M20 B25 v E34 nestartuje - motor ko

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

M20 B25 v E34 nestartuje - motor ko

Příspěvek od marlin » 28. 06. 2011 11:49

Hledal jsem, nic sem nenašel. kiksla mi moje bílá velryba a odmítá startovat. Co jsem zkoumal, tak čerpadlo palivo dává, do vstřiků nevím jestli jde. proud z cívky jde, elektrika jde i od kabele ke svíčce.
Co jsem auto odvezl do servisu, tak s tím prý nic nechce mít a říká, že j emožné, že je v hají čidlo na kabelu co snímá otáčky.
Někdo nějaké nápady, kde by mohl být problém, případně, po čem mám jít?
díky
Naposledy upravil(a) marlin dne 02. 07. 2011 18:12, celkem upraveno 1 x.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: M20 B25 v E34 nestartuje

Příspěvek od Max-Max » 28. 06. 2011 13:42

marlin píše:Hledal jsem, nic sem nenašel. kiksla mi moje bílá velryba a odmítá startovat. Co jsem zkoumal, tak čerpadlo palivo dává, do vstřiků nevím jestli jde. proud z cívky jde, elektrika jde i od kabele ke svíčce.
Co jsem auto odvezl do servisu, tak s tím prý nic nechce mít a říká, že j emožné, že je v hají čidlo na kabelu co snímá otáčky.
Někdo nějaké nápady, kde by mohl být problém, případně, po čem mám jít?
díky
cidlo na kabelu otacky sice snima, ale slouzi pro semisekvenci, tzn i kdyby tam nebylo vubec, motor pojede.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 28. 06. 2011 17:49

není třeba fakt možnost, že je rozvoďák přeskočen o dva zuby? nebo něco takého?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 06. 2011 19:19

marlin píše:není třeba fakt možnost, že je rozvoďák přeskočen o dva zuby? nebo něco takého?
o dva zuby to startne :wink:

palivo v rampe odzkousis jednoduse, zpatecku z regulatoru vyved do lahve a uvidis zda se vraci palivo.

vstriky maji typickej zvuk, pokud cinkaji-cvakaji, tak se oteviraji a za predpokladu ze je v rampe palivo, musi jit benal do valce.

predpokladam ze svicky si vybral, jak vypadaji?

ukostreni motoru je v poradku?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 28. 06. 2011 19:35

No, svíčka dneska vytažená, ale palivo nešlo ven z válce a bylo jen cítit. Jinak zkoušel sem sundat přívod paliva do rampy a podržet prst a pak se nic nedělo. Necítil jsem žádný tlak benzínu.
Přemýšlím, jestli je možné, že pumpa už má malý tlak, nebo to bylo jen tou vybitou baterkou.

Jinak motor točí tak kostra to asi nebude.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 06. 2011 20:03

marlin píše:No, svíčka dneska vytažená, ale palivo nešlo ven z válce a bylo jen cítit. Jinak zkoušel sem sundat přívod paliva do rampy a podržet prst a pak se nic nedělo. Necítil jsem žádný tlak benzínu.
Přemýšlím, jestli je možné, že pumpa už má malý tlak, nebo to bylo jen tou vybitou baterkou.

Jinak motor točí tak kostra to asi nebude.
baterku si zapomnel zminit.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 28. 06. 2011 20:25

myslím že pumpa má malý tlak kvůli baterce. Jinak baterka byla v neděli ok, když se mi to stalo, jen se vybila pak při těch startovacích testech.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 06. 2011 21:02

marlin píše:myslím že pumpa má malý tlak kvůli baterce. Jinak baterka byla v neděli ok, když se mi to stalo, jen se vybila pak při těch startovacích testech.
roztoceni motorku je vazano na napeti site. Pokud by tam bylo treba 10 V, uz by se ani netocil. Orientujes se na spatne symptomy, baterkou to neni.

odpoj tu zpatecku a zkontroluj zda cerpadlo tlaci neco do systemu, pak budeme moudrejsi.

svicka mne nezajima z duvodu, zda bylo citit palivo, ale proto, jak vypadala. Mokra, sucha a podobne.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 29. 06. 2011 16:49

Takže, za předpokladu, že vratka je ta co jde z toho tlakového ventilu, tak jsem to zkusil a při startování jde z toho benzín.
A teď, je to dobře nebo špatně a po čem případně jít.

Je otázka, kdyby byl špatný tlak paliva co to dělá. JE pravda, že při prvním otočení to mělo tendenci chytnout (jako kdyby tam ten benzín byl) ale pak zase mrtvola.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 30. 06. 2011 16:04

Nové info, vypadá to, že tam fakt nejde benzín. Zkoušel jsem zaškrtit vratku a nic. Tak jsem jí odmotoval že kouknu jestli teče a když včera tekla, tak dnes ne. Jenom ventil odfukoval (byl tam nějaký tlak?) tak se zkusil přívod a tekl z toho jen malý čůrek... Tak nevím co se s tím děje. Asi vyndat střiky a podívat se jestli mlží, nebo si rovnou půjčit celou rampu se vstřikama....
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 30. 06. 2011 19:30

mám pár dotazů.

1, Co mi dává signál střikům, aby veděli, kdy stříknout. ŘJ si bere informace od halovky na klice nebo něco jiného?

2, Co mi pouští benzínovou pumpu, to je na klíč při startování, nebo to taky bere údaj do halovky?

3, JAk rychle poznám vadnou halovku? Aniž bych jí měřil

4, co se mohlo posrat na vstřikovací rampě, že nedává benzín? (ještě jsem nezkoušel, uvidíme až je vyndám)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 02. 07. 2011 18:11

povedlo se nastartovat.... vysoký tlak paliva byl a vstříky stříkaly, ale nemlžily, vyměnil se tlakový ventil. Ale motor je KO, vydává to neuvěřitelné zvuky, mám pocit, že se upálil ventil a ten spadl do spalovacího prostoru.

Chci se zeptat, je možné použít M20B25 z E30 do E34?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Crazytony
Příspěvky: 1420
Registrován: 13. 05. 2006 20:01
Bydliště: Cheb+Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crazytony » 02. 07. 2011 19:03

Myslím že nejde protože m20 z e30 má závity na bloku jen pro držáky na e30. Jde to obráceně motor z e34 jde do e30 protože má díry na bloku jak pro držáky na e30 tak i pro e34.
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic

Odpovědět