KO ojnice na druhém válci

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

KO ojnice na druhém válci

Příspěvek od marlin » 14. 05. 2011 18:23

No nic, mám tu další lahůdku. Po poslední opravě sem natočil 100km a zase je něco v háji.
Motor mi jde na dva válce. Hned po nastartování jen na jeden a když ho trošku vytočím tak se chytne druhý.
Mám strašně moc oleje v sání a olej mizí před očima. Střiky jsou, cívky a svíčky taky.
Co sem měřil tlaky, tak na druhým válci nemám žádný tlak. Jinak ostatní jsou cca kolem 13. Bar.
Nevíte někdo, kde by mohl být error? napadá mě kouslé hydro že nechává pootevřený sací ventil.
Naposledy upravil(a) marlin dne 17. 05. 2011 19:21, celkem upraveno 1 x.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 05. 2011 20:13

dotahni poradne svicky

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 14. 05. 2011 20:40

Max-Max píše:dotahni poradne svicky
poradne , ale ne moc zase :lol: pokud to nebude svicka , videl bych to spis na hlavu nez na spodek ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 05. 2011 20:42

MattyX píše:
Max-Max píše:dotahni poradne svicky
poradne , ale ne moc zase :lol: pokud to nebude svicka , videl bych to spis na hlavu nez na spodek ;)
nebo chyba elektriky v zapalovani - tzn civky, fajfky, konektory

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 14. 05. 2011 22:51

tak pokud nemáš tlaky na válci, tak to může být i podpálený píst,tomu by odpovídala i ta spotřeba oleje, ale je to jenom můj názor :wink: .

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 14. 05. 2011 23:20

olej se mi hrne do sání. Svíčky pálí všechny - odzskoušeno. Cívky jdou taky a kabely oka.
Na druhém válci není vůbec zádný tlak, nanometr nemá ani tendenci se pohnout. Vypadá to na otevřený ventil a doufám že to není píst nebo něco jiného.
Jinak olej jde strašně moc do sání. Tomu by napovídal i ten ventil.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 15. 05. 2011 19:01

takže, co se stalo, něco bylo v hlavě u vačic a kleplo mi to do ventilu a ten se otevřel a potkal válec, takže hlava KO. Ale chci se zeptat, jak poznám, že je chycená ojnice nebo cokoliv na spodku?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 15. 05. 2011 19:03

jak to poznas? dokud to dole neotevres/nesundas vanu tak nepoznas nic, sundej vanu a apk jednotlivy preklady a pak uvidis jak vypadaji saly, ale to ze se to potkalo neznamena ze je spodek v hajzlu :wink:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 15. 05. 2011 19:10

no, je ohnutý jeden sací ventil na druhým válci (permanetně otevřenej) a na pístu je malá drba od ventilu
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 15. 05. 2011 20:09

marlin píše:no, je ohnutý jeden sací ventil na druhým válci (permanetně otevřenej) a na pístu je malá drba od ventilu
no hlavu uz mas pocitam sundanou , das novej ventil popřípadě nový vodítko atd. co bude potřeba a složit zpět , na pístu pokud to neni neco razantního jakoze to by spis bylo az kdyby ventil padl tak lehce prehladit smirkem a hotovec ;) add hlava : udelej ji rovnou celou ;) gufera + zabroušení atd ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 15. 05. 2011 20:37

je to drblé u toho vybrání na pístu, takže asi oka. Na hlavu kašlu, už sem tam vrazil jinou a je nasazená, takže skládám. Tu s tím špatným ventilem nechám opravit a postavím jí na ostrý motor
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 16. 05. 2011 18:56

trošku infa. Nastrojily jsme hlavu a změřily tlaky. 13 bar, 9bar, 13bar a 14bar. Na druhým je nějaký podezřele malý tlak a přemýšlím co s tím je. Jestli mám riskovat načatou ojnici nebo něco jiného.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 16. 05. 2011 19:01

ojnice nemá vliv na tlak ... bud hur tesni ventil , nebo je krouzek sisatej , a nebo je vyjetej blok vic ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 16. 05. 2011 19:03

otázka je, jestli to má smysl nastojovat a jezdit s tím a co to udělá, nebo se na to vysrat a postavit novej motor
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 16. 05. 2011 19:06

marlin píše:otázka je, jestli to má smysl nastojovat a jezdit s tím a co to udělá, nebo se na to vysrat a postavit novej motor
no jako hlavu kdyz udelas , coz neni tak draha polozka nic nepokazis ... spodek kdyz chces resit , tak to chce premerit ovalitu pistu , a bloku a pak zjistis ze by to chtělo výbrus a vem si hypotéku :D
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 16. 05. 2011 19:09

na kolko vyjde výbrus? neříkej že by mi ten spadlej jeden ventil takhle moc zlikvidoval spodek
BTW, hlava na ventilech těsní.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 16. 05. 2011 19:37

marlin píše:na kolko vyjde výbrus? neříkej že by mi ten spadlej jeden ventil takhle moc zlikvidoval spodek
BTW, hlava na ventilech těsní.
Najel jsi s tim nula nula prd s ulomeným vahadlem, neříkej že by se to tak brzdy vydřelo.

Novej píst na m20 kolem 5000,- Kč jeden :wink:
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 16. 05. 2011 19:51

no, ale píst na M42? vahadlo ulomené nebylo, ventil se ohnul a pak to nemlátilo takže jenom když to narazilo poprvé. Spíše mě děsí ten malej tlak, co se tam mohlo stát. a co se stane, když s tím budu jezdit
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 16. 05. 2011 19:55

zkoušel si tam stříknout malinko oleje do spalovacího prostoru? ;-)

moc mi ten manometr nestrhej...
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 16. 05. 2011 19:56

co se stane když tam stříknu olej?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Odpovědět