tak vyzkousej si to precist od zacatku, ne jen posledni stranu.Kubajz von Odry píše:tak vyzkoušej změřit odtrh u svíček (měl by být 0,8mm)
a odtrh u NGK je 0,7mm.
Proto jsem přeskočil k Bosch Jinak teď jezdím v Isu na nějaký Brisk,nemají klasickou elektrodu s jiskřištěm ale takovej špaček,nevím co to je za typ,našli jsme je v garáži a musím říct že motor s nima šlape jak ďas,určitě to jde poznat ve vyšších otáčkách,je ale prvdou že stály celkem balík dle cenovky na obaluMax-Max píše:pruser je, ze moje zacala cukat po instalaci novych NGKKubajz von Odry píše:jen doplním že i moje m40 přestala cukat po výměně starých svíček za nové NGK. + jsem vyčistil plynovou klapku a ještě koupim novou hadici sání a bude to fertig
zdřejmě nesouvisí, jen mě to zajímalo protože tohle taky stany řeší. Vlastně bych byl sám rád kdyby někdo vysvětlil k čemu vlastně jednotka potřebuje znát rychlost auta...stanco1 píše:Mozes to prosim vysvetlit ako to suvisi?mychal píše:
důvodem byl nezapojený signál tachometru?
mychal píše:zdřejmě nesouvisí, jen mě to zajímalo protože tohle taky stany řeší. Vlastně bych byl sám rád kdyby někdo vysvětlil k čemu vlastně jednotka potřebuje znát rychlost auta...stanco1 píše:Mozes to prosim vysvetlit ako to suvisi?mychal píše:
důvodem byl nezapojený signál tachometru?
abych to nejak ukoncil... prozatim musim zaklepat.Maranelo píše:...nasadil nove svice (bosch) a kuwa co se deje? Motor za tepla pri akceleraci od cca 1000 do 2500ot/min skube jak krava ...
no a ja nadale zapasim s olejem na svicce a do bigu uz jen par dni, kurva... palice bude muset jit doluMaranelo píše:abych to nejak ukoncil... prozatim musim zaklepat.Maranelo píše:...nasadil nove svice (bosch) a kuwa co se deje? Motor za tepla pri akceleraci od cca 1000 do 2500ot/min skube jak krava ...
boschky jsem vratil vzal si NGK a po cca 1000km ani skubnuti. Tak at si pan bosch strci ty svoje svicky do pr.ele a sviti si na cestu