zaseklý bowden od ručky v ramenu - spěchá

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

zaseklý bowden od ručky v ramenu - spěchá

Příspěvek od marlin » 22. 11. 2010 22:27

Měním zadní nápravu, ale bohužel mám v jednom rameni zaseklý ten plech co obepíná bowden. Nevíte někdo jak ho elegantně vyndat?
Nechci to vysekávat, jako dneska tu hliníkovou vložku ze siláče nápravnice, když mi kus zůstal na kastli.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

/Jon
Příspěvky: 542
Registrován: 08. 10. 2007 15:36
Bydliště: Praha 10 Hostivař

Příspěvek od /Jon » 22. 11. 2010 22:34

Já jsem ho vyrážel zvenku, přesto že trochu zavází náboj,ale neboj se zabrat... přinejhorším odvrtat.

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 11. 2010 22:35

jak jsi se tam zvenku dostal? resp, čím. A odvrtat, nevíš náhodou průměr vrtáku?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

/Jon
Příspěvky: 542
Registrován: 08. 10. 2007 15:36
Bydliště: Praha 10 Hostivař

Příspěvek od /Jon » 22. 11. 2010 22:38

Doufám že myslíme to samé... je potřeba sundat kotouč + komplet ručku a potom už se to dá, ačkoli musíš trochu zespodu, protože zavází právě náboj, který se mi nechtělo sundavat. Průměr? Nevím, změř průměr koncovky u nového bowdenu.....

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 11. 2010 22:41

jop, to je vše dole. Jen sme se dnes pro změnu zasekly na téhle kravině. Mě jde o to, co tam nacpat, aby to vylezlo ven. Jestli třeba násada na golu bude stačit.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

/Jon
Příspěvky: 542
Registrován: 08. 10. 2007 15:36
Bydliště: Praha 10 Hostivař

Příspěvek od /Jon » 22. 11. 2010 22:43

Násada na golu bude moc tlustá - já jsem použil asi 10mm kulatinu. Proč se ale vlastně ptáš, když to máte dole? Pod auto a zkoušet.... :)

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 11. 2010 22:46

mě jde o to jak to elegatně vyndat. Protože se už s tou nápravou sereme dva dny a mrdá mě to. No, sehnat kulatinu. Uvidíme. Díky za radu.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 11. 2010 04:28

marlin píše:mě jde o to jak to elegatně vyndat. Protože se už s tou nápravou sereme dva dny a mrdá mě to. No, sehnat kulatinu. Uvidíme. Díky za radu.
obcas si nepomuzes a odseres to, zarezne to a konec.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 23. 11. 2010 06:26

takže pak odvrtat
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 23. 11. 2010 11:13

už jsem řešil hodně zarezlý lanovody a vždycky se to dá demontovat, jen někdy hodně bolejí ruce :roll: Sundej ten mezikus mezi paknama co skrz to leze lanovod no a pak nějakou kulatinkou dříve nebo později to z toho dostaneš...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 23. 11. 2010 23:05

Nevim jak moc chceš zachovat ty lanovody, ale já jsem vzal závitovou tyč, která proleze skrz náboj (dírou pro šroub kola), náboj jsem nastavil proti lanovodu, bum bum a bylo to venku.

Spíš mě teď trápí jak dostat lanovod z trubky co je k ruční brzdě :-(
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 23. 11. 2010 23:49

lanovod je právě venku a jenom tam zůstal ten plech (jinak aktuálně, vybouchat to nešlo, tak na jednom kole není zapojená ručka. :?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 10. 12. 2010 18:28

Jirkoj píše:Nevim jak moc chceš zachovat ty lanovody, ale já jsem vzal závitovou tyč, která proleze skrz náboj (dírou pro šroub kola), náboj jsem nastavil proti lanovodu, bum bum a bylo to venku.

Spíš mě teď trápí jak dostat lanovod z trubky co je k ruční brzdě :-(

Malí kladívko a klepat, klepat... plech se natáhne a pak to vytáhneš... hodně od toho bolej ruce, ale 100% úspěšnost
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Greeny
Příspěvky: 828
Registrován: 13. 03. 2010 12:44
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Re: zaseklý bowden od ručky v ramenu - spěchá

Příspěvek od Greeny » 11. 12. 2010 19:48

marlin píše:Nechci to vysekávat, jako dneska tu hliníkovou vložku ze siláče nápravnice, když mi kus zůstal na kastli.
jinak, mě se na vyndávání toho hliníkového jádra velmi osvedčilo do něj zdola zavrtat závitník a pak zhora z kabiny zasunout nejakou tyč a do té pak mlátit kladivem, šlo to hladce a rychle.

možná trochu pozdě, ale přece, třeba to přístě pomuže
BMW e30 318is M42, 1987, RoyalBlau sedan
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz

Odpovědět