tlak oleje
tlak oleje
mam problem... pri volnobehu sviti kontrolka mazani a kdyz to o par stovek vytocim, zhasne, pak na volnobeh chvili nesviti a pak zas jo... menil sem motor, takze o jeho historii moc nevim...
a jeste kdyz sundam vicko na krytu ventilu, fuci to tam jak v loznici zarputileho lusteninozrouta a ma tendenci to chcipnout... kde je problem?
a jeste kdyz sundam vicko na krytu ventilu, fuci to tam jak v loznici zarputileho lusteninozrouta a ma tendenci to chcipnout... kde je problem?
uklízím garáž...
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlak oleje
No pokud není vadný čidlo tlaku oleje nebo systém mazání máš motor zřejmně před smrtí.xhokus píše:mam problem... pri volnobehu sviti kontrolka mazani a kdyz to o par stovek vytocim, zhasne, pak na volnobeh chvili nesviti a pak zas jo...
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Re: tlak oleje
nestras! cidlo je ok, zkousel sem i cidlo z minulyho motoru a to bylo OK...Hanis píše:No pokud není vadný čidlo tlaku oleje nebo systém mazání máš motor zřejmně před smrtí.xhokus píše:mam problem... pri volnobehu sviti kontrolka mazani a kdyz to o par stovek vytocim, zhasne, pak na volnobeh chvili nesviti a pak zas jo...
uklízím garáž...
po nastartování má kontrolka oleje zhasnout-tak je to spravne, tak to ma byt...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
10W40 tam ma, takze to co do M40 je snad i predepsany....a kdyz to schroupne M20, tak co by ne M40Stepan píše:Ten olej nemusí bejt teplej, ale může bejt i řídkej
Víš co v tom je za olej??
Jde o to jak dlouho po rozbehu motoru sviti. Jestli nezhasne prakticky hned, behem 1 sec. tak je neco spatne...bud cidlo tlaku, coz neni takova tragedie, novy stoji asi necely tri stovky, nebo cerpadelko, coz je horsi
no, tak cidlo tlaku sem menil ze staryho motoru a tam to bylo ok... ted jeste to cerpadlo... napadlo me, ze tim, ze to bylo streleny na vanu, muze bejt v hajzlu, nebo co treba jen ucpany sito? to by taky mohlo bejt, ne?Jirka325 píše:10W40 tam ma, takze to co do M40 je snad i predepsany....a kdyz to schroupne M20, tak co by ne M40Stepan píše:Ten olej nemusí bejt teplej, ale může bejt i řídkej
Víš co v tom je za olej??
Jde o to jak dlouho po rozbehu motoru sviti. Jestli nezhasne prakticky hned, behem 1 sec. tak je neco spatne...bud cidlo tlaku, coz neni takova tragedie, novy stoji asi necely tri stovky, nebo cerpadelko, coz je horsi
uklízím garáž...
Podobny problem:
M30B35
Po nastartovani i pri provozu vsechno ok. Jak se olej ale zahreje na provozni teplotu, problikava na volnobehu mazani. Cidlo tlaku je nove a cerpadlo jsem uz taky menil za jine - zadna zmena. Ted je tam Castrol 10W40 a myslim, ze kdybych tam foukl 15W, bude to ok, ale radsi bych odstranil nemoc, nez symptom. 10W40 by ten motor podle me mel zvladat bez problemu.
Jinak na motoru jsou nova vsechna gufera a tesneni, rozvody, prebrousena klika a GO hlavy. Vlastne jedine "jete" veci jsou vodni pumpa a ol. cerpadlo. Ale menil jsem za jine-pouzivane, na kterem mazani neblikalo a porad porad...
Ma nekdo nejaky napad?
M30B35
Po nastartovani i pri provozu vsechno ok. Jak se olej ale zahreje na provozni teplotu, problikava na volnobehu mazani. Cidlo tlaku je nove a cerpadlo jsem uz taky menil za jine - zadna zmena. Ted je tam Castrol 10W40 a myslim, ze kdybych tam foukl 15W, bude to ok, ale radsi bych odstranil nemoc, nez symptom. 10W40 by ten motor podle me mel zvladat bez problemu.
Jinak na motoru jsou nova vsechna gufera a tesneni, rozvody, prebrousena klika a GO hlavy. Vlastne jedine "jete" veci jsou vodni pumpa a ol. cerpadlo. Ale menil jsem za jine-pouzivane, na kterem mazani neblikalo a porad porad...
Ma nekdo nejaky napad?
To nevim a asi to ani nebudu mit moznost zjistit. Nechtel jsem psat hned kliku, at prijdou jeste jine napady, ale taky mi to uz vychazi jako posledni moznost...
Jedno nebo dve loziska jsem otevrel jen pro kontrolu, nez jsem ten motor slozil (vratil jsem je zpet jak byli) ale ted akorat jsem si vzpomel, ze jsem tehdy kontroloval jeste momenty a byli utahle na vic, nez je predepsano. Toz uz jsem to musel utahnout zpet na ten vyssi moment. Kdybych to utahl zpet na ten predepsany - mensi, tak by strata tlaku v tom dusledku uz prichazela v uvahu, ale takhle...
Hruby odhad po prebrouseni tak 1000-1500km.
Vidim to asi na dalsi sadu...
Jedno nebo dve loziska jsem otevrel jen pro kontrolu, nez jsem ten motor slozil (vratil jsem je zpet jak byli) ale ted akorat jsem si vzpomel, ze jsem tehdy kontroloval jeste momenty a byli utahle na vic, nez je predepsano. Toz uz jsem to musel utahnout zpet na ten vyssi moment. Kdybych to utahl zpet na ten predepsany - mensi, tak by strata tlaku v tom dusledku uz prichazela v uvahu, ale takhle...
Hruby odhad po prebrouseni tak 1000-1500km.
Vidim to asi na dalsi sadu...
skladal si to osobne nebo to nekdo delal?
neni to jen o tom prebrousit a dat novy loziska..
na 10w60 mam najeto to co mam v podpisu, po zajeti, vicemene furt plnej..
tudiz bud opet spatna pumpa a nebo spis nedopasovany lagry, voka, ojnice..
neni to jen o tom prebrousit a dat novy loziska..
na 10w60 mam najeto to co mam v podpisu, po zajeti, vicemene furt plnej..
tudiz bud opet spatna pumpa a nebo spis nedopasovany lagry, voka, ojnice..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
zdravím potřebuji radu ohledně mazání .. zkoušel sem se optat na naší fb stránce ale vidím že tam se mě odborné rady nedostane .. takže můj problém je následovný u motoru M20B20 za studena na volnoběh tlačí olej 1.5bar .. při postupném zvyšování otáček tlak začne klesat a u 2tis ot to padne na 1bar .. když se zahřeje tak přestává tlačit olej úplně .. motor je docela vyhóněný nalétané kolem 380tis a komprese 8bar .. co si o tom myslíte ? bude KO jen čerpadlo nebo to bude utíkat šálkama na klice ? popř. má cenu GO nebo bude lepší zrovna sehnat M20B25(těch je bohužel nedostatek) bo M50... díky za rady
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
tam bude mtrvy uplně všchno když už to tlačí takto málo Buď to rozeber a ověř, a nebo to hoď rovnou do šrotu
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
takže spíš to bude těma šálama jo ? .. no ok až to dostanu na zvedák tak na to kuknu
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub