jak funguje NIVO na E39
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Místo pružin máš vzduchové měchy, výšku zadku auta hlídají čidla na přední a zadní nápravě - totožná s čidly pro regulaci světel, pokud je auto má. Defaultní výšku lze nastavit diagnostikou. Kompresor niva je uprostřed "rezervy", tedy samozřejmě v tom prostoru.
Pak je to jednoduché - zatížíš - přifoukne, odlehčíš - upustí
Pak je to jednoduché - zatížíš - přifoukne, odlehčíš - upustí
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
takze pokud ma auto nivo a je snizeny, tak to je udelany jen diagnostikou? a nivo je jen na zadku predpokladam, pohani ho na e39 taky servocerpadlo nebo je k tomu kompresor jak na allroadech? a dalsi vec, kdyz se nivo posere, je mozny ho vykopnout a dat obyc tlumice?
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
Tak tohle by mě taky zajímalo. Nivo u e39 je na principu vzduchu? A jsou na tlumičích pružiny kdyby systém selhal? U éčka je to asi dost jinak a když to selže, dojet se dá.
2maca - jestli je to padlý, může být taky něco KO.
2maca - jestli je to padlý, může být taky něco KO.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ty vole, kdyz tam ma mechy, tak tam asi servokapalina nebudemaca píše:takze pokud ma auto nivo a je snizeny, tak to je udelany jen diagnostikou? a nivo je jen na zadku predpokladam, pohani ho na e39 taky servocerpadlo nebo je k tomu kompresor jak na allroadech? a dalsi vec, kdyz se nivo posere, je mozny ho vykopnout a dat obyc tlumice?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
e34 měla ještě hydrauliku, e39 už má měchy a kompresor v rezervě, už jsem to tu psal. Když měch praskne, auto, resp. zadek spadne na dorazy. Znám pár střelců, co s tím jeli, já s tím přejížděl jen od McDonalda ke Globusu, abych měch mohl vyměnit a je to jak když je kastle přišroubovaná k nápravě. Nehledě k tomu, že zadek auta je doslova pár cm nad zemí.
Tlumiče to samozřejmě vzadu má, měch nahrazuje pružinu.
Nové měchy se dají pořídit za 8 tis. a něco s DPH oba, což není taková hrůza na to, že mají životnost třeba 150 tis. i víc. A když to funguje, je to paráda - máš plný auto, za tím plaťák s jiným autem a vejška auta je furt stejná
A vejška jak jsem psal se dá štelovat diagnostikou, dokonce zvlášť levá a pravá strana, takže po snížení auta by to teoreticky neměl být problém (nezkoušel jsem). Mě to po výměně měchů nabralo původní vejšku, tak jsem to neřešil.
Tlumiče to samozřejmě vzadu má, měch nahrazuje pružinu.
Nové měchy se dají pořídit za 8 tis. a něco s DPH oba, což není taková hrůza na to, že mají životnost třeba 150 tis. i víc. A když to funguje, je to paráda - máš plný auto, za tím plaťák s jiným autem a vejška auta je furt stejná
A vejška jak jsem psal se dá štelovat diagnostikou, dokonce zvlášť levá a pravá strana, takže po snížení auta by to teoreticky neměl být problém (nezkoušel jsem). Mě to po výměně měchů nabralo původní vejšku, tak jsem to neřešil.
Maj to vsechny toury nebo je to za priplatek?
pac jsem jeste nevidel toura, co by to nemel ... a takysnad neznam nikoho, koho by to nekde nenechalo
kazdopadne 190 usd za origo kus neni nic strasnyho..
pac jsem jeste nevidel toura, co by to nemel ... a takysnad neznam nikoho, koho by to nekde nenechalo
kazdopadne 190 usd za origo kus neni nic strasnyho..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
tak už to vim, kdyby to někdo náhodou nevěděl a zajímalo ho to, tak tady to borec Snejk popisuje:DAN píše:jak to měly E38 ?
Tam byl většinou normální hydraulickej nivomat, že ? Viděl jsem hodně E38, který měly předek/zadek a nádobka byla na Pentosin.
http://bmwklub.eu/modules.php?name=Foru ... highlight=
BMW The Ultimate Driving Machine
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 04. 04. 2006 11:22
- Bydliště: valmez
Re: jak funguje NIVO na E39
Sry za stare tema, ale mam dotaz, mam padlou dolu jen levou stranu, neni to az na dorazy ale je niz tak o 5 cm jak prava, ale obcas se stane ze jsou obe strany stejne a jednou se stalo ze auto bylo zase uplne zvedle. Ta leva strana dela jak kdy, nekdy je stejne jak prava a nekdy je dole.. jedna se o bmw e39 cim by to mohlo byt? A mam pocit ze to zaclo delat jak jsem menil rezervu na te strane. Muze to mit spojitost? Nekdo mi rikal ze pri zvedani by melo byt auto nastartovane, aby se neposkodily mechy, ale to se mi zda blbost. Diky za odpovedi