Odtok vody kabrio...
Odtok vody kabrio...
Cus lidi, dalsi problem.. Vcera jsem jel na druhou stranu republiky kabrem a od Brna jsem jel az do Tesina v desti (zatahla strecha samo).. Tam jsem to pres noc nechal stat, dneska k tomu prijdu a kdyz jsem otevrel poklop strechy, abych ji sundal, tak na me vykoukl mensi rybnik!
Mate nekdo tuseni jestli tam jsou odtokovy kanalky nekde? Protoze jestli jo, jsou na 1000% ucpany.. Tesneni pod ten poklop mam novy..
Jo a jeste mi sem tece predem, jak se setkavaji tesneni strechy a predniho s bocnim oknem. Za jizdy je to OK, po zastaveni to sem zacne ihned kapat...
Kabrio neni samozrejme auto do deste, ale tohle me dost stve :-/
Dik za tipy
Mate nekdo tuseni jestli tam jsou odtokovy kanalky nekde? Protoze jestli jo, jsou na 1000% ucpany.. Tesneni pod ten poklop mam novy..
Jo a jeste mi sem tece predem, jak se setkavaji tesneni strechy a predniho s bocnim oknem. Za jizdy je to OK, po zastaveni to sem zacne ihned kapat...
Kabrio neni samozrejme auto do deste, ale tohle me dost stve :-/
Dik za tipy
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
no nemam sice rybnik pod deklem ale parkrat jsem tam vlhko nachytal nekde tam ty kanaly nejspi budou, jinak co se tyce toho rohu tak tam mi to kape na ridicove strane hold uz ty tesneni maj nejake roky a nijak jinak nez koupit nove to asi vyresit nepujde :/
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Ahoj sice Ti neposkytnu odpoved proc to neodteka, ale neodpustim si poznamku k nemeckym konstrukterum skladacich strech. Dle meho zkoumani a dedukci se kazda strecha (je jedno jestli pro BMW, VW apd.) zacala projektovat hned druhy den po konci Octoberfestu kde projektanti parili v kuse co zacal. Jinak si totiz debilitu jejich konstrukterskych vysledku nelze vysvetlit. Vzhledem k ohlasum majitelu soucasnych Cabrii se situace nijak nezmenila, protoze jen lidi co znam ja (a moc jich neni) maji minimalne 2-3x za sezonu vysranou strechu (napr. zena meho sefa - E90 iC).
Naproti tomu americti soudruzi sice nemaji el. strechu slozenou z 455ks soucastek (jako ma VW píčovina EOS), ale zase funguje.
Prikladem budiz muj US Renault 9 Alliance Cabrio (bez komentaru prosim) ktery je sice vyplodem choreho francouzskeho mozku pro americky trh - dokonce tam vyrobeny, ale el. strecha je US provenience. Podotykam, ze nema zadna cidla, ma jeden spinac (nahoru/dolu), 2 hudraulicke pisty (co by zvedly male auto), 1 vyvevu s cerpadlem. To je cele. Jde natahnout/stahnout za jizdy (cca 60kmh - vic jsem mel strach) a dodnes nikam netece (potah delan novy v 99') i presto, ze "pul" tesnicich elementu tam bud neni nebo jiz rozhodne nevypadaji jako nova.
Tam by se nemci meli ucit...
Naproti tomu americti soudruzi sice nemaji el. strechu slozenou z 455ks soucastek (jako ma VW píčovina EOS), ale zase funguje.
Prikladem budiz muj US Renault 9 Alliance Cabrio (bez komentaru prosim) ktery je sice vyplodem choreho francouzskeho mozku pro americky trh - dokonce tam vyrobeny, ale el. strecha je US provenience. Podotykam, ze nema zadna cidla, ma jeden spinac (nahoru/dolu), 2 hudraulicke pisty (co by zvedly male auto), 1 vyvevu s cerpadlem. To je cele. Jde natahnout/stahnout za jizdy (cca 60kmh - vic jsem mel strach) a dodnes nikam netece (potah delan novy v 99') i presto, ze "pul" tesnicich elementu tam bud neni nebo jiz rozhodne nevypadaji jako nova.
Tam by se nemci meli ucit...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
problém s tím, že střecha kolem předních okýnek teče mám samozřejmě taky - a to takový že když vydatně prší tak by kapky za hodinu napnili 0,5litrovou sklenici... - dívali jste se na cenu nových těsnění v místch kde nám střecha teče? řekl bych že budou potřeba (u mě) tyto díly:
51 21 1 929 895 - cena cca 1900 - 2750,-
51 21 1 929 896 - cena cca 1900 - 2750,-
54 31 8 100 908 - cena cca 2700 - 3300,-
pak by to mohlo chvilku fungovat ale jak vidno náklady jsou od 6500 až cca 8800,-
proto s touto opravou zatím dost váhám a snažím se parkovat v garáži a když už musím stát venku tak dávat na sedadla aspoň poskládaný ručník aby vodu vsakoval...
51 21 1 929 895 - cena cca 1900 - 2750,-
51 21 1 929 896 - cena cca 1900 - 2750,-
54 31 8 100 908 - cena cca 2700 - 3300,-
pak by to mohlo chvilku fungovat ale jak vidno náklady jsou od 6500 až cca 8800,-
proto s touto opravou zatím dost váhám a snažím se parkovat v garáži a když už musím stát venku tak dávat na sedadla aspoň poskládaný ručník aby vodu vsakoval...
.
Mal som stejny problem zo zatekanim a chce to len spravne nastavit strechu a okna voči streche,aspon mne to pomohlo a tesnenia mam povodne.Vydrzalo to aj silny dešt na Bigu.Mam niekde v kompe podrobne video ako nastavit strechu a vymenit platno,tak by to sem niekto mohol hodit.Je to velmi uzitočna vec,ale ja som na vkladanie takych veci maly pan tak to mozem niekomu preposlat.
Mario
Mario
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Re: .
pokud můžeš, pošli mi to na k.mateiciuc@seznam.cz. ja to sem vložím.Mario. píše:Mal som stejny problem zo zatekanim a chce to len spravne nastavit strechu a okna voči streche,aspon mne to pomohlo a tesnenia mam povodne.Vydrzalo to aj silny dešt na Bigu.Mam niekde v kompe podrobne video ako nastavit strechu a vymenit platno,tak by to sem niekto mohol hodit.Je to velmi uzitočna vec,ale ja som na vkladanie takych veci maly pan tak to mozem niekomu preposlat.
Mario
nicméně é těsnění je opravdu v háji. - ty na dveřích jsou už vymačkané tak, že je skrz ně vidět a to na střeše má dokonce kus mezeru...
Re: Odtok vody kabrio...
čus, odtokové kanálky jsou dva a to na každé straně v místě kde je uchycená střecha ke kastli. (jsou to takové malé oválné otvorySyrup píše:Mate nekdo tuseni jestli tam jsou odtokovy kanalky nekde? Protoze jestli jo, jsou na 1000% ucpany.. Tesneni pod ten poklop mam novy..

Vem dlouhej drát, parkrát sem a tam a je hotovo

kdyz uz se tady o tom tak bavime zeptam se, po prudsich destich mivam mokry koberec za spolujezdcovou sedackou.... zkoumal jsem strechu a nevypada to ze by pres ni nekde teklo ako ze by byla derava... napadlo me kolem oken nebo mozna taky nekde od deklu strechy... nema nekdo tip pripadne jestli ve stejnem miste taky nemel mokro? vsude jinde je sucho.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Re: Odtok vody kabrio...
Supr! ja to dneska zbezne zkoumal a nic jsem tam nevidel, preci jen tam neni zrovna moc mista, tak jsem to mozna prehlidl.. diky za tip!Miky píše:čus, odtokové kanálky jsou dva a to na každé straně v místě kde je uchycená střecha ke kastli. (jsou to takové malé oválné otvorySyrup píše:Mate nekdo tuseni jestli tam jsou odtokovy kanalky nekde? Protoze jestli jo, jsou na 1000% ucpany.. Tesneni pod ten poklop mam novy..![]()
Vem dlouhej drát, parkrát sem a tam a je hotovovoda vyteče ve spodní části prahu. M
BTW: to tesneni me asi taky ceka, no... ale asi az pres zimu.
BTW2: to dorovnani strechy s oknama je velikej opruz? .. pokud by to stacilo, bylo by to fajn

e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
Tesneni je sice prapodivnejsi, ale rozhodne neni roztrhany ani ho nechybi kusy, takze to asi hodim zase na hrb MackoviGolfik píše:Já se s tím sral celý den...když jsem okna seřídil pěkně k sobě bokama tak to zase nehrálo se střechou...Pokud to těsnění nemáš jak psal třeba Kubajz tak to cenu má

e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
1. Davam za pravdu Vasovi ze amici maji strechy jednoduchy a teoreticky neznicitelnej hydraulickej mech. a prevazne skleneny okna vzadu (dva pisty, jedno cerpadlo a 4 plastove trubicky) ale na ukor toho ze tyhle auta nemaji vlastni poklop na strechu coz zase vadi me..
viz escort I, II, golf I , III, P205, Opel Astra I, Sebring atd...
samo ze se nebavim o silenem mechan. dnesnich bezplatenejch strech ..... i kdyz to ma neco do sebe kvuli bezpecnosti a hlucnosti ale proste kabrio by melo mit platno..
to je klasika...
2. Nejsem si jistej Miky jestli ti nekdo do kabra ty dirky neudelal
ale v tretim cabrio bawu co mam sem dirky na odtok nikdy nemel. Do kufru na strechu by tect nemelo. Pokud tece je problem nekde jinde.
Tzn ze bud netesni guma (i kdyz je nova) co je kolem vika (vetsinou je podmaznuta silikonem) nebo nesedne viko dostatecne hluboko a protika. Nekdy staci i 0.5mm a uz tam tece.. Dalsi moznost kudy se muze dostavat voda dovnitr je ve predu kde je viko ukoncene a končí i tesnici guma je malinka mezera. Ale to by muselo stat auto v dobrem smeru a muselo by prset celej den aby se dovnitr dostalo hodne vody..
3.Sestelovat strechu aby do ni neteklo lze i se strarym tesnenim co je na aute 25 let vyzkouseno (je sice vymackany a bez cernej sametek ale lze to), je to ale docela opruz a srani vetsinou na pul dne, idealni je napred seridit strechu tak aby sedela a dobre tesnila ve predu na ramu u okna tzn ubrat vymezovaci podlozky na sroubu vzadu u ramu nahore tim se dostane vic dopredu ale zase to musi sednout do ten uchytu co jsou ve predu na ramu. Pokud je predni tesneni roztrhany neni o cem se bavit.. Pokud je nutne utesnit strechu i na zadnim viku je vetsinou nutne vyndat cely ram strechy jelikoz dalsi podlozky jsou i pod ramem bejva jich treba i 8 na sobe maji cca 1mm jsou to jen kusy plechu. Jeste to ma stelovani vevnitr, na zadnim boku strechy ramu je jeden sroub ale nikdy sem ho nezkousel ale predpokladam ze se tim steluje napnuti a dosednuti spodniho ramu strechy k viku stechy. Obcas jsou ve predu ty packy a ty protikusy na zajisteny "osoupany" takze strechu to nepritahne dostatecne k ramu a pak to taky netesni. Stim sem teda problem jeste nemel ale urcite by to slo nejak poresit . V horsim pripade lze dodelat prouzek pekny gumy na ram tam kde doseda strecha ale uz to neni ono..
Voda ale vetsinou protika ve predu do auta prave pod tema drzakama na strechu co jsou primo na ramu. neni tam zadne tesneni a jsou prisroubovany na samotnem ramu a voda se dostane snadno tudy dovnitr auta. Staci podmaznou hezky nejakym tesnenim.
Okna
Je nutne sundat zadni a predni tapece a vyhrat si se oknem ve dverich. Ty zajistovaci dorazy a somotny mechan. stahovani, co jsou na stelovani maji dostatecne velkej posun. tzn seridit okno znamena nekolikrat zavrit dvere aby sklo nedrhlo o platno ale aby sedlo dostatecne do gumy ve strese. Okna lze seridit jak vyskove, tak i tak aby treba ve predu bylo okno vis nez vzadu nebo obracene. tzn pri pohledu z boku auta lze oknem pomyslne otacek doprava doleva.
Zadni okna by melo stacit vystelovat uz jen na vysku s prednim oknem (lista na zadnim okne zarovem s prednim oknem - lze delat pri otevrene strese) a seridit nakloneni zadnim okynek (dopredu dozadu) pri zavrenych dverich tak aby mezera mezi prednim oknem byla kolem te kovove listy na zadnim okynku stejna. zadni okna se nechaji stelovat v pohode. Tesnit zadni okna budou pokazde jelikoz zajizdeji dost hluboko do tech gum co jsou na ramu strechy.
Vse prepoklada ze tesneni i kdyz vymackane je stejnomerne rovne.
V dalsim horsim pripade lze sundat tesneni na strese sundat ty listy ve kterym to drzi a pripadne vypodlozit pruzkem gumy aby se tesneni dostalo niz. I 1mm bude znat. Tenhle zasah by nemel byt pri dobre praci ani videt ani poznat.

samo ze se nebavim o silenem mechan. dnesnich bezplatenejch strech ..... i kdyz to ma neco do sebe kvuli bezpecnosti a hlucnosti ale proste kabrio by melo mit platno..

2. Nejsem si jistej Miky jestli ti nekdo do kabra ty dirky neudelal

Tzn ze bud netesni guma (i kdyz je nova) co je kolem vika (vetsinou je podmaznuta silikonem) nebo nesedne viko dostatecne hluboko a protika. Nekdy staci i 0.5mm a uz tam tece.. Dalsi moznost kudy se muze dostavat voda dovnitr je ve predu kde je viko ukoncene a končí i tesnici guma je malinka mezera. Ale to by muselo stat auto v dobrem smeru a muselo by prset celej den aby se dovnitr dostalo hodne vody..
3.Sestelovat strechu aby do ni neteklo lze i se strarym tesnenim co je na aute 25 let vyzkouseno (je sice vymackany a bez cernej sametek ale lze to), je to ale docela opruz a srani vetsinou na pul dne, idealni je napred seridit strechu tak aby sedela a dobre tesnila ve predu na ramu u okna tzn ubrat vymezovaci podlozky na sroubu vzadu u ramu nahore tim se dostane vic dopredu ale zase to musi sednout do ten uchytu co jsou ve predu na ramu. Pokud je predni tesneni roztrhany neni o cem se bavit.. Pokud je nutne utesnit strechu i na zadnim viku je vetsinou nutne vyndat cely ram strechy jelikoz dalsi podlozky jsou i pod ramem bejva jich treba i 8 na sobe maji cca 1mm jsou to jen kusy plechu. Jeste to ma stelovani vevnitr, na zadnim boku strechy ramu je jeden sroub ale nikdy sem ho nezkousel ale predpokladam ze se tim steluje napnuti a dosednuti spodniho ramu strechy k viku stechy. Obcas jsou ve predu ty packy a ty protikusy na zajisteny "osoupany" takze strechu to nepritahne dostatecne k ramu a pak to taky netesni. Stim sem teda problem jeste nemel ale urcite by to slo nejak poresit . V horsim pripade lze dodelat prouzek pekny gumy na ram tam kde doseda strecha ale uz to neni ono..

Voda ale vetsinou protika ve predu do auta prave pod tema drzakama na strechu co jsou primo na ramu. neni tam zadne tesneni a jsou prisroubovany na samotnem ramu a voda se dostane snadno tudy dovnitr auta. Staci podmaznou hezky nejakym tesnenim.
Okna
Je nutne sundat zadni a predni tapece a vyhrat si se oknem ve dverich. Ty zajistovaci dorazy a somotny mechan. stahovani, co jsou na stelovani maji dostatecne velkej posun. tzn seridit okno znamena nekolikrat zavrit dvere aby sklo nedrhlo o platno ale aby sedlo dostatecne do gumy ve strese. Okna lze seridit jak vyskove, tak i tak aby treba ve predu bylo okno vis nez vzadu nebo obracene. tzn pri pohledu z boku auta lze oknem pomyslne otacek doprava doleva.
Zadni okna by melo stacit vystelovat uz jen na vysku s prednim oknem (lista na zadnim okne zarovem s prednim oknem - lze delat pri otevrene strese) a seridit nakloneni zadnim okynek (dopredu dozadu) pri zavrenych dverich tak aby mezera mezi prednim oknem byla kolem te kovove listy na zadnim okynku stejna. zadni okna se nechaji stelovat v pohode. Tesnit zadni okna budou pokazde jelikoz zajizdeji dost hluboko do tech gum co jsou na ramu strechy.
Vse prepoklada ze tesneni i kdyz vymackane je stejnomerne rovne.
V dalsim horsim pripade lze sundat tesneni na strese sundat ty listy ve kterym to drzi a pripadne vypodlozit pruzkem gumy aby se tesneni dostalo niz. I 1mm bude znat. Tenhle zasah by nemel byt pri dobre praci ani videt ani poznat.
Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
Právě že na jedné straně (u uchycení střechy) se držela voda a druhé ne. Opravdu pak stačilo vzít drát u tu díru prošťochnout, kdy bylo ale potřeba celkem dost síly,jelikož tam bylo celkem dost bordelu.
"Kufr" střechy je uzavřený prostor, myslim že němci nejsou blbci, aby tam neuděli odtok vody.... To by tam potom mohla bejt hladina až po okraj
Pokud se dostanu k autu,nafotim. M
"Kufr" střechy je uzavřený prostor, myslim že němci nejsou blbci, aby tam neuděli odtok vody.... To by tam potom mohla bejt hladina až po okraj

Re: Odtok vody kabrio...
Zaujímavá debata - bol som sa špeciálne v garáži pozrieť, a skutočne tam tie odtoky sú, na najhlbšom mieste toho priestoru, úplne vpredu pri uchytení strechy, zhora nie sú veľmi vidieť, treba to hľadať a pozerať šikmo cez konštrukciu strechy, potom ich vidno.Miky píše:čus, odtokové kanálky jsou dva a to na každé straně v místě kde je uchycená střecha ke kastli. (jsou to takové malé oválné otvorySyrup píše:Mate nekdo tuseni jestli tam jsou odtokovy kanalky nekde? Protoze jestli jo, jsou na 1000% ucpany.. Tesneni pod ten poklop mam novy..![]()
Vem dlouhej drát, parkrát sem a tam a je hotovovoda vyteče ve spodní části prahu. M
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ja som minuly tyzden prezil burku co sa asi hnala aj cez vas, ci pocas jazdy alebo stojato nic nepretieklo, a vana na strechu sucha. s predu mi zacne kvapkat ked stojim tak 12% a to vdaka natrhlemu tesneniu na rozku okna pri trojuholniku, treba sa stym len pohrat
nemalo by tam tiect, kazdpadne suhlasim stym nazorom ze tie strechy niesu moc stastne, okrem toho co spominate ja som mal problem, stal som na zraze bez strechy, bol som fotit drifty a prisla burka, proste behom 5 minut to prislo spoza kopca, ku autu som to mal tak kilak ( cez letisko medzi ludi ), moja polovicka sa to snazila zdvihnut (mam manualnu) a bez sance, obdivujem zeny ktore to same nahodia na miesto.uz len drzat tu zadnu cast hore a druhov rukov pokladat prvu je dost komicke riesenie
a to nehovorim o zaisteni to je kapitola sama pre seba 
Ale aj tak to auto lubim



Ale aj tak to auto lubim

A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit