Silent bloky
Silent bloky
Urcite nekdo vite kde a za kolik jsou k mani solidni predni silent bloky?
No ja jsem vyrizl tu gumu v oku, pak kotoucem rozrizl to co zustalo na ramenu. V oku rozriznul krouzek a nalisoval novy silentblok ve sveraku. Potom to chce poradne "namydlit" a sup na rameno, to se mi podarilo nejlip tak, ze jsem po tom oku dvakrat majznul gum. palicou a naskocilo to jak nic.
Obe strany trvaly cca 1,5 h dohromady.
Mate lepsi navod?
Obe strany trvaly cca 1,5 h dohromady.
Mate lepsi navod?

Wentyllovo postup se mi jeví O.K. Já to měnil i s kulákama, takže to bylo na delší dobu. Rameno jsem chytil do svěráku, za packu na tom kroužku jsem dal trubku a starý silentblok ukroutil, pilkou odřízl ty zbytky(hlavně nepoškodit ten kroužek a rameno). Je dobrý mít přesně označeno, jak tam silentblok přijde. Nalisování jsem dělal pomocí stahováku, místo pacek jsem měl řetěz provlečený dírou v ohybu ramene. Nepoužil jsem mýdlo, ale GD spray na konzervaci gumy, nastřikoval jsem a stahovákem přitahoval.
Postupy pro repas ramen E30 jsou popsány i Haynesu. Doporučujou tam spec. lubrikant, ale GD spray funguje podobně a možná stačí i to mýdlo. Tam jde jen o to, že ten lubrikant má po 30 min. "odejít".
Postupy pro repas ramen E30 jsou popsány i Haynesu. Doporučujou tam spec. lubrikant, ale GD spray funguje podobně a možná stačí i to mýdlo. Tam jde jen o to, že ten lubrikant má po 30 min. "odejít".
Já jsem to tam lisoval v soustruhu, krásně jsem to tam nalisoval koníkem.
P.S. Hlavně se musí dodržet původní poloha silenbloku!
P.S.2. Daj se koupit i tužší silenbloky, než origo, stáli asi 1200kč
P.S. Hlavně se musí dodržet původní poloha silenbloku!
P.S.2. Daj se koupit i tužší silenbloky, než origo, stáli asi 1200kč
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
silentbloky př. ramene.
Poraďte mi, kde se daj koupit oba za vámi udávanou cenu, když v Kelly chtěj 1.161,-Kč za jeden a ještě mi tvrdili, že jsou stejný pro L i P stranu?
Mám pocit, že ta patka je osově vytočená? Ale zase mají axiální táhlo řízení rozdělené na L a P, ale v ETK je udávané jen jedno číslo pro obě strany. :crazy:
Mám pocit, že ta patka je osově vytočená? Ale zase mají axiální táhlo řízení rozdělené na L a P, ale v ETK je udávané jen jedno číslo pro obě strany. :crazy:
Jestli jsem to dobře pochopil, tak ten novej silentblok je jen ta guma s vnitřním a vnějším kroužkem, kterej se nalisuje do toho vnějšího oka s patkou pro šrouby a vnitřní se narazí na rameno. To pak jóó, už vím, proč mi tvrdili, že jsou obě strany stejný, ale wentyll mi prozradil, že se liší tvrdosti. Jak jsou označený??wentyll píše:No ja jsem vyrizl tu gumu v oku, pak kotoucem rozrizl to co zustalo na ramenu. V oku rozriznul krouzek a nalisoval novy silentblok ve sveraku. Potom to chce poradne "namydlit" a sup na rameno, to se mi podarilo nejlip tak, ze jsem po tom oku dvakrat majznul gum. palicou a naskocilo to jak nic.
Obe strany trvaly cca 1,5 h dohromady.
Mate lepsi navod?
Ja jsem mel v ruce Bilstein vzdycky a tam to maji podle barevnych tecek na gume, ale prevodni tabulku z barvy na tvrdost z hlavy nevimkdo. píše: Jestli jsem to dobře pochopil, tak ten novej silentblok je jen ta guma s vnitřním a vnějším kroužkem, kterej se nalisuje do toho vnějšího oka s patkou pro šrouby a vnitřní se narazí na rameno. To pak jóó, už vím, proč mi tvrdili, že jsou obě strany stejný, ale wentyll mi prozradil, že se liší tvrdosti. Jak jsou označený??

Help, help, help
Tak a jsem v koncích a loudím o radu
. Vo co go? Včera jsem byl u Wentylla pro ty silentbloky (ještě jednou díky
) a když jsem se na ně doma koukal, zjistil jsem následující... Moje praxe a obecné zvyklosti mě naučily, že pokud je na něčem, co se dá dát různě šipka, nebo TOP, znamená to, že tím označením to patří nahoru. Je to tak? Kdo jste ty silentbloky viděli, víte, že pokud se na něj díváte ze předu, má ty dvě navulkanyzované patky vyosené dolu asi o třicet stupňů na obě strany a ta opěrná patka, na které je ta šipka je nahoře. Takto by to teda mělo být na autě??? Proč jsem vykulenej? Protože já ty staré mám na autě namontované tak, že ty opěrné patky jsou směrem dovnitř, to znamená, že ty šipky ukazují vzájemně na sebe.
Jak to, prosím vás, patří správně? Mají být ty šipky směrem nahoru, nebo proti sobě??
Prosí o rychlou a fundovanou odpověď. Díky




já kupuju originál BMW z M 3 E 36, sada stojí -1452,-Kč s dph...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle