M30 v E30. Motor cerstve nahozen, vsechno v poradku pet kilometru testovaci jizda a rano pod prevodovkou vyteceno snad dcl oleje. Vsechna gufera na prevodovce byla vymenena a po trose skoumani jsem usoudil, ze to jde od strany motoru. Tak jsem to zas sundal (paradni prace - prodluzovaky na golu sahali snad az ven z garaze


...je zevnitr takrka sucha. Takze to zrejme tece kolem te priruby ktera ten valec pridrzuje. Trochu ale nechapu, jelikoz dle ETK tam nepatri zadne tesneni a dal jsem tam jeste cernej tesnici silikon pro jistotu.
Na tom "valci" ze strany prevodovky (jak se to k ni priklada) jsou jeste dva plechove krouzky z nichz jeden je mirne vypoukly a ma na kraji jeste nejakej tenky maly cerny prouzek.
Je nejake urcene poradi a zpusob jak tam ty krouzky jdou? Mohlo by to zpusobovat netesnost?
Jeste jedna vec -kamosovi se povedlo ulomit kolen jednoho sroubu kus toho zakonceni valce ale tak, ze se to za to da porad pritahnout, takze jen pro uplnost.

Uploaded with ImageShack.us
Nekdo nejake napady?
A jeste co me napadlo, mohlo by to tect pres tohle?

Uploaded with ImageShack.us