Buďte zdrávi.
Mám jeden novej problém. Dneska jsem přehazoval řízení, starý mělo vydženej hřeben tak jsem instaloval pěkné řízení ze 4V. Čepy (kuláky) jsem dával původní ze šestiválcového řízení - jsou v krásnym stavu. A teď k jádru pudla. Nejde mi nastavit sbihavost. Aktuálně mám rozbíhavost cca kolem 15 mm a nejde to už víc utáhnout. Jediný řešení který mě napadá je zkrátit závity u kuláků, třebo o 15 mm každou stranu. Máte s tím někdo zkušenosti? Stalo se vám už něco podbného?
Díky za rady
Čepy řízení - délka závitu - asi vyřešeno
Čepy řízení - délka závitu - asi vyřešeno
Naposledy upravil(a) Gabo dne 25. 07. 2010 12:58, celkem upraveno 2 x.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Re: Cepy řízení - dálka závitu?????
Taky jsem to řešil když sem dával nový čepy na řízení z e36 který mám v e30.Sbíhavost nešla dokonale nastavit kvůli délce závitů na čepechGabo píše:Buďte zdrávi.
Mám jeden novej problém. Dneska jsem přehazoval řízení, starý mělo vydženej hřeben tak jsem instaloval pěkné řízení ze 4V. Čepy (kuláky) jsem dával původní ze šestiválcového řízení - jsou v krásnym stavu. A teď k jádru pudla. Nejde mi nastavit sbihavost. Aktuálně mám rozbíhavost cca kolem 15 mm a nejde to už víc utáhnout. Jediný řešení který mě napadá je zkrátit závity u kuláků, třebo o 15 mm každou stranu. Máte s tím někdo zkušenosti? Stalo se vám už něco podbného?
Díky za rady

Tak sem se nasral a každej čep seřízl o cca 2cm a vyřešeno

Přišlo mě to divný ale moc sem to neřešil,řízl sem čepy a bylo to

E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i




X5 4,8is
No, popravdě se mi řezání čepů moc nezdá, ale je to jedinej nápad, kterej mám. Hlavně zítra opět řízení ven, uříznout čep a nahodit zpět - to zas bude ... Má někdo nějakej jinej nápad?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
a nemas jen zadrenej zavit vevnitr tahla takze se zda ze to nejde vic utahnout? nebo bordel na puvodnim cepu kterej si implantoval na nove rizeni?
ja se s timto problemem jeste nesetkal, je ale pravdou ze zbezne kontroluju navzajem starej a novej dil.
ja se s timto problemem jeste nesetkal, je ale pravdou ze zbezne kontroluju navzajem starej a novej dil.
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 25. 07. 2010 12:42, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Zavit vevnitr tahla by mel byt dobrej, kdyz jsem si dovnitr svitil, byla zavit peknej pohledem. Vnitrek jsem samozrejme cistil. Zavity na cepu jsem cistil taktez, pri montazi bylo oboje namazáno ...
Kdyz jsem cepy daval do noveho rizeni, nastavil jsem je tak, aby mezra mezi hranou axiálního táhla a posledním závitem na čepu byla stejná jako na tarém řízení.
Kdyz jsem cepy daval do noveho rizeni, nastavil jsem je tak, aby mezra mezi hranou axiálního táhla a posledním závitem na čepu byla stejná jako na tarém řízení.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
nikdy jsem se s timto problemem za 15 let co E30 mam nesetkal - vzdy to sedelo jak melo. Ale je pravda, ze zasadne menim cepy a tahla rizeni za nove komplet. Je blahove se domnivat, ze kdyz odejde cep tak tahlo bude ve 100% stavu 

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Mě táhlo odešlo díky tomu, že praskl takovej ten gumovej kroužek u manžety, do rízení natekla voda a bylo KO jedno táhlo + bvyl KO i samotnej hřeben. Nový řízení, který jsem dával mělo axiální táhla zánovní a čepy na mym autě jsou též v perfektním stavu.
Jinak asi vyřešeno - po vyndání bylo vidět, že konec závitu na čepzu byl zdeformovanej - buďto tam závit končil (což se mi ale moc nezdá) a nebo tam byla jiná překážka, nicméně nic vyčistit ani vyšťourat se mi nepovedlo. Takže závit čepu seříznut o cca 10 mm, zabrušen aby to šlo našroubovat, sbíhavost nastavena na 2 mm a vypadá to dobře.
Jinak asi vyřešeno - po vyndání bylo vidět, že konec závitu na čepzu byl zdeformovanej - buďto tam závit končil (což se mi ale moc nezdá) a nebo tam byla jiná překážka, nicméně nic vyčistit ani vyšťourat se mi nepovedlo. Takže závit čepu seříznut o cca 10 mm, zabrušen aby to šlo našroubovat, sbíhavost nastavena na 2 mm a vypadá to dobře.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA