčkní, BC ukazuje to co by měl
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Paris
Příspěvky: 281
Registrován: 15. 08. 2005 00:14
Bydliště: okolí Plzně

Příspěvek od Paris » 27. 01. 2012 13:48

Macek píše:Zatím jsem potkal jen jediný funkční... měl by jsi naměřit odpor, ale bývá to vyhnilí...
Díky za info :).
honzabiker1 píše:Nevim jestli je to stejne resene na e30 (tou jezdim jenom v lete ), ale u e36 je vepredu v nafuku na brzdy cidlo teploty, ktere vyhrivani spousti (zaroven zapina i vyhrivani zrcatek)..
Tady je to řešeno tak, že jsou kabely napřímo od motorku ostřikovače k ostřikovačům :wink:
E30 318is

Odpovědět