motor TD výmněna a nebo oprava ?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Luka
Příspěvky: 274
Registrován: 22. 09. 2003 22:10
Bydliště: Liberec

motor TD výmněna a nebo oprava ?

Příspěvek od Luka » 13. 09. 2004 17:07

kluci zadřel mně motor chci se zeptat je to zadřené dole na šálách to asi nemá smysl opravovat, pak se chci zeptat jestli by jste mne nekdo nepomohl a nebo za nejaky ten peniz ten motor neprehodil, uprimne se mne do toho nechce prej to neni tak spatna prace a je to pry hned ale nechce se mne do toho.
BMW LIVE STYLE
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 13. 09. 2004 20:43

Překopej to na benzín, na tvůj způsob jízdy se víc hodí :lol:
A určitě budeš spokojenější, jak tě znám.
Takovej M50 2,5 24V by ti slušel :twisted:

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: motor TD výmněna a nebo oprava ?

Příspěvek od Dan td » 14. 09. 2004 06:39

Luka píše:kluci zadřel mně motor chci se zeptat je to zadřené dole na šálách to asi nemá smysl opravovat, pak se chci zeptat jestli by jste mne nekdo nepomohl a nebo za nejaky ten peniz ten motor neprehodil, uprimne se mne do toho nechce prej to neni tak spatna prace a je to pry hned ale nechce se mne do toho.
Na vrakáči komplet motor stojí kolem 20-25 tis. Ty asi komplet nepotřebuješ - myslím tím, že máš elektriku, atd....
Já bych asi koupil nějakou 524 td E28 bez papírů, auta postavil vedle sebe a přehazoval.
Jestli se ti do toho nechce, tak si myslím, že ti to přehodí každý, kdo dělá auta, pokud mu dáš tyhle dva vraky vedle sebe :P
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 14. 09. 2004 07:51

Skus Erika, ten má dva TD motory na prodej.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 14. 09. 2004 11:10

No jestli má Luka e30, tak mu tam sice z e28 půjde, ale ty mají většinou mech. čerpadlo a e30 má el. To by znamenalo přehodit pedály, nefungoval by ekonoměr atd. Takže buď přehodit naft. čerpadlo, nebo sháněj motor z e30 nebo e34.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 14. 09. 2004 12:35

No jasně.

Lanko měli jenom D bez turba a to jen chromáci a první plasťáci.
Já bych vyměnil motor - mechanické části to jsou stejné a řízení čerpadla bych dal z toho zadřeného motoru...
Ondra ex.M-Fahrer

Odpovědět