spotreba pri zarazene rychlosti bez plynu

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

spotreba pri zarazene rychlosti bez plynu

Příspěvek od toretto_223 » 13. 09. 2004 20:56

panove,
ze spotreba pri zarazene rychlosti bez plynu s otackami nad 1200ot/s u injection-benzin je nulova, to je znama vec...
vi ale nekdo jak to funguje u diesla??? (TD)

kdo vi (nebo aspon tusi) necht se rozdeli o vedomosti a nestydi se :P
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: spotreba pri zarazene rychlosti bez plynu

Příspěvek od Max-Max » 13. 09. 2004 22:28

toretto_223 píše:panove,
ze spotreba pri zarazene rychlosti bez plynu s otackami nad 1200ot/s u injection-benzin je nulova, to je znama vec...
vi ale nekdo jak to funguje u diesla??? (TD)

kdo vi (nebo aspon tusi) necht se rozdeli o vedomosti a nestydi se :P
Myslim, ze strasie D s mech. cerpadlami davali palivo aj pri tzv. brzdeni motorom, na mojom zabozrutovi ked vyradim rychlost odpaja sa privod paliva a spusti sa pri zosliapnuti plynu, ale mam r. v. 2001.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba pri zarazene rychlosti bez plynu

Příspěvek od toretto_223 » 14. 09. 2004 07:24

Max-Max píše:Myslim, ze strasie D s mech. cerpadlami davali palivo aj pri tzv. brzdeni motorom, na mojom zabozrutovi ked vyradim rychlost odpaja sa privod paliva a spusti sa pri zosliapnuti plynu, ale mam r. v. 2001.
tedy plati z tohoto hlediska ze karburator = D (TD) a strikacka = Di (TDi) ???
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 14. 09. 2004 07:49

Jak by to asi mělo jinak fungovat? :-)
Ostatně víš čím se u diesela reguluje výkon/otáčky? (Pomůžu ti - žádná škrtící klapka tam není...

Kdyby tam při brždění motorem šla do motoru nafta tak to moc brzdit nebude :)


A s tím mechanickým čerpadlem... to nemá s karburátorem nic společnýho a s těma písmenkama už vůbec nic :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 14. 09. 2004 08:22

ondra_m píše:Jak by to asi mělo jinak fungovat? :-)
Ostatně víš čím se u diesela reguluje výkon/otáčky? (Pomůžu ti - žádná škrtící klapka tam není...

Kdyby tam při brždění motorem šla do motoru nafta tak to moc brzdit nebude :)


A s tím mechanickým čerpadlem... to nemá s karburátorem nic společnýho a s těma písmenkama už vůbec nic :-)
prave proto se ptam.. o benzinech jsem toho za ten cas co jsem ho mel neco pochytil.. ale o dieslech toho tady moc neprobehlo (mozna to je i tim, ze jsem se o to nezajimal) a ted vubec netusim jak to vlastne funguje.. :(
takze si odpovedet neumim.. :(

jak to tedy funguje? jakej je rozdil mezi TD a TDi?
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 14. 09. 2004 08:26

ondra_m píše:Jak by to asi mělo jinak fungovat? :-)
nevis jestli je nekde na netu neco co stoji za to prostudovat, abych do toho aspon trosku "nakoukl" ..ne v nemcine..
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 14. 09. 2004 09:42

toretto_223 píše: jak to tedy funguje? jakej je rozdil mezi TD a TDi?
No zhruba jako mezi BMW a Škodovkou.
Prostě je to nějaký označení které si někdo někdy vymyslel. Prostě jenom písmenka, které naznačují něco, ale neznamenají nic :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 14. 09. 2004 16:53

toretto_223 píše: jak to tedy funguje? jakej je rozdil mezi TD a TDi?
A jaky je rozdil mezi novou 535d a napr. Mondeo tdCi? Vic pismen lepsi motor? Ne!

Pokud by slo o VW tak D a TD jsou mechanicky rizene diesely nebo turbodiesely, TDi/SDi je turbo/atmo diesel s elektronickym rizenim, ktere mela uz E30 324td v roce 1988 a samozrejme 352/525tds. Dalsi rozdil je u VW v systemu vstriku: D/TD maji komurkovy motor kdezto TDi/SDi maji primovstrik (325/525tds byla jeste komurkova, az 530d je primovstrik a jeste k tomu commonrail).

Cele je to na dlooooouhou debatu v restauraci.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 14. 09. 2004 16:58

Tak přijeď na bifteky a popovídáme si o TDCi :lol:
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 14. 09. 2004 19:24

Francis píše:
toretto_223 píše: jak to tedy funguje? jakej je rozdil mezi TD a TDi?
A jaky je rozdil mezi novou 535d a napr. Mondeo tdCi? Vic pismen lepsi motor? Ne!

Pokud by slo o VW tak D a TD jsou mechanicky rizene diesely nebo turbodiesely, TDi/SDi je turbo/atmo diesel s elektronickym rizenim, ktere mela uz E30 324td v roce 1988 a samozrejme 352/525tds. Dalsi rozdil je u VW v systemu vstriku: D/TD maji komurkovy motor kdezto TDi/SDi maji primovstrik (325/525tds byla jeste komurkova, az 530d je primovstrik a jeste k tomu commonrail).

Cele je to na dlooooouhou debatu v restauraci.
hezky... nezbyva mi nez se opakovat.. neni nekde neco na netu, co bych mohl nastudovat abych v tom mel jasneji? o benzinech je toho dost.. ale diesly.. :(
E34 525tds touring´96

Odpovědět