325e
Re: 325e
Eta je nízkootáčkovej motor, max. otáčky jsou někde při 4850, pak je "fuel shutoff". Je hovadina to točit až na omezovač. S tím nic neuděláš, možná nějakým chipem, ale být tebou, dal bych tam hlavu z 325i plus ŘJ - budeš mít pak 327i jako má MadManiacMiki píše:Aoj machři,mam problém a doufam že mi ho pomůžete vyřešit.Mam 325e,obsah 2.7 ale otáčky jen 5000 .Jde s tim něco dělat??Jde otáčky zvětšit nebo udělat něco s motorem aby dostal větší výkon??Zatim moc dík za odpovědi.
///M Power
Re: 325e
jediny co mam z ety sou ojnice a klika jo a taky papiry abych moch poctive platit 10000 rocne za ruceni kdys mam ten zvysenej obsahAce píše:Eta je nízkootáčkovej motor, max. otáčky jsou někde při 4850, pak je "fuel shutoff". Je hovadina to točit až na omezovač. S tím nic neuděláš, možná nějakým chipem, ale být tebou, dal bych tam hlavu z 325i plus ŘJ - budeš mít pak 327i jako má MadManiacMiki píše:Aoj machři,mam problém a doufam že mi ho pomůžete vyřešit.Mam 325e,obsah 2.7 ale otáčky jen 5000 .Jde s tim něco dělat??Jde otáčky zvětšit nebo udělat něco s motorem aby dostal větší výkon??Zatim moc dík za odpovědi.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 325e
Eta má jen čtyřikrát uloženou vačku. Když ji budeš vytáčet přes 6000, tak ti vačka dlouho nevydrží, odejdou i vahadla. Proto hlava z 325i, tam je vačka uložená 7xMiki píše:Diky ale kdyz tam dam řídící jednotku z 325 tak tim padem se mi ty otačky musí zvednout ne??A co si pomůžu že tam dam hlavu z 325??
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Sání vzduchu je na 325e tenčí než má 325i. U E modelu je dosaženo nižšího výkonu snížením maximálních otáček (proto stačí uložená vačka 4x) a právě tenčím potrubím, kterým nestačí protékat dostatek vzduchu. A jinak záleží z jakého roku máš auto.
do 07/87 - vyměň celou hlavu ta původní má i menší ventily.
07-12/87 - má 4x uloženou vačku, stačí vyměnit tu a pružiny.
po 12/87 je stejná jako u 325i. I 7x uložená vačka.
Jinak je jasné, že je jiná elektronika, ale původní svazek má tuším i jiný konektor, ale zase záleží na roku.
do 07/87 - vyměň celou hlavu ta původní má i menší ventily.
07-12/87 - má 4x uloženou vačku, stačí vyměnit tu a pružiny.
po 12/87 je stejná jako u 325i. I 7x uložená vačka.
Jinak je jasné, že je jiná elektronika, ale původní svazek má tuším i jiný konektor, ale zase záleží na roku.