po swapu m40 -> m42 se přehřívá

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 17. 06. 2014 14:47

"durazny poklep prsty na budiky" v miste teplomeru se da v podstate zapracovat do manualu jako serizovaci procedura pod nazvem "kalibrace teplomeru" :)
Znamy jev, neco jako ze E30 ma volant a 4 kola... Pomaha oprava pokoveni plosneho spoje kam je uchycen samotny ukazatel teploty.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 17. 06. 2014 21:43

Vasa píše:"durazny poklep prsty na budiky" v miste teplomeru se da v podstate zapracovat do manualu jako serizovaci procedura pod nazvem "kalibrace teplomeru" :)
Znamy jev, neco jako ze E30 ma volant a 4 kola... Pomaha oprava pokoveni plosneho spoje kam je uchycen samotny ukazatel teploty.
Jak píše Vasa,po zimě mi budíky taky skáčou jak "VU metry" na starým kotoučáku,tak se asi poohlídnu po jiných :)
Obrázek

Odpovědět