Ahoj mám dotaz na odborné techniky....... chystám se konečně kompletovat motor....... v motoru je poměrně dost peněz....... řeším teď jen jestli lze nějak opticky zjistit, jak je na tom olejové čerpadlo....... kdyby mě v budoucnu vyplivlo...... asi by mě to mrzelo, vzhledem, že motor je dá se říci nový " šály, písty, honovaný blok atd......Motor má počítám tak 200 tis najeto... dosud jsem neměl budík na tlak oleje...... teď ho budu mít ale připadná výměna čepadla by poté byla zmytečně pracná navíc jde o IX verzi......
když bych například rozebral olejové čerpadlo...... lze zhodnotit pohledem jak je na tom...?
A druhý dotaz při dotahování hlavních i ojničních šroubu a poté hlavových šroubů....... když vše odmastím mám poté šrouby a závity lehce naolejovat? Slyšel jsem že uplně suché šrouby by mohli "dřít v zavitech" při dotahování a fyzicky bych nemusel docílit stejného utažení jako u "lubrikovaných šroubů"
děkuji za odpovědi.....
olejové čerpadlo
olejové čerpadlo
Dokud budu mít bmw, budu něco kutit
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
v olejovym cerpadle jsou dve hridele , na tech zubech poznas jestli jsou domrdkany ci ne , daji se koupit i zvlast jedna cca tacek
a pak jak dolihaji v telese cerpadla tak jak se toci tak jestli to uz neni vydreny diky tomu ze stim nekdo nekdy jel na malo oleje... tam vznika merera diky ktere pak muze unikat tlak oleje , jestli chces mit jistotu za 6500 kup nový
jinak jeste premerit delku pruziny pretlakovýho ventilu , delka je napsana va E30 jak na to myslim ... 



Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
tak dnes jsem to rozebral a vypadá velmi zachovale...... dokonce jsem rozebral i ten reg. ventil...... pístek měl na sobě lehké vrypy a byl cítit že má na kraji přesných ploch trochu ostřější hranu, za kterou se to mělo tendenci lehce zachytávat ..... olapoval jsem ho 2000 smirkem a teď chodí pěkne.......v samotném kanálu toho ventilu byl docela značný šlem starého oleje... teď už je dokonale čistý...tak snad bude sloužit 

Dokud budu mít bmw, budu něco kutit