Vstřikování u 318iS

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Venca

Vstřikování u 318iS

Příspěvek od Venca » 06. 05. 2003 16:37

Jak otvírají vstřiky u 318iS, všechny najednou nebo jen ten, kde se otvírají sací ventily?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 07. 05. 2003 15:34

U IS je vstřik otevřen pouze když je zároveň otevřen sací ventil. Stačí ti tato odpověď nebo chceš vysvětlit proč?

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 07. 05. 2003 16:04

Taky by me zajimalo vic info. Hlavne proc to u normal icka neotviraji samostatne.

Venca

Příspěvek od Venca » 08. 05. 2003 12:39

Anonymous píše:U IS je vstřik otevřen pouze když je zároveň otevřen sací ventil. Stačí ti tato odpověď nebo chceš vysvětlit proč?
ŘJ má tedy 4 výstupy pro vstřiky? Co je to za Motronic? Jak se řeší studený start?
Dík za každou info.

Hanis

Příspěvek od Hanis » 09. 05. 2003 07:33

Zase nejsem vševědoucí, ale pokusím se to vysvětlit.
U is je řízení Bosch Motronic ale je malinko lepší než to u klasický 1,8i
základ je stejný, ale má to jednu drobnost navíc a to snímač polohy vačkového hřídele. Je to to čidlo hned nad termostatem a udává řídící jednotce polohu vačky, která ještě se snímačem otáček (ten je dole na řemenici klikového hřídele) přesně určí kdy jaký vstřik má přesně otevřít.
Je to dost zjednodušený, ale snad se to dá pochopit.
Ještě ten studenej start. Tohle řízení motoru má dvě teplotní čidla,
jedno na ukazatel teploty přímo na přístrojovou desku a to druhý pro řídící jednotku. Tohle čidlo není nic jinýho než teplotní spínač něco jako měli 120cítky na chladiči, ale s jinou charakteristikou. Na základě tohoto čidla jadnotka pozná zda je motor studený a přispůsobí tomu i bohatost směsi.

Venca

Příspěvek od Venca » 09. 05. 2003 11:04

Hanis píše:Zase nejsem vševědoucí, ale pokusím se to vysvětlit.
U is je řízení Bosch Motronic ale je malinko lepší než to u klasický 1,8i
základ je stejný, ale má to jednu drobnost navíc a to snímač polohy vačkového hřídele. Je to to čidlo hned nad termostatem a udává řídící jednotce polohu vačky, která ještě se snímačem otáček (ten je dole na řemenici klikového hřídele) přesně určí kdy jaký vstřik má přesně otevřít.
Je to dost zjednodušený, ale snad se to dá pochopit.
Ještě ten studenej start. Tohle řízení motoru má dvě teplotní čidla,
jedno na ukazatel teploty přímo na přístrojovou desku a to druhý pro řídící jednotku. Tohle čidlo není nic jinýho než teplotní spínač něco jako měli 120cítky na chladiči, ale s jinou charakteristikou. Na základě tohoto čidla jadnotka pozná zda je motor studený a přispůsobí tomu i bohatost směsi.
Podle katalogu by to sedělo, TRIGGER CONTACT na pravý straně motoru vypadá na čidlo polohy vačkový hřídele.

Čidla teploty jsou dvě i u M10, teploměr+ŘJ, ale pro studený start je tam zvlášť okruh s termočasovým spínačem.

Dík.

Odpovědět